Multichannel klantenservice uitbesteden

Multichannel klantenservice uitbesteden

Multichannel klantenservice uitbesteden

Goede klantenservice is een waardevol marketinginstrument, maar het opzetten van een effectieve klantenserviceafdeling kan soms uitdagend zijn. Het uitbesteden van klantenservice kan een oplossing bieden. Helemaal als het gaat om een multichannel klantenservice waarbij allerlei verschillende kanalen worden ondersteund.

Bij ons kun je rekenen op meertalig, multichannel klantcontact dat naadloos aansluit op jouw specifieke behoeften. Wij fungeren als jouw externe klantenserviceteam, waardoor je kunt profiteren van hoogwaardige klantenservice zonder de interne lasten.

Onze diensten zijn niet beperkt tot grote bedrijven; we kunnen ook professionele klantenservice bieden aan groeiende webshops en bedrijven die internationaal willen uitbreiden. Wat je omvang of ambities ook zijn, wij staan klaar om jouw klantenservice te ondersteunen en te optimaliseren.

Klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep

Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen gewoon hele goede klantenservice. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice.

Meertalige klantenservice uitbesteden

Meertalig

Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard! Internationaal ondernemen zonder zorgen.

blended klantenservice uitbesteden

Multichannel

Alle relevante contact kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing etc. Volledig ontzorgd én flexibel! Alles onder 1 dak. Wel zo handig!

Dedicated klantenservice uitbesteden

Dedicated

Je eigen klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Zorgeloos hele goede klantenservice!

blended klantenservice uitbesteden

Blended

Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice ook voor kleine bedrijven of als het rustig is!

klantenservice uitbesteden met de beste kwaliteit

Top kwaliteit

Wij staan voor hoge kwaliteit in klantcontact. Hoog-waardig en waardevol contact met (potentiële) klanten

Klantenservice uitbesteden met grote mate van flexibiliteit

Mega flexibel

Altijd de juiste bezetting. Juist bij extreme drukte of rust gewoon goed bereikbare klantenservice! Wel zo handig.

Lagere kosten en hogere flexibiliteit

Multichannel klantenservice uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name hogere mate van flexibiliteit en schaalbaarheid, groot aantal mogelijkheden in combinatie met heldere, lagere kosten worden door onze klanten als voordelen gezien!

Wij hebben een blog geschreven waarin we alle voordelen van uitbesteden op een rijtje hebben gezet.
flexibele klantenservice met klantenservice uitbesteden

Flexibiliteit

Opschalen, afschalen, extra talen of ruimere openingstijden. Met uitbesteden haal je een mega flexibele klantenservice in huis!

hogere klanttevredenheid met klantenservice uitbesteden

Klanten tevreden

Met onze klantenservice zorg je voor hogere klanttevredenheid. Wij je helpen jouw dienstverlening af te stemmen op je klanten!

Lagere en transparante kosten met klantenservice uitbesteden

Lagere kosten

Ervaring en schaalvoordelen zorgen voor lagere kosten van de klantenservice. Meer mogelijkheden tegen lagere kosten!

Meer klantcontact met klantenservice uitbesteden

Interactie

Waardevolle contact-momenten, goede bereikbaarheid en onderscheidende klantenservice zonder zorgen!

Waarom Spangenberggroep

SpangenbergGroep?

SpangenbergGroep is al meer dan 25 jaar dé specialist op het gebied van klantenservice. Maar waarom zou je je klantenservice aan ons uitbesteden?

Wij bieden een unieke combinatie van diensten aan onze opdrachtgevers. Aan de ene kant zorgen we volledig voor ontzorging op het gebied van klantenservice, terwijl we aan de andere kant actief bijdragen aan de voortdurende verbetering van de dienstverlening aan uw klanten.

Naast het beheren van onze eigen klantenserviceorganisatie, ondersteunen we ook met klantenservice-optimalisatieprojecten. Met deze projecten richten we ons op het verbeteren van de klantenservice en de gerelateerde afdelingen. Dit is wat ons echt uniek maakt. Wij bieden niet alleen klantenservice, maar we blijven deze voortdurend verbeteren!

Multichannel klantenservice uitbesteden, welke mogelijkheden zijn er?

Multichannel klantenservice uitbesteden, altijd een passende oplossing

Elke klantenservice is anders. De uitdagingen van elke klantenservice afdeling zijn ook anders. Daarom is het bij het uitbesteden van de klantenservice belangrijk dat er voldoende mogelijkheden zijn om de manier van uitbesteden aan te passen aan de situatie. We hebben daarvoor verschillende mogelijkheden

Klantenservice volledig uitbesteden

Volledige klantenservice uitbesteden

Niet iedere organisatie heeft zijn eigen klantenservice afdeling. Dan kan het zijn om de volledige klantenservice uit te besteden. Wij hebben een volledig ingerichte klantenservice met de juiste mensen, systemen en kennis. Zo kun je wel hele goede klantenservice bieden zonder je eigen interne klantenservice afdeling. Flexibel, meertalig én multichannel!

Klantenservice gedeeltelijk uitbesteden

Gedeeltelijke klantenservice uitbesteden

Organisaties met hun eigen klantenservice zijn niet altijd in staat om de service te bieden die ze willen. Wij kunnen dat oplossen met gedeeltelijke uitbesteding. Bijvoorbeeld als flexibele schil, overflow of op bepaalde tijden. Ook kunnen wij bijvoorbeeld taalgebieden ondersteunen die intern lastig of niet te ondersteunen zijn. Wij pakken op wat intern (even) niet lukt!

Klantenservice uitbesteden maatwerk

Klantenservice uitbesteden maatwerk

Naast volledige of gedeeltelijke uitbesteding bieden wij maatwerk oplossingen op het gebied van klantcontact. Dat kan zijn van tijdelijke ondersteuning tot outbound campagnes en onderzoeken. Wij pakken jouw uitdagingen op het gebied van klantcontact graag voor je op en hebben ervaring met alle aspecten van klantcontact. Daag ons uit met jouw vraagstukken!

Direct contact?

Neem contact met ons op! We kijken graag mee. Je kunt ook onze online offerte tool gebruiken. Dan hebben we direct alle info om voor jou een maatwerk offerte te kunnen maken. Die vind je hier

Multichannel klantenservice uitbesteden: Wat kost dat?

De kosten zijn afhankelijk van allerlei variabelen zoals talen, kanalen en openingstijden. We kunnen per uur of per interactie afrekenen. Gewoon echt hele goede klantenservice blijft voor ons maatwerk.

We kijken graag in elke specifieke situatie naar een passende oplossing. De kosten van onze dienstverlening zijn vaak lager als de de kosten van een interne klantenservice. Helemaal als we kijken naar de grote mate van flexibiliteit en de mogelijkheden die we bieden.

Aan de hand van een kort kennismakingsgesprek kunnen we bepalen welke oplossing in jouw geval passend is en wat de kosten daarvan zouden zijn. Je hebt al klantenservice ondersteuning voor een paar honderd euro per maand!

Lees hier een uitgebreidere blog over de kosten van het uitbesteden van de klantenservice

Vraag hier je maatwerk offerte aan. Die heb je dan binnen 48 uur in je mailbox!