In vrijwel elk bedrijf ontstaat op een bepaald moment de behoefte aan tijdelijke aansturing van een afdeling, interim management Of het nu gaat om een overbruggingsperiode, een verandertraject of het verbeteren van processen, interim management klantenservice kan de oplossing bieden.
Bij SpangenbergGroep zijn we gespecialiseerd in klantcontact en het aansturen van complexe klantenserviceorganisaties. Met een breed netwerk aan ervaren professionals kunnen we snel schakelen en op interim basis de leiding nemen over jouw klantenservice. Onze interim managers zorgen niet alleen voor continuïteit, maar werken ook actief aan optimalisatie en structurele verbeteringen.
Wil je direct inzicht in de prestaties en verbeterkansen van je klantenservice? Met onze gratis Quickscan brengen we snel en gestructureerd in kaart hoe de afdeling functioneert. Op basis van deze analyse identificeren we concrete optimalisatiekansen waarmee je direct aan de slag kunt.
Op zoek naar interim management klantenservice? Neem contact met ons op en ontdek hoe wij kunnen helpen bij tijdelijke aansturing en duurzame verbeteringen.
Met meer dan 25 jaar ervaring in het optimaliseren van klantenserviceorganisaties weten wij als geen ander hoe je klantbeleving naar een hoger niveau tilt. Waar lopen jouw klanten tegenaan? Welke knelpunten staan een optimale ervaring in de weg? Wij brengen dit niet alleen helder in kaart, maar helpen ook actief bij het oplossen ervan. Onze ervaren business consultants analyseren bedrijfsprocessen en identificeren verbeterpunten. Met een frisse blik en diepgaande expertise zien ze kansen die intern vaak over het hoofd worden gezien. Door dit te combineren met verschillende onderzoeksmethoden – zoals klantenfeedback en klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) – zorgen we niet alleen voor gerichte verbeteringen, maar meten we ook de impact in termen van klanttevredenheid. Dat maakt ons anders. We zorgen niet alleen voor tijdelijke aansturing, maar ook voor structurele verbeteringen die écht het verschil maken.
Een goed functionerende klantenservice is essentieel voor tevreden klanten en een sterk merk. Maar wat als er tijdelijk behoefte is aan ervaren leiderschap? Bijvoorbeeld door een reorganisatie, groei, of het vertrek van een manager? Interim management klantenservice biedt dan de oplossing. Bij SpangenbergGroep zijn we gespecialiseerd in het aansturen en optimaliseren van klantenserviceorganisaties. Onze interim managers zorgen niet alleen voor continuïteit, maar brengen ook verbeteringen aan in processen, teams en klantbeleving. Of het nu gaat om een kleine klantenserviceafdeling met 5 FTE of een grootschalige operatie met 500 FTE, onze experts realiseren snel blijvende resultaten. We kunnen tijdelijk “op de winkel letten” of juist strategische verbeteringen doorvoeren, afhankelijk van de specifieke behoeften van jouw organisatie.
SpangenbergGroep is al meer dan 25 jaar dé specialist op het gebied van klantenservice. Maar waarom zou je ons vragen om jou te helpen om je klantbeleving te optimaliseren?
Wij bieden een unieke combinatie van diensten aan onze opdrachtgevers. Aan de ene kant zorgen we volledig ontzorgen op het gebied van klantenservice, terwijl we aan de andere kant actief bijdragen aan de voortdurende verbetering van de dienstverlening aan uw klanten.
Naast het beheren van onze eigen klantenserviceorganisatie, ondersteunen we ook met klantenservice-optimalisatieprojecten. Met deze projecten richten we ons op het verbeteren van de klantenservice en de gerelateerde afdelingen. Dit is wat ons echt uniek maakt. Wij bieden niet alleen klantenservice, maar we blijven deze voortdurend verbeteren!
Heb je vragen over klantbeleving? Wil je klantbeleving optimaliseren maar weet je niet waar je moet beginnen? Neem contact op en daag ons uit. We kijken graag met je mee. Je kunt ons bellen op 085-8884661 of je kunt dit formulier gebruiken.
Soms is het handig om iemand te hebben die even met je meekijkt, iemand met jarenlange ervaring die met een frisse blik naar jouw klantenservice kijkt. Met de Klantenservice QuickScan van SpangenbergGroep krijg je inzicht in het functioneren van jouw klantenservice en waar je kunt beginnen met de klantenservice optimaliseren.
We analyseren de belangrijkste thema’s en knelpunten binnen elke klantenservice, evenals specifieke thema’s die gerelateerd zijn aan jouw bedrijf. Het doel van de QuickScan is om de kloof tussen de gewenste situatie en de huidige situatie in kaart te brengen. Na het in kaart brengen geven wij advies over de te nemen stappen om de gewenste situatie te bereiken
SpangenbergGroep.nl
Specialisten in klantcontact
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
Benieuwd of we jou kunnen helpen met gewoon goed klantcontact? Ook jouw klantenservice uitbesteden? Neem eens contact met ons op!