Leuk om te lezen...

Multichannel klantcontact & Kanaalkeuze. + 4 tips

Multichannel klantcontact & Kanaalkeuze. + 4 tips In de klantenservice hebben we het vaak over kanalen. Wat is bedoelen we daar mee? Wat zijn kanalen en waarom is kanaalkeuze heel erg belangrijk De verschillende mogelijkheden waarlangs klanten en organisaties contact met elkaar hebben. Dat contact

Lees verder »

Klantcase: Desk Services

Desk Services Desk Services verzorgt onder andere acties met als doel het werven, activeren en creëren van loyale consumenten voor meerdere (B2C)-bedrijven. Dit gebeurt veelal in de vorm van cashbacks en product promoties. SpangenbergGroep handelt voor Desk Services meertalig multi-channel klantcontacten af voor promoties voor grote

Lees verder »

Als directielid werkzaam in de klantenservice

Als directielid werkzaam in de klantenservice Door Clair Spangenberg Toen ik in 2018 de overstap maakte naar het familiebedrijf van mijn vader en broer, had ik geen enkele ervaring in de klantenservice. Sterker nog, als ik de vraag kreeg wat het familie bedrijf eigenlijk doet

Lees verder »

Training is meer dan LSD

Training is meer dan LSD Door Fred Kops Iedereen die ooit minimaal een blauwe maandag actief is geweest binnen een klantcontactorganisatie weet dat LSD in deze context niet staat voor de bekende synthetische drug, maar voor Luisteren, Samenvatten en Doorvragen. LSD is een vast onderdeel

Lees verder »

Klantenservice als marketingtool

Klantenservice als marketingtool   De klantenservice maakt geen onderdeel uit van de traditionele marketingmix. De vraag is überhaupt in welke mate de traditionele marketingmix nog relevant is. De 5 (of 6 of 7?) P’s lijken inmiddels toch wel redelijk achterhaald. Of misschien niet achterhaald, maar

Lees verder »

Klant case: Maxaro

Klantcase Maxaro Door Denise Leerschen Verleg grenzen, verover het hart en verras met regelmaat, dit zijn slechts een aantal cultuurwaarden van Maxaro. Maxaro gaat graag tot het uiterste om haar klanten maximaal te laten slagen en daaraan dragen de customerservicespecialisten van Spangenberggroep dagelijks bij! Wie

Lees verder »

Vacature Salaris,- en personeelsadministratie

Salaris,- en personeelsadministratie   Samenvatting van de vacature: Jij bent heel erg nauwkeurig, je hebt cijfermatig inzicht en je vind een kloppende administratie heel erg fijn. Wij zoeken jou. Wij geven jouw geld als jij ons helpt. +/- 24 uur (flexibel)   De hele vacature:

Lees verder »

Vacature Recruiter

Recruiter   Samenvatting van de vacature: Jij bent enthousiast, leergierig en goed met mensen. Wij zoeken jou. Wij geven jouw geld als jij ons helpt. +/- 24 uur (flexibel)   De hele vacature:   Oke, we zijn dus opzoek naar een recruiter. Zoals eigenlijk heel

Lees verder »

Wat is een inbound call?

Wat is een inbound call? Door Richard Wijnands Bij Spangenberggroep verzorgen wij de klantenservice voor meerdere bedrijven van klein tot groot. Wij verzorgen onder andere voor deze klanten de zogenaamde inbound calls maar wat is nu een inbound call? Onze definitie van een inbound call: Een inbound

Lees verder »

Volledig ontzorgd? Wat bedoelen we daar mee?

Volledig ontzorgd? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen: Wij geloven in de waarde van hoogwaardig klantcontact. Contact met klanten dat waarde toevoegt aan je klantbeleving. Klantbeleving is daarbij de perceptie die jouw klanten hebben over jouw bedrijf, service, merk, product of dienst.

Lees verder »

Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes!

Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes Eerder schreven we een blog over de voordelen van het uitbesteden van klantenservice (lees hem hier). In deze blog gaan we verder in op de het uitbesteden van de klantenservice maar dan meer specifiek voor lagere volumes(=aantallen interacties). Het

Lees verder »

20 jaar ervaring? Wat bedoelen we daar mee?

Samen succesvoll? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen: We zijn een familiebedrijf met de focus op de lange termijn. Niet op successen of winsten op de korte termijn met mogelijk nadelige effecten op de lange termijn. Samen succesvol staat voor ons voor

Lees verder »

Klant case: Peter Hahn

Klantcase: Peter Hahn Door Eveliene Wouters Wie is Peter Hahn, waar zit Peter Hahn, wat heeft Peter Hahn en wat doen wij voor Peter Hahn? In 1964 werd Peter Hahn opgericht door Margit en Peter Hahn. Dat is al iets meer dan een halve eeuw

Lees verder »

Samen succesvol? Wat bedoelen we daar mee?

Samen succesvoll? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen: We zijn een familiebedrijf met de focus op de lange termijn. Niet op successen of winsten op de korte termijn met mogelijk nadelige effecten op de lange termijn. Samen succesvol staat voor ons voor

Lees verder »

Multichannel? Wat bedoelen we daar mee?

Multichannel? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen: Mooie Engelse termen doen het altijd goed natuurlijk, toch klinkt meerkanaals een beetje suf. Vandaar multichannel. Voor ons betekent dat je via meerdere kanalen liefst tegelijk bereikbaar bent voor je klanten. Dat kunnen de meest

Lees verder »

Kwalitatief personeel? Wat bedoelen we daar mee?

Multichannel? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen: Mooie Engelse termen doen het altijd goed natuurlijk, toch klinkt meerkanaals een beetje suf. Vandaar multichannel. Voor ons betekent dat je via meerdere kanalen liefst tegelijk bereikbaar bent voor je klanten. Dat kunnen de meest

Lees verder »

Multilingual? Wat bedoelen we daar mee?

Multilangual? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen: Voor veel van onze klanten is het van belang dat er zowel in de eerste als tweedelijns klantenservice meerdere talen gesproken worden. Bedrijven zijn steeds vaker actief in meerdere landen. Zeker bij de start van

Lees verder »
No more posts to show