BLOG
Leuk om te lezen…

Klantenservice uitbesteden: 6 valkuilen!
Klantenservice uitbesteden: 6 valkuilen! We hebben inmiddels ruim 20 jaar ervaring met het uitvoeren van klantenservice werkzaamheden voor externe partijen. We hebben in...

Waarom klantenservice uitbesteden?
Waarom klantenservice uitbesteden? Wat zijn goede redenen en argumenten om iets belangrijks zoals de klantenservice uit te besteden? De vraag Waarom klantenservice uitbesteden...

Medewerker vertelt: Wat maakt werken bij SpangenbergGroep leuk?
Medewerker vertelt: Wat maakt werken bij SpangenbergGroep leuk? Door Denise Leerschen Wat maakt werken bij SpangenbergGroep leuk? Wat maakt werken bij SpangenbergGroep anders,...

Multichannel klantcontact & Kanaalkeuze. + 4 tips
Multichannel klantcontact & Kanaalkeuze. + 4 tips In de klantenservice hebben we het vaak over kanalen. Wat is bedoelen we daar mee? Wat...

Klantcase: Desk Services
Desk Services Desk Services verzorgt onder andere acties met als doel het werven, activeren en creëren van loyale consumenten voor meerdere (B2C)-bedrijven. Dit...

Als directielid werkzaam in de klantenservice
Als directielid werkzaam in de klantenservice Door Clair Spangenberg Toen ik in 2018 de overstap maakte naar het familiebedrijf van mijn vader en...

Training is meer dan LSD
Training is meer dan LSD Door Fred Kops Iedereen die ooit minimaal een blauwe maandag actief is geweest binnen een klantcontactorganisatie weet dat...

Klantenservice als marketingtool
Klantenservice als marketingtool De klantenservice maakt geen onderdeel uit van de traditionele marketingmix. De vraag is überhaupt in welke mate de traditionele...

Klant case: Maxaro
Klantcase Maxaro Door Denise Leerschen Verleg grenzen, verover het hart en verras met regelmaat, dit zijn slechts een aantal cultuurwaarden van Maxaro. Maxaro...

Vacature: Teamleider Contactcenter | Projectbaas | Maastricht | Fulltime
Project baas | Teamleider Contactcenter Maastricht | Fulltime Functieomschrijving Jij bent toe aan iets nieuws, iets anders. Misschien zoek je meer uitdaging of...

Junior Project baas
Junior Projectbaas Wij zoeken een baas Wij zijn SpangenbergGroep. Een familiebedrijf dat ruim 20 jaar bestaat, maar nog steeds voelt als een startup....

Werken in de klantenservice bij langere seizoenspieken: Hoe doe je dat?
Werken in de klantenservice bij langere seizoenspieken: wat houdt dat in en hoe pak je dat aan? Door Holger Pennings Klantenservice uitbesteden...

Wat is een inbound call?
Wat is een inbound call? Door Richard Wijnands Bij Spangenberggroep verzorgen wij de klantenservice voor meerdere bedrijven van klein tot groot. Wij verzorgen onder andere...

Volledig ontzorgd? Wat bedoelen we daar mee?
Volledig ontzorgd? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen: Wij geloven in de waarde van hoogwaardig klantcontact. Contact met klanten dat...

Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes!
Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes! Eerder schreven we een blog over de voordelen van het uitbesteden van klantenservice (lees hem hier). In...

20 jaar ervaring? Wat bedoelen we daar mee?
Samen succesvoll? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen: We zijn een familiebedrijf met de focus op de lange termijn. Niet...

Klant case: Peter Hahn
Klantcase: Peter Hahn Door Eveliene Wouters Wie is Peter Hahn, waar zit Peter Hahn, wat heeft Peter Hahn en wat doen wij voor...

Samen succesvol? Wat bedoelen we daar mee?
Samen succesvoll? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen: We zijn een familiebedrijf met de focus op de lange termijn. Niet...