SpangenbergGroep

Specialist in klantenservice, klantbeleving en telefoonservice

Wij zijn SpangenbergGroep. Een groepje vakidioten met een enorme drive om extreem goede klantenservice te verzorgen voor elk soort bedrijf, instelling, product of dienst. Geen onzin, geen praatjes, gewoon no nonsens keihard werken aan goede service. Dat doen wij met een team van mensen die klantbeleving tastbaar kunnen maken. Wat moet je doen om te zorgen dat jouw klant jouw dienstverlening als onderscheidend ervaart? Geen onzin onderzoeken, geen moeilijke woorden zoals customer centricity, customer touchpoints gewoon klantverwachtingen managen en waar mogelijk overtreffen.
.
SpangenbergGroep wordt geleid door Clair en Floris. Deze 2 eindbazen runnen samen met de project bazen Suzanne, Roos, Sjors en Fred het bedrijf. Geen CEO’s geen CTO’s geen CFO’s en geen moeilijk of interessant gedoe. Wij vinden het gewoon heel leuk om met ons team onze opdrachtgevers te helpen.

Hoe kunnen wij u helpen?

Wij beschikken over de faciliteiten, de mensen, de ervaring én de drive om u te helpen met uw bereikbaarheid!

.
Bel ons op 085-8884661 of gebruik dit formulier:

Volledig
ontzorgd

Klantenservice
op maat

Ruim 15 jaar
ervaring

Kwalitatief
personeel

Meertalig & Multichannel

Samen
succesvol

Waar wij in geloven

Wij geloven in de waarde van hoogwaardig klantcontact. Contact met klanten dat waarde toevoegt in je klantbeleving. Klantbeleving is daarbij de perceptie die jouw klanten hebben over jouw bedrijf, merk, producten of diensten. Als je je klantcontact goed inricht dan ben je niet alleen maar bezig met het opruimen van de rotzooi die elders veroorzaakt is of het oplossen van problemen, nee als je je klantcontact goed inricht dan is het echt vet om te doen. Leuk contact met klanten, inbound sales en service. Wat is er mooier dan klanten die contact opnemen en ná het contact met jouw bedrijf denken: “zo die begrijpen het wel!”.

Wat we doen

Wij doen creëren klantbeleving! Door middel van het inrichten van hoogwaardig klantcontact creëren en optimaliseren wij klantbeleving. Wij helpen zowel hele kleine bedrijven als grote multinationals op dezelfde manier: Maatwerk. Wat is er nodig om vanaf morgen de klantbeleving bij jouw klanten te verbeteren? Is dat meertalige multichannel (call, mail, chat, whatsapp, social media) klantenservice? Is dat een klantenfeedback onderzoek waarbij we je helpen interne bedrijfsprocessen af te stemmen op basisklantenfeedback? Of is dat door gewoon de telefoon namens jouw organisatie te beantwoorden?

Ook zorgeloos goed bereikbaar? Meld u dan snel aan!
Ook via WhatsApp!