Leuk om te lezen...

Blog

+31 (0) 85-8884661

klantcontact voorkomen door het optimaliseren van bedrijfsprocessen in de klantenservice

Het belang van het voorkomen van klantcontact: een strategische aanpak!

Waarom het sturen op de verkeerde KPI's het omgekeerde effect en klantcontact voorkomen duurzamer is!...
Het Belang van Emailetiquette in Klantenservice: Kwaliteitsnormen Voor Een Professionele Klantbeleving

Het belang van Emailetiquette in klantenservice: kwaliteitsnormen voor een professionele klantbeleving

Emailafhandeling volgens vaste normen voor constante kwaliteit en optimale klantbeleving In een tijdperk waarin digitale...
5 redenen waarom topklantenservice essentieel is voor webshops in 2025

5 redenen waarom topklantenservice essentieel is voor webshops in 2025

Goede klantenservice in de E-commerce. Waarom dat steeds belangrijker wordt De wereld van e-commerce blijft...
De toegevoegde waarde van een klantenservice Quickscan van SpangenbergGroep

Snel zicht op verbeterpotentieel van jouw klantenservice met de klantenservice Quickscan van SpangenbergGroep

De toegevoegde waarde van een klantenservice Quickscan van SpangenbergGroep Een uitstekende klantenservice is tegenwoordig meer...
Hoe technologie de klantbeleving in de zorgsector verbetert

Hoe technologie de klantbeleving in de zorgsector verbetert

Hoe technologie de klantbeleving in de zorgsector verbetert De zorgsector staat voor de uitdaging om...
Waar moet een goede klantenservice aan voldoen? 10 Vereisten Voor goede Klantenservice

Waar moet een goede klantenservice aan voldoen? De 10 vereisten aan een goede klantenservice

Waar moet een goede klantenservice aan voldoen? De 10 vereisten aan een goede klantenservice Het...
Procesoptimalisatie Klantenservice: hoe optimalisatie van processen onnodig contact voorkomt en de klantbeleving verbetert

Procesoptimalisatie Klantenservice: hoe optimalisatie van processen onnodig contact voorkomt en de klantbeleving verbetert

Procesoptimalisatie klantenservice: Enkel voordelen Gestroomlijnde processen in de klantenservice zorgen voor minder onnodig klantcontact (waste),...
Waarom offshore klantenservice uitbesteden naar Suriname vaak niet werkt en waarom lokale partners de betere keuze zijn

Waarom offshore klantenservice uitbesteden naar Suriname vaak niet werkt en waarom lokale partners de betere keuze zijn

Waarom offshore klantenservice uitbesteden naar Suriname vaak niet werkt en waarom lokale partners de betere...
Gratis: Handleiding telefoonetiquette. PDF met standaard telefoonetiquette voor klantenservice of KCC

Telefoonetiquette: Het belang van uniformiteit en kwaliteitsnormen in klantenservice of klantcontactcentrum (KCC)

Telefoonetiquette: de basis op orde met duidelijke normen In onze moderne, snelle wereld is telefonisch...
Verbeter je Klantcontact/ klantenservice/ KCC met Gratis Downloads van Spangenberggroep

Verbeter je klantcontact/ Klantenservice/ KCC met gratis downloads van Spangenberggroep

Verbeter je klantcontact met gratis downloads van Spangenberggroep Bij Spangenberggroep geloven we dat klantcontact de...
Inbound Callcenter: Wat is een inbound callcenter en hoe werkt dat? SpangenbergGroep inbound callcenter

Inbound Callcenter: Wat is een inbound callcenter en hoe werkt dat?

Wat is een inbound Callcenter? Een inbound callcenter is een klantenservicecentrum dat voornamelijk inkomende telefoontjes...
Alles waar jouw klantenservice aan moet voldoen om als goede klantenservice gezien te worden

Wat maakt een klantenservice goed? Alles waar jouw klantenservice aan moet voldoen om als goede klantenservice gezien te worden

Wat maakt een klantenservice goed? Alles waar jouw klantenservice aan moet voldoen om als goede...
De kracht van chatbots in Klantenservice Wanneer en hoe zet je Chatbots in?

De kracht van chatbots in klantenservice: Wanneer en hoe je ze het beste kunt gebruiken?

De kracht van chatbots in klantenservice: Wanneer en hoe zet je chatbots in? In de...
Klantenservice uitbesteden webshop Hoe uw webshop onderscheidend vermogen kan creëren met uitstekende klantenservice

Hoe uw webshop onderscheidend vermogen kan creëren met uitstekende klantenservice

Hoe uw webshop onderscheidend vermogen kan creëren met uitstekende klantenservice In de concurrerende wereld van...
Samenwerking is sleutel tot groei en succes

Samenwerking is sleutel tot groei en succes

Onlangs verschenen we samen met onze partner Jasper Witte van Leaddesk in het Customer first...
Ontdek hoe klantenservice uitbesteden je kosten drastisch kan verlagen! Is uitbesteden goedkoper?

Is uitbesteden goedkoper? Lees hier waarom dat vaak wel het geval is

Uitbesteden klinkt vaak als de duurdere optie, in de praktijk blijkt dat niet het geval!...
8 manieren om kosten te besparen op klantenservice zonder de kwaliteit te verlagen

8 manieren om kosten te besparen op klantenservice zonder de kwaliteit te verlagen! Besparen op klantenservice

Kosten besparen klantenservice? 8 manieren om kosten te besparen op klantenservice zonder de kwaliteit te...
Signs to consider Customer service outsourcing. 5 Signalen dat je klantenservice moet uitbesteden

5 Signalen dat je klantenservice moet uitbesteden

Wanneer is uitbesteden aan de orde? 5 Signalen dat je klantenservice moet uitbesteden Bij SpangenbergGroep...
Hoe Klantenservice Opzetten: Een Stapsgewijze Gids door SpangenbergGroep Een goed georganiseerde klantenservice is essentieel voor het succes van elk bedrijf. In deze blog bespreken we acht belangrijke stappen om een effectieve klantenservice op te zetten, inclusief de optie om uw klantenservice uit te besteden. Hieronder vindt u de acht stappen die we in detail zullen uitwerken: Definieer Uw Klantenservice Doelen Kies de Juiste Kanalen Stel Een Deskundig Klantenservice Team Samen Implementeer De Juiste Technologie Creëer Duidelijke Richtlijnen en Processen Meet en Analyseer de Prestaties Overweeg Het Uitbesteden van Uw Klantenservice Blijf Flexibel en Pas U Aan

Hoe klantenservice opzetten: Een stapsgewijze gids door SpangenbergGroep. Hoe zet je klantenservice op?

Hoe klantenservice opzetten? Deze 8 stappen helpen je daar mee! Een goed georganiseerde klantenservice is...
Klantenservice verbeteren? Betere service én lagere kosten met de klantenservice experts van SpangenbergGroep

Hoe verbeter je de klantenservice? Een uitgebreide gids op basis van 25 jaar ervaring in klantenservice

Hoe verbeter je de klantenservice? Een uitgebreide gids Klantenservice is vaak het eerste en meest...
De toekomst van klantenservice: Kanaalvoorkeuren. Wat willen klanten en wat betekent dat voor jou als bedrijf?

De toekomst van klantenservice: Kanaalvoorkeuren. Wat willen klanten en wat betekent dat voor jou als bedrijf?

Meer kanalen, meer mogelijkheden. Maar wat wil de klant nou eigenlijk, wat zijn de kanaalvoorkeuren?...
The Pitfalls of Offshore Outsourcing for Customer Service: Why Lower Costs Are Not Always the Best Choice

De valkuilen van offshore outsourcing van klantenservice: Waarom lagere kosten niet altijd de beste keuze zijn

Offshore outsourcing van de klantenservice, goed idee of niet? In de afgelopen decennia is offshore...
Study: De impact van klachtafhandeling op tevredenheid!

Study: De impact van klachtafhandeling op tevredenheid!

We kwamen een interessante studie tegen, de belangrijkste punten uit deze studie hebben we voor...
De 10 kernbegrippen die elke klantenservice professional moet kennen. Klantenservice kernbegrippen

De 10 kernbegrippen die elke klantenservice professional moet kennen

Ben jij bezig met klantenservice? Deze begrippen moet je in ieder geval kennen! Bij SpangenbergGroep...
Wat is het Belang van (Goede) Klantenservice?

Wat is het Belang van (Goede) Klantenservice?

Wat is het belang van (goede) klantenservice? In het kort: Het belang van klantenservice is...
Het uitbesteden van de klantenservice Voordelen en Nadelen (10!)

Het uitbesteden van de klantenservice Voordelen en Nadelen (10!)

Het uitbesteden van de klantenservice: Voordelen en Nadelen We hebben al best veel geschreven over...
Beste CRM systemen voor MKB bedrijven

CRM software

De Beste CRM-systemen voor MKB bedrijven Kleine en middelgrote bedrijven (KMO's of MKB) staan vaak...
Kanaalstrategie in klantenservice. Channel strategy in customer service

Kanaalsturing in de klantenservice. Van strategie naar praktijk + Gratis kanaalstrategie docment download

Kanaalsturing in klantenservice: Effectieve maar klantgerichte aanpak Er zijn steeds meer kanalen waarlangs we contact...
De kunst van het Luisteren: Actief luisteren in klantenservice

De kunst van het Luisteren: Actief luisteren in klantenservice

Luisteren is mogelijk de meest ondergeschikte tool/ skill in de klantenservice! Goede klantenservice wordt een...
Praktijkvoorbeelden van uitstekende klantenservice! Best practices in customer service

Praktijkvoorbeelden van uitstekende klantenservice! Best practices in customer service

Succesverhalen uit de praktijk: Inspirerende voorbeelden van uitstekende klantenservice We hebben het erg vaak over...
Average handle time in Customer service. Wat is AHT en waarom is het belangrijk? +8 tips om je AHT te verlagen

Average handle time in Customer service. Wat is AHT en waarom is het belangrijk? +8 tips om je AHT te verlagen

Average Handle Time in de klantenservice: optimaliseren zonder kwaliteitsverlies Wat is Average Handle Time? Average...
Forecast in de klantenservice: Alle vragen over forecast klantenservice beantwoordt!

Forecast in de klantenservice: Antwoord op al jouw vragen over forecast klantenservice!

Wat is een Forecast klantenservice? Een forecast, ook wel een voorspelling genoemd, is een schatting...
De Belangrijkste KPI's in Klantenservice:

De Belangrijkste KPI’s in Klantenservice. Wat zijn KPI’s en waarom zijn ze belangrijk?

KPI's in klantenservice: Cijfers als basis voor inzicht en verbeteringen In de klantenservice business is...
First time fix: Wat is het en hoe verbeter je het? +10 tips!

First time fix: Wat is het en hoe verbeter je het? +10 tips!

Wat is First Time Fix (FTF)? Een Definitie First Time Fix (FTF), ook bekend als...
Het Belang van Goede Telefonische Bereikbaarheid voor MKB Bedrijven?

Het belang van goede telefonische bereikbaarheid voor MKB bedrijven: Waarom uitbesteden een slimme oplossing is

Het belang van goede telefonische bereikbaarheid voor MKB bedrijven MKB, de motor van het het...
Klantenservice uitbesteden webshop: Het belang van goede klantenservice voor webshops en waarom uitbesteden de sleutel tot succes is

Klantenservice uitbesteden webshop: Het belang van goede klantenservice voor webshops en waarom uitbesteden de sleutel tot succes is

Klantenservice uitbesteden webshop: Het belang van goede klantenservice voor webshops en waarom uitbesteden de sleutel...
Klantenservice uitbesteden of zelf doen? De voordelen en nadelen van de klantenservice uitbesteden of de klantenservice zelf doen.

Klantenservice uitbesteden of zelf doen? De voordelen en nadelen van de klantenservice uitbesteden of de klantenservice zelf doen.

Klantenservice uitbesteden of zelf doen? We weten allemaal dat klantenservice een belangrijk onderdeel is van...
Flexibele schil in klantenservice. Het optimaliseren van klantenservice met flexibiliteit wanneer nodig

De kracht van flexibele schil in klantenservice: Het optimaliseren van de flexibele schil

De kracht van flexibele schil in klantenservice: Het optimaliseren van de flexibele schil Eem (externe)...
Deepdive: De Psychologie van Klanttevredenheid. Welke psychologische aspecten spelen een rol bij klanttevredenheid?

Deepdive: De Psychologie van Klanttevredenheid. Welke psychologische aspecten spelen een rol bij klanttevredenheid?

Deepdive: De Psychologie van Klanttevredenheid. Welke psychologische aspecten spelen een rol bij klanttevredenheid? Klanttevredenheid is...
Download Gratis: Klantcontactstrategie voorbeeld​

Download gratis klantcontactstrategie voorbeeld PDF

Download gratis klantcontactstrategie voorbeeld PDF Op veler verzoek hebben we een basis klantcontactstrategie geschreven. Naar...
Klantenservicemedewerkers trainen

Klantenservice medewerkers trainen: Het belang van continue training en ontwikkeling van klantenservicemedewerkers

Klantenservice medewerkers trainen: Het belang van continue training en ontwikkeling van klantenservicemedewerkers In hedendaagse concurrerende...
De relatie tussen klanttevredenheid en medewerkertevredenheid.

De relatie tussen klanttevredenheid en medewerkertevredenheid. Waarom de 1 de ander versterkt

De relatie tussen klanttevredenheid en medewerkertevredenheid. Waarom de 1 de ander versterkt In de wereld...
Waarom kwantitatieve rapportages onmisbaar zijn in de klantenservice?

Waarom kwantitatieve rapportages onmisbaar zijn in de klantenservice? Aansturen en verbeteren op basis van cijfers

Waarom kwantitatieve rapportages onmisbaar zijn in de klantenservice? Aansturen en verbeteren op basis van cijfers...
Wat is blended klantenservice uitbesteden

Klantenservice uitbesteden: Wat is blended klantenservice uitbesteden?

Wat is blended klantenservice uitbesteden? Om te beginnen met onze definitie van blended klantenservice ondersteuning:...
De Psychologische impact van slecht bereikbare klantenservice

De Psychologische impact van slecht bereikbare klantenservice

De Psychologische impact van slecht bereikbare klantenservice We praten vaak over klantenservice en hebben zowel...
Dedicated klantenservice ondersteuning

Klantenservice uitbesteden: Wat is dedicated klantenservice uitbesteden?

Wat is dedicated klantenservice ondersteuning? Om te beginnen met onze definitie van dedicated klantenservice ondersteuning:...
Hoe zet je goede klantenservice op?

Hoe zet je goede klantenservice op?

Hoe zet je goede klantenservice op? Ontdek de Voordelen van Uitbesteding Het opzetten van een...

Waarom investeren in je klantenservice? 5 investeringen die meer opleveren dan ze kosten

Waarom investeren in je klantenservice tot kostendaling zal leiden In veel klantenserviceomgevingen wordt nog steeds...
De psychologie van verwachtingsmanagement in de klantenservice

De psychologie van verwachtingsmanagement in de klantenservice

Psychologie: Het Managen van Verwachtingen in Klantrelaties (verwachtingsmanagement) In de wereld van klantrelaties is één...
Optimaliseer beschikbaarheid van informatie en kennis met AI Chatbots

Optimaliseer beschikbaarheid van informatie en kennis met AI

AI tools als interne kennisbank? In klantenservice omgevingen is het beschikbaar hebben van de juiste...
externe adviseur

5 voordelen van een externe adviseur

Het echte voordeel van een externe adviseur: Een frisse en ervaren blik zonder blinde vlekken...
Typical Dutch customer service

Wat verwachten Nederlanders van klantenservice? Typisch Nederlandse klantenservice verwachtingen

Typisch Nederlandse klantenservice verwachtingen We hebben enkele blogs geschreven over de verschillen tussen klantenservice in...
Klantenfeedbackloop

Het Belang van Klantenfeedback en hoe doe te dat dan?

Het belang van klantenfeedback? But why? Klantenfeedback is voor elk type belangrijk. Je klanten vragen...
Pieken en dalen in de klantenservice

Hoe ga je om met Pieken en dalen in de klantenservice?

Pieken en dalen in de klantenservice? Balans in de Klantenservice: Hoe ga je om met...

Klantenservice Trends van 2023: Wat kunnen we leren voor de toekomst?

Klantenservice Trends van 2023: Wat kunnen we leren voor de toekomst? Het lijkt of we...

Chatbots en AI in de Klantenservice

Chatbots en AI in de Klantenservice In de snel veranderende wereld van klantenservice hebben chatbots...
International Customer Service: 4 Challenges and Solutions

Internationale Klantenservice: 4 Uitdagingen én Oplossingen

Internationale Klantenservice: 4 Uitdagingen én Oplossingen Internationaal groeien is de ambitie van veel ondernemers en...
SpangenbergGroep klantenservice verbeteren | klantenservice uitbesteden

Waarom de klant centraal stellen niet achterhaald is?

De Onmisbaarheid van Klantgerichtheid: Waarom 'Klant Centraal Stellen' Verre van Achterhaald Is In een tijdperk...
SpangenbergGroep is PCI gecertificeerd

SpangenbergGroep haalt PCI DDS Certificering

SpangenbergGroep heeft de PCI DSS certificeringstoets met succes doorstaan. Wij voldoen aan alles internationale eisen...
Wat kost klantenservice uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk!

Wat kost klantenservice uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk!

Wat kost uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk! Het uitbesteden van de klantenservice is vaak...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice in de E-commerce Sector: Het Geheim Achter Succesvolle Online Winkels

De e-commercesector is de afgelopen jaren exponentieel gegroeid en heeft een revolutie teweeggebracht in hoe...
Hoe werkt klantenservice uitbesteden

Klantenservice Uitbesteden: Hoe werkt uitbesteden?

Klantenservice Uitbesteden: Hoe werkt uitbesteden van de klantenservice dan eigenlijk? Met het uitbesteden van de...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

De 10 meest gemaakte fouten in de klantenservice? Lees hier wat er vaak mis gaat.

De 10 meest gemaakte fouten in de klantenservice? Lees hier wat er vaak mis gaat....

Klantenservice quick-wins! Snel verbetering met deze 6 Quickwins

Klantenservice quick-wins! Snel verbetering met deze 6 Quickwins Klantenservice quick-wins, we helpen je met 6...

Klantenservice wachttijden optimaliseren: Hoe voorkom je frustratie? +5 tips!

Wachttijden vormen een van de meest frustrerende aspecten van telefonische klantenservice. Klanten hebben doorgaans weinig...
Klantenservice wachttijden optimaliseren: Hoe voorkom je frustratie? SpangenbergGroep.nl klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Klantenservice wachttijden optimaliseren: Hoe voorkom je frustratie? +5 tips!

Klantenservice wachttijden vormen een van de meest frustrerende aspecten van telefonische klantenservice. Klanten hebben doorgaans...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Uitbesteden: De oplossing voor personeelstekorten in de klantenservice

Veel bedrijven worden geconfronteerd met een groeiend probleem: personeelstekorten. Het vinden van gekwalificeerd personeel kan...
5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten

5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten

5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten In de klantenservice hebben we helaas...
10 Klantenservice verbeter tips. 10 klantenservice verbeteren tips

10 Tips voor een Betere Klantenservice! Klantenservice verbeteren tips op rij.

10 Klantenservice Verbeter Tips: Maak Je Klantinteracties Onvergetelijk Wil je jouw klantenservice naar een hoger...
De 8 grootste verschillen tussen Franse en Nederlandse klanten voor de klantenservice!

De 8 grootste verschillen tussen Franse en Nederlandse klanten voor de klantenservice!

De 8 grootste verschillen tussen Franse en Nederlandse klanten voor de klantenservice! In een steeds...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantbeleving verbeteren? Lees hier waarom je dat zou willen

Klantbeleving verbeteren? Wat is klantbeleving: In het kort komt het erop neer dat klantbeleving staat...
De 7 grootste verschillen tussen Nederlandse en Duitse klanten voor de klantenservice! The 7 Biggest Differences Between Dutch and German Customers for Customer Service!

De 7 grootste verschillen tussen Nederlandse en Duitse klanten voor de klantenservice!

De 7 grootste verschillen tussen Nederlandse en Duitse klantenservice en klanten in het algemeen? We...

7 verbanden tussen Klantbeleving en klantenservice

7 verbanden tussen Klantbeleving en klantenservice We hebben veel blogs geschreven over klantenservice en klantbeleving....
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

7 Effectieve klantenservice strategieën voor het verbeteren van klantenservice in jouw bedrijf

7 Effectieve klantenservice strategieën voor het verbeteren van klantenservice in jouw bedrijf De klantenservice... Veel hebben...
Klantenservice uitbesteden - Klantenservice verbeteren. SpangenbergGroep

6 eigenschappen van goede klantenservice afdeling!

Een goede klantenservice afdeling heeft deze 6 eigenschappen! Welke eigenschappen heeft een goede klantenservice afdeling?...
8 skills van een goede klantenservice medewerker

8 skills voor een goede klantenservice medewerker

Een goede klantenservice medewerker heeft in ieder geval deze skills! Er werken in Nederland heel...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Uitbesteden werelwijd de norm! 62% besteedt uit!

Merendeel van de bedrijven doet het! 62% van de bedrijven besteedt de klantenservice (gedeeltelijk) uit....
Slechte klantenservice. Poor customer service

Slechte klantenservice: 7 gevolgen van een slechte klantenservice

Slechte klantenservice... We hebben er allemaal wel eens mee te maken. Slechte klantenservice... Maar wat...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Klantenservice uitbesteden Valkuilen: 6 valkuilen om te voorkomen!

We hebben inmiddels ruim 20 jaar ervaring met het uitvoeren van klantenservice werkzaamheden voor externe...
Waarom klantenservice uitbesteden

Waarom klantenservice uitbesteden? Lees hier waarom je de klantenservice zou moeten uitbesteden!

Waarom klantenservice uitbesteden? Het uitbesteden van de klantenservice zorgt over het algemeen voor synergie-effecten waardoor...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice marketing: De klantenservice als marketingtool

De klantenservice maakt geen onderdeel uit van de traditionele marketingmix. De vraag is überhaupt in...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Alles over multichannel klantenservice + 4 gratis tips!

Multichannel klantenservice, wat houdt dat precies in? In de klantenservice hebben we het vaak over...
wat is inbound klantenservice? Wat is een inbound call?

Wat is een inbound call en wat is inbound klantenservice?

Inbound call en inbound klantenservice: de sleutel tot succesvolle klantinteracties Inbound call en inbound klantenservice...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Volledig ontzorgd? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen!

Wij geloven in de waarde van hoogwaardig klantcontact. Contact met klanten dat waarde toevoegt aan...
Klantenservice uitbesteden voor MKB, Webshop of start-up? Klantenservice uitbesteden ook bij lage volumes!

Klantenservice uitbesteden voor MKB, Webshop of start-up? Klantenservice uitbesteden ook bij lage volumes!

Klantenservice uitbesteden voor MKB, Webshop of start-up? Klantenservice uitbesteden ook bij lage volumes! Eerder schreven...
SpangenbergGroep de specialist in klantenservice verbeteren en klantenservice uitbesteden

Ruim 20 jaar ervaring? Wat hebben we daaraan?

Ruim 20 jaar ervaring? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen:  Gewoon dat...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Samen succesvol? Wat bedoelen we daar mee?

We zijn een familiebedrijf met de focus op de lange termijn. Niet op successen of...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice verbeteren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice uitbesteden voordelen op een rijtje!

Klantenservice uitbesteden voordelen! In deze blog over Klantenservice uitbesteden: De voordelen gaan we in op...
wat is een klantcontactstrategie en waarom is een klantcontactstrategie belangrijk? Download de handleiding klantcontactstrategie op www.spangenberggroep.nl

Wat is een klantcontactstrategie en waarom is dat belangrijk? Definitie, uitleg en voorbeelden!

Wat is een klantcontactstrategie? Een klantcontactstrategie is een cruciaal onderdeel van de algemene bedrijfsstrategie. Wij...
Wat is klantvriendelijkheid? onze definitie van klantvriendelijkheid

Wat is klantvriendelijkheid? Hier Alles over klantvriendelijkheid! + Gratis factsheet

Wat is klantvriendelijkheid? Om te beginnen met de definitie van klantvriendelijkheid: Klantvriendelijkheid betreft het rekening...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

De ultieme klantbeleving. Wat is dat en hoe bereik je dat?

Ultieme klantbeleving? We hebben eerder geschreven over wat klantbeleving is. Wat is de ultieme klantbeleving?...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanten Contact Centrum (KCC): Wat is het en waarom is het een belangrijke afdeling

Het Klanten contact centrum KCC Een Klanten Contact Centrum (KCC) is een cruciaal onderdeel van...
Klantcontactcentrum. Klantcontactcentrum verbeteren. Klantcontactcentrum optimaliseren met SpangenbergGroep

Klantcontactcentrum? Wat is het en wat doet het? Lees alles over het klantcontactcentrum

Het Klantcontactcentrum: De centrale schakel tussen organisatie/instelling en klant/ burger Een klantcontactcentrum is het kloppend...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Interview online retailer: Klantenservice als waardevolle marketing tool

Klantenservice als waardevolle marketingtool Klantcontact wordt over het algemeen nog te veel gezien als een...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Tot wel 25% outbound conversie met outbound service!

Voor verschillende webshops en postorderbedrijven doen wij doorlopende outbound service calls. Wist u dat met...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenfeedback, wat is het en wat kunt u ermee?

Klantenfeedback Wat is het, wat kunt u ermee en hoe richt u een doorlopende kantenfeedback...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanttevredenheid hoe en wat: klanttevredenheid meten

Klanttevredenheid hoe en wat: klanttevredenheid meten Wij weten wat klanttevredenheid is. Nu is de vraag...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanttevredenheid hoe en wat: Klanttevredenheid verbeter tips (9x)

Klanttevredenheid verbeter tips Wij hebben 9 eenvoudige klanttevredenheid verbeter tips voor u op een rij...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanttevredenheid hoe en wat: Klanttevredenheid verbeteren!

Klanttevredenheid hoe en wat: klanttevredenheid verbeteren? Veel organisaties willen wel iets met klanttevredenheid doen maar weten...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanttevredenheid hoe en wat: Wat is klanttevredenheid?

Bij veel organisaties en instellingen is klanttevredenheid een belangrijk thema. Maar wat is klanttevredenheid eigenlijk...
5 Klantbeleving tips voor minder klantcontact en betere klantbeleving!

5 klantbeleving tips voor minder klantcontact en betere klantbeleving!

5 klantbeleving tips voor minder klantcontact en betere klantbeleving! Wij doen veel klantenonderzoeken. Telkens blijkt...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Hoe outbound bellen wel werkt?

Hoe outbound bellen wel werkt? Hogere conversie door service in plaats van sales Callcenters en...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Slechte bereikbaarheid is duurder dan je zou denken

Slechte bereikbaarheid, wat kost dat? Het belang van goede bereikbaarheid is bekend. Maar wat kost...
Waarom begint goede klantbeleving bij goed klantcontact? Waarom begint goede klantbeleving bij goed klantcontact?

Waarom klantbeleving begint bij goed klantcontact? Klantbeleving én klantcontact als onderscheidende factor

Waarom klantbeleving begint bij goed klantcontact Het lijkt de nieuwe heilige graal in de marketing:...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Call to action: Waar online en offline samen komen

Call to action: Waar online en offline samen komen De meeste online trends worden gezet...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Schieten met scherp; Hoe inbound en outbound leads genereren effectief samen komen

Schieten met scherp; Hoe inbound en outbound leads genereren effectief samen komen Vrijwel elke organisatie...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Openingstijden aanpassen: Waarom de openingstijden aan laten sluiten bij de behoeften van klanten

Openingstijden aanpassen: 5 redenen om te zorgen dat je bereikbaar bent voor je klanten, juist...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Webshop bereikbaarheid? Dit is wat je moet weten over bereikbaarheid

Webshop? Dit is wat je moet weten over webshop bereikbaarheid en je webshop klantenservice Het...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Alles over klantgerichtheid: Wat levert klantgericht werken op?

Wat levert klantgericht werken op? “En wat kost dat dan?”… een goede vraag. Toch kunnen...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Alles over klantgerichtheid: Praktische Klantgerichtheid! Klantgerichtheid in de praktijk

Alles over klantgerichtheid: Praktische klantgerichtheid. De klant centraal stellen, de klant is koning, de klant...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Alles over klantgerichtheid: Het belang van Klantgerichtheid?

Het belang van Klantgerichtheid Waarom is het dan belangrijk? Wat is het belang van klantgerichtheid?...
Wat is klantgerichtheid. Onze definitie van klantgerichtheid

Alles over klantgerichtheid: Wat is klantgerichtheid?

Wat is klantgerichtheid? Onze definitie van klantgerichtheid: Klantgerichtheid is de mate waarin een organisatie de...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanten werven tips: 6 tips om zelf succesvol klanten te werven

Klant werven tips! Elke onderneming worstelt wel eens met het binnen halen van nieuwe klanten....
klantvriendelijkheid verbeteren tips

Klantvriendelijkheid verbeteren tips? Met deze 8 tips kun je direct aan de slag

8 tips om uw klantvriendelijkheid te makkelijk verbeteren Klantvriendelijkheid is belangrijk. Eerder schreven wij een...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanten behouden? Lees hier hoe je dat doet!

Klanten behouden? Lees hier hoe je dat doet! Marketing les 1: klanten behouden is vele...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantcontact verbeteren: Waarom en hoe?

Klantcontact verbeteren? Waarom je dat moet doen en hoe je eraan begint. Iedere organisatie krijgt...
Wat is klantbeleving. De definitie van klantbeleving

Wat is klantbeleving? De definitie van klantbeleving en waarom het belangrijk is!

Wat is klantbeleving? De definitie van klantbeleving: Wat is klantbeleving?  Laten we beginnen met onze...
Het belang van goede bereikbaarheid? 7 redenen om te zorgen dat je goede bereikbaarheid biedt wanneer je klanten dat willen.

Het belang van goede bereikbaarheid

Het belang van goede bereikbaarheid? 7 redenen om te zorgen dat je goede bereikbaarheid biedt...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Waarom bellen mijn klanten zo vaak?

Waarom bellen mijn klanten zo vaak? 5 tips om uw callverkeer te verlagen én uw...