In vrijwel elk bedrijf ontstaat op een bepaald moment de behoefte aan tijdelijke aansturing van een afdeling, interim management Of het nu gaat om een overbruggingsperiode, een verandertraject of het verbeteren van processen, interim management klantenservice kan de oplossing bieden.
Bij SpangenbergGroep zijn we gespecialiseerd in klantcontact en het aansturen van complexe klantenserviceorganisaties. Met een breed netwerk aan ervaren professionals kunnen we snel schakelen en op interim basis de leiding nemen over jouw klantenservice. Onze interim managers zorgen niet alleen voor continuïteit, maar werken ook actief aan optimalisatie en structurele verbeteringen.
Wil je direct inzicht in de prestaties en verbeterkansen van je klantenservice? Met onze gratis Quickscan brengen we snel en gestructureerd in kaart hoe de afdeling functioneert. Op basis van deze analyse identificeren we concrete optimalisatiekansen waarmee je direct aan de slag kunt.
Op zoek naar interim management klantenservice? Neem contact met ons op en ontdek hoe wij kunnen helpen bij tijdelijke aansturing en duurzame verbeteringen.
Met meer dan 25 jaar ervaring in het optimaliseren van klantenserviceorganisaties weten wij als geen ander hoe je klantbeleving naar een hoger niveau tilt. Waar lopen jouw klanten tegenaan? Welke knelpunten staan een optimale ervaring in de weg? Wij brengen dit niet alleen helder in kaart, maar helpen ook actief bij het oplossen ervan. Onze ervaren business consultants analyseren bedrijfsprocessen en identificeren verbeterpunten. Met een frisse blik en diepgaande expertise zien ze kansen die intern vaak over het hoofd worden gezien. Door dit te combineren met verschillende onderzoeksmethoden – zoals klantenfeedback en klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) – zorgen we niet alleen voor gerichte verbeteringen, maar meten we ook de impact in termen van klanttevredenheid. Dat maakt ons anders. We zorgen niet alleen voor tijdelijke aansturing, maar ook voor structurele verbeteringen die écht het verschil maken.
Een goed functionerende klantenservice is essentieel voor tevreden klanten en een sterk merk. Maar wat als er tijdelijk behoefte is aan ervaren leiderschap? Bijvoorbeeld door een reorganisatie, groei, of het vertrek van een manager? Interim management klantenservice biedt dan de oplossing. Bij SpangenbergGroep zijn we gespecialiseerd in het aansturen en optimaliseren van klantenserviceorganisaties. Onze interim managers zorgen niet alleen voor continuïteit, maar brengen ook verbeteringen aan in processen, teams en klantbeleving. Of het nu gaat om een kleine klantenserviceafdeling met 5 FTE of een grootschalige operatie met 500 FTE, onze experts realiseren snel blijvende resultaten. We kunnen tijdelijk “op de winkel letten” of juist strategische verbeteringen doorvoeren, afhankelijk van de specifieke behoeften van jouw organisatie.
SpangenbergGroup has been the customer service specialist for more than 25 years. But why ask us to help you optimise your customer experience?
We offer a unique combination of services to our clients. On the one hand, we provide complete unburdening in terms of customer service, while on the other hand, we actively contribute to the continuous improvement of services to your customers.
In addition to managing our own customer service organisation, we also support with customer service optimisation projects. With these projects we focus on improving customer service and related departments. This is what makes us truly unique. Not only do we provide customer service, but we keep improving it constantly!
Do you have questions about customer experience? Want to optimise your customer experience but don't know where to start? Get in touch and challenge us. We'd love to take a look with you. You can call us on 085-8884661 or use this form.
Sometimes it's useful to have someone to take a look with you, someone with years of experience who takes a fresh look at your customer service. SpangenbergGroep's Customer Service QuickScan gives you insight into how your customer service is functioning and where you can start optimising it.
We analyse the main themes and bottlenecks within each customer service area, as well as specific themes related to your business. The aim of the QuickScan is to identify the gap between the desired situation and the current situation. After mapping, we provide advice on the steps to be taken to achieve the desired situation
SpangenbergGroup.nl
Specialists in customer contact
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
Wondering if we can help you with just good customer contact? Also your outsource customer service? Take contact with us!