Who are we?

Over SpangenbergGroep

SpangenbergGroep is opgericht in 2001 door Frank Spangenberg. Na veel functies als eindeverantwoordelijke voor customer service bij allerlei verschillende bedrijven is hij SpangenbergGroep begonnen. Eerst als zelfstandige consultant waarin hij grote organisaties adviseerde over het verbeteren van customer service. Een aantal jaar later begon SpangenbergGroep een eigen contactcenter. We hebben in de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met het opzetten, verbeteren en ontwikkelen van klantenservice afdelingen. Deels bij onze opdrachtgevers en deels in ons eigen multichannel, multilingual contactcenter

Waar wij in geloven?

Iedere organisatie én iedere klant verdient gewoon hele goede klantenservice! Klantenservice die aansluit bij de behoeften van klanten en waarin klantcontacten een waardevolle bijdrage leveren aan de klantbeleving. Een cultuur waarin constant gewerkt wordt om onnodig klantcontact zoveel mogelijk te vermijden.

0 +
years of experience
Gewoon hele goede service

We helpen bedrijven graag met het realiseren van gewoon goede klantenservice

SpangenbergGroep nu

Hier is een gecorrigeerde versie van de tekst, waarbij grammaticale en stilistische aanpassingen zijn doorgevoerd om de leesbaarheid te verbeteren: SpangenbergGroep richt zich nog steeds op het verbeteren van klantenservice. Dit doen we met een team van 75 klantenservicespecialisten. SpangenbergGroep staat momenteel onder leiding van Floris en Clair Spangenberg. Clair heeft een achtergrond in sport en coaching, terwijl Floris een achtergrond heeft in marketing, communicatie en psychologie. Samen met ons team van klantenserviceprofessionals, teamleiders, coaches en agents werken we elke dag aan het optimaliseren van de klantenservice voor onze opdrachtgevers.

Floris Spangenberg
Floris
Clair Spangenberg
Clair

Wat maakt ons uniek?

No nonsense...

We houden het graag simpel

Geen moeilijke termen, onnodige vergaderingen of onnodige complexe rapporten. We zijn heel pragmatisch en houden de dingen graag zo simpel mogelijk

We zijn extreem Oplossingsgericht

We zoeken altijd naar de oplossing. Vaak is die eenvoudiger als gedacht en zijn de problemen niet zo complex. We denken niet zo graag in problemen, liever in oplossingen

We zijn extreem flexibel

We passen ons altijd aan, aan onze opdrachtgevers. We doen erg ons best om onze opdrachtgevers echt te begrijpen. We werken graag in een "we" samenwerking waarin we gezamenlijke doelen nastreven

Good customer contact, optimal processes and positive customer experience

With these services, we help you with just really good customer service

Outsource customer service

Carefree great customer service? Multilingual, multichannel and mega flexible customer service? We arrange it for you. Grow and your customer service grows with you. Even internationally!

Improve customer service

We help you improve your customer service. Customer-centric processes. Less unnecessary and more valuable customer contact + better customer experience. We help you with that!

Optimising customer experience

How do your customers experience your services? Can you better tune your customer experience or your customers' needs? We make it transparent and help you improve the customer experience!