kLANTENSERVICE BASICS

Downloads

Hulp nodig bij jouw klantenservice of KCC. Bel ons:

+31 (0) 85-8884661

Gratis downloads

We delen graag onze kennis

In de afgelopen jaren hebben we veel kennis opgebouwd op het gebied van klantenservice en de optimalisatie daarvan. We merken dat veel organisaties behoefte hebben aan basisinstrumenten om hun klantenservice zelfstandig te verbeteren. Op basis van vragen uit de markt hebben we daarom een aantal standaarddocumenten opgesteld. Deze kunnen dienen als uitgangspunt of als basis om zelf aan de slag te gaan. We helpen je hier natuurlijk graag bij! De documenten stellen we gratis beschikbaar op deze pagina. Heb je extra hulp nodig bij het verbeteren van je klantenservice? Neem dan gerust contact met ons op!

Gratis

Strategie Kanaalsturing

Gratis

Whitepaper Klantgerichtheid

Gratis

Factsheet klantvriendelijkheid

Gratis

Handleiding Klantcontactstrategie

Gratis

Handleiding telefoonetiquette

Gratis

Handleiding E-mailetiquette

Free Quickscan

Sometimes it's useful to have someone to take a look with you, someone with years of experience who takes a fresh look at your customer service. SpangenbergGroep's Customer Service QuickScan gives you insight into how your customer service is functioning and where you can start to improve it.

We analyse the main themes and bottlenecks within each customer service area, as well as specific themes related to your business. The aim of the QuickScan is to identify the gap between the desired situation and the current situation. After mapping, we provide advice on the steps to be taken to achieve the desired situation