Klantenservice consultants
Goede klantenservice is een waardevolle marketingtool. Toch is het inrichten van een goede klantenservice niet altijd even makkelijk.
Soms is het handig als er iemand even met je meekijkt. Iemand met veel ervaring op het gebied van klantenservice advies. Een expert die even met een frisse en objectieve blik naar de klantenservice kijkt en kan aangeven hoe die afdeling en de processen die daar mee te maken hebben verbeterd kunnen worden. Klantenservice consultants kunnen je daarbij helpen.
Klantenservice consultants die zonder poespas, moeilijk termen of hele dikke rapporten snel verbeterpunten kan herkennen en daarbij kan aangeven wat de beste aanpak is. Vervolgens daarbij zelfs kan helpen met het daadwerkelijk in de praktijk doorvoeren van verbeteringen.
Wij kunnen helpen!
Wij kunnen je helpen met onze klantenservice consultants. We hebben inmiddels zeer ruime ervaring met projecten en trajecten zoals:
- Herstructureren van de klantenservice
- Verbeteren van de klantgerichtheid
- Optimaliseren van interne bedrijfsprocessen
- Inventariseren én verbeteren van de klanttevredenheid
- Efficiëntie van de klantenservice verbeteren
- Bedrijfsprocessen beter afstemmen op de klantbeleving
- Vermijdbare klantcontacten (waste) verminderen.
Klantensevice consultants nodig?

Voorbeeld vraagstukken
Voorbeelden van vraagstukken waar veel klantenservice organisaties tegenaanlopen en waar klantenservice consultants een oplossing kan bieden:
- Wij hebben het gevoel dat onze klantenservice een stuk beter kan maar we weten niet waar we moeten beginnen...
- Wij hebben het te druk, daardoor missen we veel gesprekken met onze klanten en hebben onze medewerkers het te druk...
- Onze klanten nemen vaak contact op met dezelfde problemen/vragen, daar willen we wat aan doen...
- Wij hebben onvoldoende ervaring met het optimaliseren van de klantenservice en hebben daar hulp bij nodig...
- Wij moeten/willen intern reorganiseren en willen daarmee ook de klantenservice opnieuw vormgeven...
SpangenbergGroep?
Wij houden de dingen graag simpel. Met onze no-nonsense aanpak kunnen we verassend snel resultaten boeken. We hebben zelfs een gratis QuickScan! De klantenservice optimaliseren doe je samen met de specialisten van SpangenbergGroep. SpangenbergGroep staat voor:
Recht door zee, no-nonsense aanpak met snelle maar langdurige resultaten. Met passie voor klantcontact helpen wij met het op orde brengen van jouw klantenservice.
Jouw klantenservice optiamliseren wordt leuk en makkelijk samen met onze specialisten!
Hulp nodig?
We kijken heel graag mee naar jouw uitdagingen op het gebied van klantenservice! Onze klantenservice consultants helpen je graag verder!
Bel ons op: 085-8884661 of gebruik onderstaand formulier. Wij helpen je met jouw klantenservice optimaliseren.
:
Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening






Loopt de klantenservice niet optimaal?
Zijn je klanten ontevreden?
Is je bereikbaarheid ondermaats?
Geen idee waar je moet beginnen met verbeteren? Met onze klantenservice QuickScan heb je snel inzicht!
Onze experts kijken graag met je mee. Met ruim 25 jaar ervaring in de klantenservice ontdekken wij knelpunten en verbeterpotentieel.
Snel inzicht, zonder verplichtingen!
Title
Flip Box
Easily add or remove any text on your flip box!

Klantenservice marketing: De klantenservice als marketingtool

Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes!

Klantenservice uitbesteden: De voordelen

5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten

Uitbesteden: De oplossing voor personeelstekorten in de klantenservice
