Klantenservice Uitbesteden

Zorgeloos klantenservice uitbesteden

klantenservice uitbesteden

Altijd de beste klantenservice?

Goede klantenservice (lees hier wat we daarmee bedoelen) is een waardevolle marketingtool. Het effectief, efficiënt én professioneel afhandelen van klantcontacten is toch best lastig. De klantenservice uitbesteden is dé oplossing! Met uitbesteden leg je een (gedeelte) van een bedrijfsproces bij een partij die daarin gespecialiseerd is. Hoe dat werkt lees je hier.  De klantenservice in dit geval. Wij bieden gewoon zorgeloos hele goede klantenservice die waarde toevoegt aan je klantbeleving!

Altijd de juiste oplossing voor jouw klantenservice vraagstukken. Meertalig, multichannel en mega flexibel

Klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep

Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen met klantenservice uitbesteden. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice.

Meertalige klantenservice uitbesteden

Meertalig

Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard! Internationaal ondernemen zonder zorgen. Wel zo makkelijk!

blended klantenservice uitbesteden

Multichannel

Alle relevante contact kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing etc. Volledig ontzorgd én flexibel! Alles onder 1 dak. Wel zo handig en klantvriendelijk!

Dedicated klantenservice uitbesteden

Dedicated

Je eigen klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Zorgeloos hele goede klantenservice!

blended klantenservice uitbesteden

Blended

Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice en flexibele ook voor kleine bedrijven of als het rustig is!

klantenservice uitbesteden met de beste kwaliteit

Kwaliteit

Hoogwaardige contact-momenten. Optimalisatie van processen en doorlopend verbeteren. Dat is waar wij voor staan.

Klantenservice uitbesteden met grote mate van flexibiliteit

Flexibel

Altijd de juiste bezetting. ook in het hoogseizoen of laagseizoen gewoon goed bereikbare klantenservice! Wel zo handig.

Enkele van onze klanten

5/5
Heijnen haagplanten
Emma Matras klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
KVK klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Vtech klantenservice ondersteuning
Fleurop klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Ziggo klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Speedcomfort klantenservice ondersteuning
Moowy klantenservice ondersteuning
Pro-idee klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Tastea klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Essent klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Eventgoose klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Goldner Fashion klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Maxaro klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Zibber klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Diebold Nixdorf klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Madeleine Fashion klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
Peter hahn Fashion klantenservice uitbesteden | klantenservice verbeteren
ESNW klantenservice optimalisatie

Lagere kosten en hogere flexibiliteit

Klantenservice uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name hogere mate van flexibiliteit en schaalbaarheid, groot aantal mogelijkheden in combinatie met heldere, lagere kosten worden door onze klanten als voordelen gezien!

Wij hebben een blog geschreven waarin we alle voordelen van uitbesteden op een rijtje hebben gezet.

flexibele klantenservice met klantenservice uitbesteden

Flexibiliteit

Opschalen, afschalen, extra talen of ruimere openingstijden. Met uitbesteden haal je een mega flexibele klantenservice in huis!

hogere klanttevredenheid met klantenservice uitbesteden

Klanten tevreden

Met onze klantenservice zorg je voor hogere klanttevredenheid. Wij je helpen jouw dienstverlening af te stemmen op je klanten!

Lagere en transparante kosten met klantenservice uitbesteden

Lagere kosten

Ervaring en schaalvoordelen zorgen voor lagere kosten van de klantenservice. Meer mogelijkheden tegen lagere kosten!

Meer klantcontact met klantenservice uitbesteden

Interactie

Waardevolle contact-momenten, goede bereikbaarheid en onderscheidende klantenservice zonder zorgen!

Waarom klantenservice uitbesteden door

SpangenbergGroep?

SpangenbergGroep is al meer dan 25 jaar dé specialist op het gebied van klantenservice. Maar waarom zou je je klantenservice aan ons uitbesteden?

Wij bieden een unieke combinatie van diensten aan onze opdrachtgevers. Aan de ene kant zorgen we volledig voor ontzorging op het gebied van klantenservice, terwijl we aan de andere kant actief bijdragen aan de voortdurende verbetering van de dienstverlening aan uw klanten.

Naast het beheren van onze eigen klantenserviceorganisatie, ondersteunen we ook met klantenservice-optimalisatieprojecten. Met deze projecten richten we ons op het verbeteren van de klantenservice en de gerelateerde afdelingen. Dit is wat ons echt uniek maakt. Wij bieden niet alleen klantenservice, maar we blijven deze voortdurend verbeteren!

Klantenservice uitbesteden, welke mogelijkheden zijn er?

Klantenservice uitbesteden, altijd een passende oplossing

Elke klantenservice is anders. De uitdagingen van elke klantenservice afdeling zijn ook anders. Daarom is het bij het uitbesteden van de klantenservice belangrijk dat er voldoende mogelijkheden zijn om de manier van uitbesteden aan te passen aan de situatie. We hebben daarvoor verschillende mogelijkheden

Klantenservice volledig uitbesteden

Volledige klantenservice uitbesteden

Niet iedere organisatie heeft zijn eigen klantenservice afdeling. Dan kan het zijn om de volledige klantenservice uit te besteden. Wij hebben een volledig ingerichte klantenservice met de juiste mensen, systemen en kennis. Zo kun je wel hele goede klantenservice bieden zonder je eigen interne klantenservice afdeling. Flexibel, meertalig én multichannel!

Klantenservice gedeeltelijk uitbesteden

Gedeeltelijke klantenservice uitbesteden

Organisaties met hun eigen klantenservice zijn niet altijd in staat om de service te bieden die ze willen. Wij kunnen dat oplossen met gedeeltelijke uitbesteding. Bijvoorbeeld als flexibele schil, overflow of op bepaalde tijden. Ook kunnen wij bijvoorbeeld taalgebieden ondersteunen die intern lastig of niet te ondersteunen zijn. Wij pakken op wat intern (even) niet lukt!

Klantenservice uitbesteden maatwerk

Klantenservice uitbesteden maatwerk

Naast volledige of gedeeltelijke uitbesteding bieden wij maatwerk oplossingen op het gebied van klantcontact. Dat kan zijn van tijdelijke ondersteuning tot outbound campagnes en onderzoeken. Wij pakken jouw uitdagingen op het gebied van klantcontact graag voor je op en hebben ervaring met alle aspecten van klantcontact. Daag ons uit met jouw vraagstukken!

FAQ over klantenservice uitbesteden

De grootste voordelen van het uitbesteden van de klantenservice zijn schaalvoordelen, grotere mate van flexibiliteit, expertise en kostenbesparingen. We hebben een uitgebreide blog geschreven met alle voordelen. Die lees je hier.

Voor ieder bedrijf zijn de voordelen anders omdat de uitdagingen voor iedere klantenservice organisatie ook anders zijn. We leveren maatwerk dus we kijken graag mee naar de uitdagingen en op welke wijze wij met onze dienstverlening daarin van toegevoegde waarde kunnen zijn. Je kunt altijd contact opnemen met jouw specifieke vragen of uitdagingen. Misschien kunnen we je helpen!

Er zijn verschillende manieren om klantenservice uit te besteden. Welke het beste past, hangt af van factoren zoals volumes, kanalen, complexiteit en talen. Het kan gaan om volledige of gedeeltelijke uitbesteding. Daarbij werken wij doorgaans op drie verschillende manieren:

  1. Dedicated ondersteuning: Agents werken voor één specifieke opdrachtgever. Lees hier meer over dedicated klantenservice uitbesteden.
  2. Blended ondersteuning: Agents werken voor verschillende opdrachtgevers door elkaar. Lees hier meer over blended klantenservice uitbesteden.
  3. Hybride ondersteuning: Een combinatie van dedicated en blended ondersteuning.

Meer over hoe uitbesteden werkt lees je hier!

Benieuwd naar welke mogelijkheden er zijn? Neem contact op, we bespreken de mogelijkheden graag!

Snel! Meestal al binnen 2 weken. Dat is natuurlijk een beetje afhankelijk van de complexiteit en de hoeveelheid. We kunnen over het algemeen een basis ondersteuning snel op orde hebben. We zijn pragmatisch en kijken liever naar mogelijkheden en oplossingen. 

De kosten van het uitbesteden van de klantenservice zijn sterk afhankelijk van variabelen zoals aantallen, openingstijden, kanalen, service levels, talen en complexiteit. Daarnaast is het afhankelijk van de gekozen vorm, blended, dedicated of hybride. Op onze tarieven pagina staan richtprijzen vermeld.

We hebben ook een uitgebreide blog geschreven over de kosten van het uitbesteden van de klantenservice. Die lees je hier.

Vragen over wat de kosten in jouw specifieke situatie zouden zijn bespreken we graag! Neem daarvoor contact met ons op!

Ja dat kan. Wij werken voor vrijwel al onze opdrachtgevers op hun eigen systemen. We hebben daardoor ervaring met de meest voorkomende systemen. Dat maakt het wel zo makkelijk om samen te werken. We hebben uiteraard ook ons eigen contactcenter systeem. Daarin kunnen wij effectief en efficient klantcontacten afhandelen. Een combinatie tussen werken op ons systeem én het systeem van onze opdrachtgevers kan ook. 

Wij willen dat onze dienstverlening naadloos aansluit bij interne afdelingen. We passen onze werkwijze daarom zoveel mogelijk aan, aan de situatie. Wel zo makkelijk.

Omdat wij voor allerlei verschillende bedrijven de klantenservice verzorgen hebben we altijd genoeg medewerkers beschikbaar om snel op te schalen. Vaak kunnen we al dezelfde dag extra bezetting voorzien. Onze dienstverlenging kan erg van toegevoegde waarde zijn bij sterk fluctuerende aantallen. Ook bij hoog,- en laagseizoenen kunnen wij helpen met de juiste bezetting op het juiste moment. 

We hebben een interessante blog geschreven over hoe om te gaan met pieken en dalen in de klantenservice. Lees hem hier!

Direct contact?

Neem contact met ons op! We kijken graag mee. Je kunt ook onze online offerte tool gebruiken. Dan hebben we direct alle info om voor jou een maatwerk offerte te kunnen maken. Die vind je hier

Klantenservice uitbesteden: Wat kost dat?

De kosten zijn afhankelijk van allerlei variabelen zoals talen, kanalen en openingstijden. We kunnen per uur of per interactie afrekenen. Gewoon echt hele goede klantenservice blijft voor ons maatwerk.

We kijken graag in elke specifieke situatie naar een passende oplossing. De kosten van onze dienstverlening zijn vaak lager als de de kosten van een interne klantenservice. Helemaal als we kijken naar de grote mate van flexibiliteit en de mogelijkheden die we bieden.

Aan de hand van een kort kennismakingsgesprek kunnen we bepalen welke oplossing in jouw geval passend is en wat de kosten daarvan zouden zijn. Je hebt al klantenservice ondersteuning voor een paar honderd euro per maand!

Lees hier een uitgebreidere blog over de kosten van het uitbesteden van de klantenservice

Vraag hier je maatwerk offerte aan. Die heb je dan binnen 48 uur in je mailbox!