Cases

Een paar van onze cases:

+31 (0) 85-8884661

Wij helpen Fleurop met het optimaliseren van de klantenservice. Door middel van advies en consultancy. Daarnaast ondersteunen wij de klantenservice met een flexibele schil voor zowel B2B als voor de B2C afdeling

Fleurop / InterFlora

Voor Vtech verzorgen wij niet alleen de multichannel klantenservice maar verzorgen wij ook een gedeelte van de fullfilment die daar mee te maken heeft. We versturen reserve onderdelen en verwerken retouren.

VTech Europe

Meertalige, multichannel klantenservice ondersteuning voor een snel groeiende internationale leverancier van planten, haagplanten en tuinplanten/bomen in 9 Europese landen!

Haagplanten Heijnen / Heckenpflanzen Heijnen

Wij zijn de samenwerking aangegaan met Spangenberg voor onze meertalige klantenservice (NL, FR, DE, EN). Wij hebben gekozen voor Spangenberg vanwege het aanbieden van de diverse talen, de korte lijntjes met betrekking tot communicatie, de collega's daar die mee denken in onze uitdagingen, frisse blik op zaken die soms heel normaal lijken etc. Wij hebben er alle vertrouwen in.

Katja van Gaal

Manager klantenservice

Voor verschillende projecten heeft SpangenbergGroep ondersteuning geboden in de vorm van interim management en consultancy. Hun aanpak zorgde snel voor de gewenste resultaten

Martijn

Manager customer service

SpangenbergGroep heeft ons geholpen om van start-up door te groeien naar multinational. Door mee te denken en onze internationale, meertalige klantenservice doorlopend aan te passen aan de veranderende omstandigheden.

Inmiddels werken wij niet meer voor Emma matras

HELGA GROSS

Manager customer service

Na een reorganisatie heeft SpangenbergGroep ons geholpen met het op orde brengen van de klantenservice afdelingen. Door middel van interim management en klantenfeedback onderzoeken.

Hankie Baasbank

Raad van bestuur

SpangenbergGroep is onze flexibele schil. Ze voeren vrijwel alle taken uit waardoor ze volledig meedraaien als eerste lijn. Dat geeft ons de flexibiliteit om ook bij drukte gewoon goed bereikbaar te zijn.

Sander van Rooijen

Algemeen directeur Goldner

Inmiddels loopt onze samenwerking een paar jaar en heeft onze verwachtingen heeft overtroffen. Waarom zouden het alleen doen, terwijl we samen meer weten? Ofwel, waarom moeilijk doen als het samen kan!

Stefan van den Heuvel

Manager after-sales

Vanaf het moment dat we groeiden heeft SpangenbergGroep ons geholpen met het uitvoeren en verder professionaliseren van de klantenservice via telefoon, email, chat, social media & reviewplatforms.

Bedrijfseigenaar

SpangenbergGroep heeft ons op verschillende gebieden ondersteund met klantenservice. Ze hebben via consultancy onze klantenservice verbeterd, klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd en 24/7 klantenservice aangeboden.

Joop

Manager Customer service Nederland

SpangenbergGroep voor ons in kaart gebracht welk aandeel van de klantcontacten vermijdbaar was. Dat bleek 52% te zijn! Ze hebben ons vervolgens geholpen om dat te verlagen.

Manager Grootzakelijk

Bij het faillissement van Secure Cash heeft SpangenbergGroep ons geholpen bij alle klantcontacten die daar mee gepaard gingen. Ze hebben met een grote mate van flexibiliteit in een lastige tijd rust weten te brengen in het klantcontact.

Manager bedrijfsvoering

Met gerichte, doorlopende en klantvriendelijke outbound campagnes weet SpangenbergGroep voor ons mooie conversie en omzetten te realiseren én de Klanttevredenheid te verhogen!

Mevrouw Ayala

Manager klantenservice

Snel zicht op verbetermogelijkheden?

Gratis Quickscan

Soms is het handig om iemand te hebben die even met je meekijkt, iemand met jarenlange ervaring die met een frisse blik naar jouw klantenservice kijkt. Met de Klantenservice QuickScan van SpangenbergGroep krijg je inzicht in het functioneren van jouw klantenservice en waar je kunt beginnen met de klantenservice optimaliseren.

We analyseren de belangrijkste thema’s en knelpunten binnen elke klantenservice, evenals specifieke thema’s die gerelateerd zijn aan jouw bedrijf. Het doel van de QuickScan is om de kloof tussen de gewenste situatie en de huidige situatie in kaart te brengen. Na het in kaart brengen geven wij advies over de te nemen stappen om de gewenste situatie te bereiken