Leuk om te lezen...

Blog

+31 (0) 85-8884661

Chatbots en AI in de Klantenservice

Chatbots en AI in de Klantenservice In de snel veranderende wereld van klantenservice hebben chatbots...

Internationale Klantenservice: 4 Uitdagingen én Oplossingen

Internationaal groeien is de ambitie van veel ondernemers en bedrijven. Jouw producten of diensten over...

Waarom de klant centraal stellen niet achterhaald is?

De Onmisbaarheid van Klantgerichtheid: Waarom 'Klant Centraal Stellen' Verre van Achterhaald Is In een tijdperk...

SpangenbergGroep haalt PCI DDS Certificering

SpangenbergGroep heeft de PCI DSS certificeringstoets met succes doorstaan. Wij voldoen aan alles internationale eisen...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Wat kost uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk!

Wat kost uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk! Het uitbesteden van de klantenservice is voor...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice in de E-commerce Sector: Het Geheim Achter Succesvolle Online Winkels

De e-commercesector is de afgelopen jaren exponentieel gegroeid en heeft een revolutie teweeggebracht in hoe...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice Uitbesteden: Hoe werkt uitbesteden?

Klantenservice Uitbesteden: Hoe werkt uitbesteden van de klantenservice dan eigenlijk? Klantenservice is een essentieel onderdeel...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

De 10 meest gemaakte fouten in de klantenservice? Lees hier wat er vaak mis gaat.

De 10 meest gemaakte fouten in de klantenservice? Lees hier wat er vaak mis gaat....

Klantenservice quick-wins! Snel verbetering met deze 6 Quickwins

Klantenservice quick-wins! Snel verbetering met deze 6 Quickwins Klantenservice quick-wins, we helpen je met 6...

Klantenservice wachttijden optimaliseren: Hoe voorkom je frustratie? +5 tips!

Wachttijden vormen een van de meest frustrerende aspecten van telefonische klantenservice. Klanten hebben doorgaans weinig...

Klantenservice wachttijden optimaliseren: Hoe voorkom je frustratie? +5 tips!

Klantenservice wachttijden vormen een van de meest frustrerende aspecten van telefonische klantenservice. Klanten hebben doorgaans...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Uitbesteden: De oplossing voor personeelstekorten in de klantenservice

Veel bedrijven worden geconfronteerd met een groeiend probleem: personeelstekorten. Het vinden van gekwalificeerd personeel kan...

5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten

5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten In de klantenservice hebben we helaas...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

10 Tips voor een Betere Klantenservice! Lees hier hoe je de klantenservice kunt verbeteren!

Goede klantenservice is belangrijk. Wanneer je als organisatie je klantenservice goed op orde hebt dan...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

De 8 grootste verschillen tussen Franse en Nederlandse klanten voor de klantenservice!

n een steeds internationaler wordende omgeving lijken landsgrenzen steeds vager. Veel bedrijven kiezen er dan...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantbeleving verbeteren? Lees hier waarom je dat zou willen

Klantbeleving verbeteren? Wat is klantbeleving: In het kort komt het erop neer dat klantbeleving staat...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

De 7 grootste verschillen tussen Nederlandse en Duitse klanten voor de klantenservice!

We weten allemaal dat Duitsers en Nederlanders van elkaar verschillen. Dat is vooral belangrijk als...

7 verbanden tussen Klantbeleving en klantenservice

7 verbanden tussen Klantbeleving en klantenservice We hebben veel blogs geschreven over klantenservice en klantbeleving....
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

7 Effectieve klantenservice strategieën voor het verbeteren van klantenservice in jouw bedrijf

7 Effectieve klantenservice strategieën voor het verbeteren van klantenservice in jouw bedrijf De klantenservice... Veel hebben...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

6 eigenschappen van goede klantenservice afdeling!

Een goede klantenservice afdeling heeft deze 6 eigenschappen! Welke eigenschappen heeft een goede klantenservice afdeling?...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

8 skills voor een goede klantenservice medewerker

Een goede klantenservice medewerker heeft in ieder geval deze skills! Er werken in Nederland heel...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Uitbesteden werelwijd de norm! 62% besteedt uit!

Merendeel van de bedrijven doet het! 62% van de bedrijven besteedt de klantenservice (gedeeltelijk) uit....
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Slechte klantenservice: 7 gevolgen van een slechte klantenservice

We hebben er allemaal wel eens mee te maken. Slechte klantenservice... Maar wat is het...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Klantenservice uitbesteden Valkuilen: 6 valkuilen om te voorkomen!

We hebben inmiddels ruim 20 jaar ervaring met het uitvoeren van klantenservice werkzaamheden voor externe...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Waarom klantenservice uitbesteden? Lees hier waarom je de klantenservice zou moeten uitbesteden!

Waarom klantenservice uitbesteden? Wat zijn goede redenen en argumenten om iets belangrijks zoals de klantenservice...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice marketing: De klantenservice als marketingtool

De klantenservice maakt geen onderdeel uit van de traditionele marketingmix. De vraag is überhaupt in...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Alles over multichannel klantenservice + 4 gratis tips!

Multichannel klantenservice, wat houdt dat precies in? In de klantenservice hebben we het vaak over...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Wat is een inbound call?

Bij Spangenberggroep verzorgen wij de klantenservice voor meerdere bedrijven van klein tot groot. Wij verzorgen onder...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Volledig ontzorgd? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen!

Wij geloven in de waarde van hoogwaardig klantcontact. Contact met klanten dat waarde toevoegt aan...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice uitbesteden voor MKB, Webshop of start-up? Klantenservice uitbesteden ook bij lage volumes!

Eerder schreven we een blog over de voordelen van het uitbesteden van klantenservice In deze...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Ruim 20 jaar ervaring? Wat hebben we daaraan?

Ruim 20 jaar ervaring? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen:  Gewoon dat...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Samen succesvol? Wat bedoelen we daar mee?

We zijn een familiebedrijf met de focus op de lange termijn. Niet op successen of...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice uitbesteden voordelen op een rijtje!

Klantenservice uitbesteden voordelen! In deze blog over Klantenservice uitbesteden: De voordelen gaan we in op...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Wat is een klantcontactstrategie en waarom is dat belangrijk?

Wat is een klantcontactstrategie? Het contact met klanten vormt een steeds belangrijker onderdeel in de...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Wat is klantvriendelijkheid? Hier Alles over klantvriendelijkheid!

Wat is klantvriendelijk / Wat is Klantvriendelijkheid? Om te beginnen met de definitie van klantvriendelijkheid:...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

De ultieme klantbeleving. Wat is dat en hoe bereik je dat?

We hebben eerder geschreven over wat dat volgens in inhoudt. Wat is de ultieme klantbeleving?...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanten Contact Centrum (KCC): Wat is het en waarom is het een belangrijke afdeling

Het Klanten contact centrum KCC Klantcontact wordt een steeds belangrijker marketing instrument. Organisaties en instellingen...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantcontactcentrum? Wat is het en wat doet het?

Wat is het Klantcontactcentrum? Onze definitie: Het Klantcontactcentrum is de afdeling binnen een organisatie waar...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Interview online retailer: Klantenservice als waardevolle marketing tool

Klantenservice als waardevolle marketingtool Klantcontact wordt over het algemeen nog te veel gezien als een...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Tot wel 25% outbound conversie met outbound service!

Voor verschillende webshops en postorderbedrijven doen wij doorlopende outbound service calls. Wist u dat met...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenfeedback, wat is het en wat kunt u ermee?

Klantenfeedback Wat is het, wat kunt u ermee en hoe richt u een doorlopende kantenfeedback...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanttevredenheid hoe en wat: klanttevredenheid meten

Klanttevredenheid hoe en wat: klanttevredenheid meten Wij weten wat klanttevredenheid is. Nu is de vraag...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanttevredenheid hoe en wat: Klanttevredenheid verbeter tips (9x)

Wij hebben 9 eenvoudige klanttevredenheid verbeter tips voor u op een rij gezet om uw...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanttevredenheid hoe en wat: Klanttevredenheid verbeteren!

Klanttevredenheid hoe en wat: klanttevredenheid verbeteren? Veel organisaties willen wel iets met klanttevredenheid doen maar weten...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanttevredenheid hoe en wat: Wat is klanttevredenheid?

Bij veel organisaties en instellingen is klanttevredenheid een belangrijk thema. Maar wat is klanttevredenheid eigenlijk...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

5 klantbeleving tips voor minder klantcontact en betere klantbeleving!

5 klantbeleving tips voor minder klantcontact en betere klantbeleving! Wij doen veel klantenonderzoeken. Telkens blijkt...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Hoe outbound bellen wel werkt?

Hoe outbound bellen wel werkt? Hogere conversie door service in plaats van sales Callcenters en...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Slechte bereiknaarheid is duurder dan je zou denken

Het belang van goede bereikbaarheid is bekend. Maar wat kost het en wat het levert...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Waarom klantbeleving begint bij goed klantcontact!

Waarom klantbeleving begint bij goed klantcontact? Het lijkt de nieuwe heilige graal in de marketing:...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Call to action: Waar online en offline samen komen

Call to action: Waar online en offline samen komen De meeste online trends worden gezet...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Schieten met scherp; Hoe inbound en outbound leads genereren effectief samen komen

Schieten met scherp; Hoe inbound en outbound leads genereren effectief samen komen Vrijwel elke organisatie...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Openingstijden aanpassen: Waarom de openingstijden aan laten sluiten bij de behoeften van klanten

Openingstijden aanpassen: 5 redenen om te zorgen dat je bereikbaar bent voor je klanten, juist...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Webshop bereikbaarheid? Dit is wat je moet weten over bereikbaarheid

Webshop? Dit is wat je moet weten over webshop bereikbaarheid en je webshop klantenservice Het...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Alles over klantgerichtheid: Wat levert klantgericht werken op?

Wat levert klantgericht werken op? “En wat kost dat dan?”… een goede vraag. Toch kunnen...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Alles over klantgerichtheid: Praktische Klantgerichtheid! Klantgerichtheid in de praktijk

Alles over klantgerichtheid: Praktische klantgerichtheid. De klant centraal stellen, de klant is koning, de klant...
SpangenbergGroep.nl Klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Alles over klantgerichtheid: Het belang van Klantgerichtheid?

Het belang van Klantgerichtheid Waarom is het dan belangrijk? Wat is het belang van klantgerichtheid?...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Alles over klantgerichtheid: Wat is klantgerichtheid?

Wat is klantgerichtheid? Om antwoord te geven op de vraag Wat is klantgerichtheid kijken we...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanten werven tips: 6 tips om zelf succesvol klanten te werven

Klant werven tips! Elke onderneming worstelt wel eens met het binnen halen van nieuwe klanten....
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantvriendelijkheid verbeteren tips? Met deze 8 tips kun je direct aan de slag

8 tips om uw klantvriendelijkheid te makkelijk verbeteren Klantvriendelijkheid is belangrijk. Eerder schreven wij een...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klanten behouden? Lees hier hoe je dat doet!

Klanten behouden? Lees hier hoe je dat doet! Marketing les 1: klanten behouden is vele...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantcontact verbeteren: Waarom en hoe?

Klantcontact verbeteren? Waarom je dat moet doen en hoe je eraan begint. Iedere organisatie krijgt...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Wat is klantbeleving? Lees hier wat het is en waarom het belangrijk is!

Wat is klantbeleving? Wat is klantbeleving?  Laten we beginnen met onze eigen (veel gekopieerde) definitie...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Het belang van goede bereikbaarheid

Het belang van goede bereikbaarheid? 7 redenen om te zorgen dat je goede bereikbaarheid biedt...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Waarom bellen mijn klanten zo vaak?

Waarom bellen mijn klanten zo vaak? 5 tips om uw callverkeer te verlagen én uw...