SpangenbergGroep is opgericht in 2001 door Frank Spangenberg. Na veel functies als eindeverantwoordelijke voor customer service bij allerlei verschillende bedrijven is hij SpangenbergGroep begonnen. Eerst als zelfstandige consultant waarin hij grote organisaties adviseerde over het verbeteren van customer service. Een aantal jaar later begon SpangenbergGroep een eigen contactcenter. We hebben in de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met het opzetten, verbeteren en ontwikkelen van klantenservice afdelingen. Deels bij onze opdrachtgevers en deels in ons eigen multichannel, multilingual contactcenter
We helpen bedrijven graag met het realiseren van gewoon goede klantenservice
Hier is een gecorrigeerde versie van de tekst, waarbij grammaticale en stilistische aanpassingen zijn doorgevoerd om de leesbaarheid te verbeteren: SpangenbergGroep richt zich nog steeds op het verbeteren van klantenservice. Dit doen we met een team van 75 klantenservicespecialisten. SpangenbergGroep staat momenteel onder leiding van Floris en Clair Spangenberg. Clair heeft een achtergrond in sport en coaching, terwijl Floris een achtergrond heeft in marketing, communicatie en psychologie. Samen met ons team van klantenserviceprofessionals, teamleiders, coaches en agents werken we elke dag aan het optimaliseren van de klantenservice voor onze opdrachtgevers.
No nonsense...
Geen moeilijke termen, onnodige vergaderingen of onnodige complexe rapporten. We zijn heel pragmatisch en houden de dingen graag zo simpel mogelijk
We zoeken altijd naar de oplossing. Vaak is die eenvoudiger als gedacht en zijn de problemen niet zo complex. We denken niet zo graag in problemen, liever in oplossingen
We passen ons altijd aan, aan onze opdrachtgevers. We doen erg ons best om onze opdrachtgevers echt te begrijpen. We werken graag in een "we" samenwerking waarin we gezamenlijke doelen nastreven
Carefree great customer service? Multilingual, multichannel and mega flexible customer service? We arrange it for you. Grow and your customer service grows with you. Even internationally!
We help you improve your customer service. Customer-centric processes. Less unnecessary and more valuable customer contact + better customer experience. We help you with that!
How do your customers experience your services? Can you better tune your customer experience or your customers' needs? We make it transparent and help you improve the customer experience!
SpangenbergGroup.nl
Specialists in customer contact
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
Wondering if we can help you with just good customer contact? Also your outsource customer service? Take contact with us!