Schön zu lesen...

Blog

+31 (0) 85-8884661

Hybride Outsourcingmodellen: De Slimme Weg naar Klantenserviceoptimalisatie

Hybride outsourcingmodellen: De slimme weg naar klantenserviceoptimalisatie

Wat is een Hybride Outsourcingmodel? Een hybride outsourcingmodel is een strategische aanpak waarbij bedrijven interne...
Een manager klantenservice leidt het team, ontwikkelt beleid voor een consistente klantervaring, analyseert data om prestaties te verbeteren en beheert escalaties bij complexe klantkwesties. Daarnaast implementeert hij of zij innovatieve technologieën en bewaakt operationele efficiëntie. Het personeelsbeheer en het waarborgen van klanttevredenheid staan centraal in deze veelzijdige en strategische rol.

De rol van een manager klantenservice: Taken, verantwoordelijkheden en uitdagingen

Manager klantenservice, wat zijn de belangrijkste verantwoordelijkheden van een manager klantenservice? Een manager klantenservice is...
De relatie tussen klantcontact, KCC en een communicatieadviseur binnen een organisatie

Communicatie adviseur en het KCC/klantenservice – Hand in hand voor optimale communicatie

Communicatie adviseur en de relatie met het KCC In een wereld waarin klantbeleving steeds belangrijker...
Klantenservice uitbesteden klantcase. Spangenberggroep specialist in klantcontact en klantenservice

Klantcase – Casestudy: Klantcase CV-ketel en verwarmingsspecialist ESNW

Klantcase: ESNW X SpangenbergGroep In een wereld waar klanttevredenheid en snelle service cruciaal zijn, is...
Waarom AI agent in klantenservice nog wel even op zich laat wachten

Waarom AI agent in klantenservice nog wel even op zich laat wachten

AI, AI, AI... alles is AI tegenwoordig maar een AI agent in klantenservice duurt nog...
Hoe AI klantbeleving en klantcontact blijvend veranderd

De toekomst van AI in de klantenservice: Een revolutie in klantbeleving

De toekomst van AI in de klantenservice: Een revolutie in klantbeleving AI transformeert de klantenservice in...
Klantenservice trends en toekomst: Hoe ziet de klantenservice van 2030 eruit?

Klantenservice trends en toekomst: Hoe ziet de klantenservice van 2030 eruit?

Snelle veranderingen maar ook basis principes als het gaat om de klantenservice van de toekomst...
Het belang van gestructureerd meten van kwaliteit in de klantenservice

Het belang van gestructureerd meten van kwaliteit in de klantenservice

Het belang van gestructureerd meten van kwaliteit in klantenservice Klantenservice is een essentieel onderdeel van...
Klantenservice optimaliseren. SpangenbergGroep - Specialisten in klantenservice optimaliseren en kantenservice uitbesteden

Klantenservice optimaliseren: De ultieme gids voor een excellente klantbeleving

Een geoptimaliseerde klantenservice voegt waarde toe! Een uitstekende klantenservice is het kloppende hart van elke...
De relatie tussen marketing en klantenservice: Waarom goede klantenservice essentieel is voor marketing

De relatie tussen marketing en klantenservice: Waarom goede klantenservice essentieel is voor marketing

Marketing en klantenservice, sterk met elkaar verbonden! De synergie tussen marketing en klantenservice belangrijker dan...
Klantenservice Trends: Kanalen

Klantenservice trends: Nieuwe kanalen en kanaalverschuivingen

Klantenservice trends: Meer kanalen, meer mogelijkheden snelle veranderingen. In de afgelopen jaren heeft de klantenservice...
10 redenen om klantenservice uitbesteden te overwegen

10 Redenen om jouw klantenservice uit te besteden

10 Redenen om klantenservice uitbesteden te overwegen Goede klantenservice is essentieel voor klanttevredenheid en merkloyaliteit....
Hoe werkt klantenservice uitbesteden? Wat zijn de voordelen van klantenservice uitbesteden? Lees alles over klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep. De klantcontact specialisten

Klantenservice Uitbesteden: De sleutel tot succesvolle klantbeleving

Klantenservice uitbesteden. Waarom, Hoe en en de rol van SpangenbergGroep In de huidige markt is klantenservice...
Wat is blended klantenservice uitbesteden. Blended klantenservice uitbesteden

Blended klantenservice uitbesteden al vanaf 1 Euro per minuut volledige ontzorging!

Blended klantenservice uitbesteden al vanaf 1 Euro per minuut! Bij SpangenbergGroep begrijpen we hoe belangrijk...
Telefonische Bereikbaarheid Verbeteren?

Telefonische bereikbaarheid verbeteren: de sleutel tot succesvolle klantrelaties!

Gewoon goede telefonische bereikbaarheid is tegenwoordig een USP! In de huidige digitale wereld, waar communicatiekanalen...
Succesvol een webshop in Duitsland opzetten als Nederlands bedrijf - Duitse klantenservice

Succesvol een webshop in Duitsland opzetten als Nederlands bedrijf

Succesvol een webshop in Duitsland opzetten als Nederlands bedrijf Een webshop in Duitsland beginnen is...
Klantenservice als waardecreator: Van kostenpost naar groeiversneller

Klantenservice als waardecreator: Van kostenpost naar groeiversneller

Concurrentie voordeel en groei door klantenservice? We hebben veel blogs geschreven over klantbeleving en het...
interim manager KCC - interim manager klantcontactcentrum

Interim Manager KCC: De sleutel tot een efficiënt klantcontactcentrum

Interim Manager KCC: De sleutel tot een efficiënt klantcontactcentrum Bij SpangenbergGroep begrijpen we als geen...
WhatsApp klantenservice: waarom je dit als bedrijf moet aanbieden

WhatsApp klantenservice: waarom je dit als bedrijf wilt/moet aanbieden

WhatsApp klantenservice: Crossplatform contact met jong en oud! In de moderne wereld draait alles om...
Tijdelijke klantenservice medewerkers: een oplossing voor pieken en flexibiliteit

Tijdelijke klantenservice medewerkers: een oplossing voor pieken en flexibiliteit

Tijdelijke klantenservice medewerkers: altijd de juiste bezetting zonder zorgen! In de wereld van klantenservice is...
Overflow verwijst naar het moment waarop een interne klantenservice het maximale aantal aanvragen heeft bereikt en extra ondersteuning nodig is om wachttijden te beperken en de servicekwaliteit te behouden

Overflow uitbesteden in de klantenservice: de sleutel tot continuïteit en klanttevredenheid

Overflow uitbesteden in de klantenservice: de sleutel tot continuïteit en klanttevredenheid Elk bedrijf krijgt te...
De digitale kloof: hoe klantenservice vijftigplussers kan ondersteunen

De digitale kloof: hoe klantenservice vijftigplussers kan ondersteunen

De digitale kloof: hoe klantenservice vijftigplussers kan ondersteunen Gevoelig....50+.....  Lang niet iedere 50 plusser zal...
Klantenservice uitbesteden waar moet je op letten?

Klantenservice uitbesteden waar moet je op letten?

Klantenservice uitbesteden: waar moet je op letten? Klantenservice is een essentieel onderdeel van elk bedrijf....
SpangenbergGroep Klantenservice Consultants - Klantenservice consultancy. Klantenservice consultants Belgie

Klantenservice consultants Belgie

Klantenservice consultants in België: optimaliseer uw klantcontact met SpangenbergGroep! In een wereld waarin klantbeleving steeds...
Wat is een klacht?

Wat is een klacht? De definitie van een klacht en wat je er als organisatie mee kan/moet?

Wat is een klacht? Een klacht kan worden gedefinieerd als" een uiting van ontevredenheid of...
De kostenaspecten van een interne klantenservice versus klantenservice uitbesteden

De kostenaspecten van een interne klantenservice versus klantenservice uitbesteden

Kosten vergelijken tussen inhuis klantenservice en klantenservice uitbesteden. Appels met peren vergelijken of toch niet?...
Callcenter Inhuren: Tarieven en mogelijkheden van het inhuren van een extern bureau

Callcenter Inhuren: Tarieven en mogelijkheden van het inhuren van een extern bureau

Een extern callcenter inhuren? Bent u op zoek naar een professioneel callcenter om uw klantenservice,...
Interim manager klantenservice: wanneer en waarom inzetten?

Interim manager klantenservice: wanneer en waarom inzetten?

Interim manager klantenservice: wanneer en waarom inzetten? Het runnen van een efficiente en klantgerichte klantenservice...
Officiële Nederlande/ Franse/ Duitse en Belgische feestdagen om rekening mee te houden voor jouw internationale klantenservice in 2025

Officiële Nederlande/ Franse/ Duitse en Belgische feestdagen om rekening mee te houden voor jouw internationale klantenservice in 2025

Officiële feestdagen en lokale accenten in internationale klantenservice Bij SpangenbergGroep begrijpen we dat internationale bedrijven...
Hoe klantcontact verbeteren?

Hoe verbeter je je klantcontact?

Hoe verbeter je je klantcontact? In een wereld waar klantbeleving steeds belangrijker wordt, is het...
Customer Success. Wat is Customer Succes?

Wat is Customer Success en waarom wordt klantenservice steeds vaker hernoemd naar Customer Success?

Wat is Customer Success en waarom wordt klantenservice steeds vaker hernoemd naar Customer Success? In...
Direct klantcontact uitbesteden doe je met SpangenbergGroep

Direct klantcontact uitbesteden? Zorgeloos kwalitatief hoogwaardig klantcontact!

Direct klantcontact uitbesteden? Zorgeloos kwalitatief hoogwaardig klantcontact! Direct klantcontact uitbesteden is een strategie die zorgt...
Piekopvang in klantenservice: hoe uitbesteding jouw bedrijf helpt

Piekopvang in klantenservice: hoe uitbesteding jouw bedrijf helpt

Piekopvang in klantenservice: hoe uitbesteding jouw bedrijf helpt Elke organisatie kent momenten van verhoogde druk...
Wat is direct klantcontact?

De toegevoegde waarde van direct klantcontact

Toegevoegde waarde door direct contact met klanten Direct klantcontact is de sleutel tot het opbouwen...
Wat is klantenservice? Definitie + uitleg

Wat is klantenservice? Definitie + uitleg

Wat is klantenservice? In het bedrijfsleven draait alles om klanten. Zonder klanten is er geen...
Klantenservice trends in 2025: Een blik op de toekomst

Klantenservice trends in 2025: Een blik op de toekomst

Klantenservice trends in 2025: een blik op de Toekomst We hebben afgelopen jaar veel blogs...
Klantcontactcentrum gemeente: Het kloppend hart van gemeentelijke dienstverlening

Klantcontactcentrum gemeente: Het kloppend hart van gemeentelijke dienstverlening

Het klantcontactcentrum gemeenten. De dienstverlening in een notendop Een klantcontactcentrum (KCC) gemeente vervult een cruciale...
Klantcase VTech - SpangenbergGroep klantenservice uitbesteden - klantenservice verbeteren

Klantcase: VTech Benelux. Waarom uitbesteden van de klantenservice tot de gewenste resultaten leidde

Klantcase: VTech Benelux  Achtergrond VTech is een bekend speelgoedmerk dat al geruime tijd actief is...
Klantcontactcentrum. Klantcontactcentrum verbeteren. Klantcontactcentrum optimaliseren met SpangenbergGroep

Klantcontactcentrum optimaliseren: hoe verbeter je de klantbeleving en efficiëntie?

Klantcontactcentrum optimaliseren: hoe verbeter je de klantbeleving en efficiëntie? Het optimaliseren van een klantcontactcentrum is...
Hoe ga je als klantenservice om met feestdagen zoals Kerstmis?

Hoe ga je als klantenservice om met feestdagen zoals Kerstmis?

Feestdagen, leuk maar hoe ga je daar mee om in de klantenservice? Feestdagen, zoals Kerstmis,...
klantcontact voorkomen door het optimaliseren van bedrijfsprocessen in de klantenservice

Het belang van het voorkomen van klantcontact: een strategische aanpak!

Waarom het sturen op de verkeerde KPI's het omgekeerde effect en klantcontact voorkomen duurzamer is!...
Het Belang van Emailetiquette in Klantenservice: Kwaliteitsnormen Voor Een Professionele Klantbeleving

Het belang van Emailetiquette in klantenservice: kwaliteitsnormen voor een professionele klantbeleving

Emailafhandeling volgens vaste normen voor constante kwaliteit en optimale klantbeleving In een tijdperk waarin digitale...
Hoe SpangenbergGroep bedrijven kan helpen bij het optimaliseren van klantbeleving, inclusief het gebruik van AI en het uitbesteden van klantenservice

Hoe helpt SpangenbergGroep bij het optimaliseren van klantcontact, AI in klantenservice en het uitbesteden van klantenservice?

Hoe SpangenbergGroep bedrijven kan helpen bij het optimaliseren van klantbeleving, inclusief het gebruik van AI...
klantcontact specialist - SpangenbergGroep specialisten in klantcontact

Klantcontact specialist. De toegevoegde waarde van expertise en ervaring in klantcontact

Klantcontact specialist? Hoe en wat? Klantcontact speelt een cruciale rol in het succes van een...
5 redenen waarom topklantenservice essentieel is voor webshops in 2025

5 redenen waarom topklantenservice essentieel is voor webshops in 2025

Goede klantenservice in de E-commerce. Waarom dat steeds belangrijker wordt De wereld van e-commerce blijft...
De toegevoegde waarde van een klantenservice Quickscan van SpangenbergGroep

Snel zicht op verbeterpotentieel van jouw klantenservice met de klantenservice Quickscan van SpangenbergGroep

De toegevoegde waarde van een klantenservice Quickscan van SpangenbergGroep Een uitstekende klantenservice is tegenwoordig meer...
Hoe technologie de klantbeleving in de zorgsector verbetert

Hoe technologie de klantbeleving in de zorgsector verbetert

Hoe technologie de klantbeleving in de zorgsector verbetert De zorgsector staat voor de uitdaging om...
Waar moet een goede klantenservice aan voldoen? 10 Vereisten Voor goede Klantenservice

Waar moet een goede klantenservice aan voldoen? De 10 vereisten aan een goede klantenservice

Waar moet een goede klantenservice aan voldoen? De 10 vereisten aan een goede klantenservice Het...
Procesoptimalisatie Klantenservice: hoe optimalisatie van processen onnodig contact voorkomt en de klantbeleving verbetert

Procesoptimalisatie Klantenservice: hoe optimalisatie van processen onnodig contact voorkomt en de klantbeleving verbetert

Procesoptimalisatie klantenservice: Enkel voordelen Gestroomlijnde processen in de klantenservice zorgen voor minder onnodig klantcontact (waste),...
Waarom offshore klantenservice uitbesteden naar Suriname vaak niet werkt en waarom lokale partners de betere keuze zijn

Waarom offshore klantenservice uitbesteden naar Suriname vaak niet werkt en waarom lokale partners de betere keuze zijn

Waarom offshore klantenservice uitbesteden naar Suriname vaak niet werkt en waarom lokale partners de betere...
Warm welcome calls: het belang, de toegevoegde waarde en onze rol als SpangenbergGroep

Warm welcome calls: het belang, de toegevoegde waarde en onze rol als SpangenbergGroep

Warm welcome calls: bewezen strategie met langdurig positief effect op de klantbeleving! In een tijd...
Gratis: Handleiding telefoonetiquette. PDF met standaard telefoonetiquette voor klantenservice of KCC

Telefoonetiquette: Het belang van uniformiteit en kwaliteitsnormen in klantenservice of klantcontactcentrum (KCC)

Telefoonetiquette: de basis op orde met duidelijke normen In onze moderne, snelle wereld is telefonisch...
Verbeter je Klantcontact/ klantenservice/ KCC met Gratis Downloads van Spangenberggroep

Verbeter je klantcontact/ Klantenservice/ KCC met gratis downloads van Spangenberggroep

Verbeter je klantcontact met gratis downloads van Spangenberggroep Bij Spangenberggroep geloven we dat klantcontact de...
Facilitair callcenter. Wat is een facilitair callcenter?

Facilitair callcenter: wat is het en wat doet het?

Facilitair callcenter: wat is het en wat doet het? Een facilitair callcenter is een externe...
Inbound Callcenter: Wat is een inbound callcenter en hoe werkt dat? SpangenbergGroep inbound callcenter

Inbound Callcenter: Wat is een inbound callcenter en hoe werkt dat?

Wat is een inbound Callcenter? Een inbound callcenter is een klantenservicecentrum dat voornamelijk inkomende telefoontjes...
Alles waar jouw klantenservice aan moet voldoen om als goede klantenservice gezien te worden

Wat maakt een klantenservice goed? Alles waar jouw klantenservice aan moet voldoen om als goede klantenservice gezien te worden

Wat maakt een klantenservice goed? Alles waar jouw klantenservice aan moet voldoen om als goede...
Klantenservice uitbesteden naar Suriname: waarom het geen verstandige keuze is

Klantenservice uitbesteden naar Suriname: waarom het geen verstandige keuze is

Offshore BPO? Waarom klantenservice uitbesteden in Suriname niet perse een goed idee hoeft te zijn...
Detachering in klantenservice: Flexibiliteit en schaalbaarheid met behoud van kwaliteit

Detachering in klantenservice: Flexibiliteit en schaalbaarheid met behoud van kwaliteit

Detachering in klantenservice Klantenservice, en dan vooral goede, is een steeds bangelijkere manier om je...
De kracht van chatbots in Klantenservice Wanneer en hoe zet je Chatbots in?

De kracht van chatbots in klantenservice: Wanneer en hoe je ze het beste kunt gebruiken?

De kracht van chatbots in klantenservice: Wanneer en hoe zet je chatbots in? In de...
Klantenservice uitbesteden webshop Hoe uw webshop onderscheidend vermogen kan creëren met uitstekende klantenservice

Hoe uw webshop onderscheidend vermogen kan creëren met uitstekende klantenservice

Hoe uw webshop onderscheidend vermogen kan creëren met uitstekende klantenservice In de concurrerende wereld van...
Samenwerking is sleutel tot groei en succes

Samenwerking is sleutel tot groei en succes

Onlangs verschenen we samen met onze partner Jasper Witte van Leaddesk in het Customer first...
Ontdek hoe klantenservice uitbesteden je kosten drastisch kan verlagen! Is uitbesteden goedkoper?

Is uitbesteden goedkoper? Lees hier waarom dat vaak wel het geval is

Uitbesteden klinkt vaak als de duurdere optie, in de praktijk blijkt dat niet het geval!...
8 manieren om kosten te besparen op klantenservice zonder de kwaliteit te verlagen

8 manieren om kosten te besparen op klantenservice zonder de kwaliteit te verlagen! Besparen op klantenservice

Kosten besparen klantenservice? 8 manieren om kosten te besparen op klantenservice zonder de kwaliteit te...
Signs to consider Customer service outsourcing. 5 Signalen dat je klantenservice moet uitbesteden

5 Signalen dat je klantenservice moet uitbesteden

Wanneer is uitbesteden aan de orde? 5 Signalen dat je klantenservice moet uitbesteden Bij SpangenbergGroep...
Hoe Klantenservice Opzetten: Een Stapsgewijze Gids door SpangenbergGroep Een goed georganiseerde klantenservice is essentieel voor het succes van elk bedrijf. In deze blog bespreken we acht belangrijke stappen om een effectieve klantenservice op te zetten, inclusief de optie om uw klantenservice uit te besteden. Hieronder vindt u de acht stappen die we in detail zullen uitwerken: Definieer Uw Klantenservice Doelen Kies de Juiste Kanalen Stel Een Deskundig Klantenservice Team Samen Implementeer De Juiste Technologie Creëer Duidelijke Richtlijnen en Processen Meet en Analyseer de Prestaties Overweeg Het Uitbesteden van Uw Klantenservice Blijf Flexibel en Pas U Aan

Hoe klantenservice opzetten: Een stapsgewijze gids door SpangenbergGroep. Hoe zet je klantenservice op?

Hoe klantenservice opzetten? Deze 8 stappen helpen je daar mee! Een goed georganiseerde klantenservice is...
Klantenservice verbeteren? Betere service én lagere kosten met de klantenservice experts van SpangenbergGroep

Hoe verbeter je de klantenservice? Een uitgebreide gids op basis van 25 jaar ervaring in klantenservice

Hoe verbeter je de klantenservice? Een uitgebreide gids Klantenservice is vaak het eerste en meest...
De toekomst van klantenservice: Kanaalvoorkeuren. Wat willen klanten en wat betekent dat voor jou als bedrijf?

De toekomst van klantenservice: Kanaalvoorkeuren. Wat willen klanten en wat betekent dat voor jou als bedrijf?

Meer kanalen, meer mogelijkheden. Maar wat wil de klant nou eigenlijk, wat zijn de kanaalvoorkeuren?...
The Pitfalls of Offshore Outsourcing for Customer Service: Why Lower Costs Are Not Always the Best Choice

De valkuilen van offshore outsourcing van klantenservice: Waarom lagere kosten niet altijd de beste keuze zijn

Offshore outsourcing van de klantenservice, goed idee of niet? In de afgelopen decennia is offshore...
Study: De impact van klachtafhandeling op tevredenheid!

Study: De impact van klachtafhandeling op tevredenheid!

We kwamen een interessante studie tegen, de belangrijkste punten uit deze studie hebben we voor...
De 10 kernbegrippen die elke klantenservice professional moet kennen. Klantenservice kernbegrippen

De 10 kernbegrippen die elke klantenservice professional moet kennen

Ben jij bezig met klantenservice? Deze begrippen moet je in ieder geval kennen! Bij SpangenbergGroep...
Wat is het Belang van (Goede) Klantenservice?

Wat is het Belang van (Goede) Klantenservice?

Wat is het belang van (goede) klantenservice? In het kort: Het belang van klantenservice is...
Het uitbesteden van de klantenservice Voordelen en Nadelen (10!)

Het uitbesteden van de klantenservice Voordelen en Nadelen (10!)

Het uitbesteden van de klantenservice: Voordelen en Nadelen We hebben al best veel geschreven over...
Beste CRM systemen voor MKB bedrijven

CRM software

De Beste CRM-systemen voor MKB bedrijven Kleine en middelgrote bedrijven (KMO's of MKB) staan vaak...
Kanaalstrategie in klantenservice. Channel strategy in customer service

Kanaalsturing in de klantenservice. Van strategie naar praktijk + Gratis kanaalstrategie docment download

Kanaalsturing in klantenservice: Effectieve maar klantgerichte aanpak Er zijn steeds meer kanalen waarlangs we contact...
De kunst van het Luisteren: Actief luisteren in klantenservice

De kunst van het Luisteren: Actief luisteren in klantenservice

Luisteren is mogelijk de meest ondergeschikte tool/ skill in de klantenservice! Goede klantenservice wordt een...
Praktijkvoorbeelden van uitstekende klantenservice! Best practices in customer service

Praktijkvoorbeelden van uitstekende klantenservice! Best practices in customer service

Succesverhalen uit de praktijk: Inspirerende voorbeelden van uitstekende klantenservice We hebben het erg vaak over...
Average handle time in Customer service. Wat is AHT en waarom is het belangrijk? +8 tips om je AHT te verlagen

Average handle time in Customer service. Wat is AHT en waarom is het belangrijk? +8 tips om je AHT te verlagen

Average Handle Time in de klantenservice: optimaliseren zonder kwaliteitsverlies Wat is Average Handle Time? Average...
Forecast in de klantenservice: Alle vragen over forecast klantenservice beantwoordt!

Forecast in de klantenservice: Antwoord op al jouw vragen over forecast klantenservice!

Wat is een Forecast klantenservice? Een forecast, ook wel een voorspelling genoemd, is een schatting...
De Belangrijkste KPI's in Klantenservice:

De Belangrijkste KPI’s in Klantenservice. Wat zijn KPI’s en waarom zijn ze belangrijk?

KPI's in klantenservice: Cijfers als basis voor inzicht en verbeteringen In de klantenservice business is...
Waarom klantenservice uitbesteden in de zomer?

Waarom klantenservice uitbesteden in de zomer?

Waarom klantenservice uitbesteden in de zomer? De zomerperiode brengt unieke uitdagingen met zich mee voor...
Erstmalige Korrektur: Was ist das und wie kann man es verbessern? +10 Tipps!

Erstmalige Korrektur: Was ist das und wie kann man es verbessern? +10 Tipps!

Was ist First Time Fix (FTF)? Eine Definition First Time Fix (FTF), auch bekannt als...
Wie wichtig ist eine gute telefonische Erreichbarkeit für KMU?

Die Bedeutung einer guten telefonischen Erreichbarkeit für KMU: Warum Outsourcing eine intelligente Lösung ist

Die Bedeutung einer guten telefonischen Erreichbarkeit für KMU KMU, der Motor der Wirtschaft,...
Kundenservice Outsourcing Webshop: Die Bedeutung von gutem Kundenservice für Webshops und warum Outsourcing der Schlüssel zum Erfolg ist

Kundenservice Outsourcing Webshop: Die Bedeutung von gutem Kundenservice für Webshops und warum Outsourcing der Schlüssel zum Erfolg ist

Kundenservice Outsourcing Webshop: Die Bedeutung von gutem Kundenservice für Webshops und warum Outsourcing der Schlüssel ist...
Kundenservice auslagern oder selbst machen? Die Vor- und Nachteile des Outsourcings des Kundendienstes oder des Selbermachens.

Kundenservice auslagern oder selbst machen? Die Vor- und Nachteile des Outsourcings des Kundendienstes oder des Selbermachens.

Kundenservice auslagern oder selbst machen? Wir alle wissen, dass der Kundendienst ein wichtiger Teil der...
Flexible Hülle im Kundenservice. Optimierung des Kundendienstes mit Flexibilität bei Bedarf

Die Macht der flexiblen Schale im Kundenservice: Optimierung der flexiblen Schale

Die Macht des flexiblen Umschlags im Kundenservice: Optimierung des flexiblen Umschlags Eem (extern)...
Deepdive: Die Psychologie der Kundenzufriedenheit. Welche psychologischen Aspekte spielen bei der Kundenzufriedenheit eine Rolle?

Deepdive: Die Psychologie der Kundenzufriedenheit. Welche psychologischen Aspekte spielen bei der Kundenzufriedenheit eine Rolle?

Deepdive: Die Psychologie der Kundenzufriedenheit. Welche psychologischen Aspekte spielen bei der Kundenzufriedenheit eine Rolle? Kundenzufriedenheit ist...
Kostenloser Download: Beispiel für eine Kundenkontaktstrategie

Kostenloses Muster einer Kundenkontaktstrategie als PDF herunterladen

Kostenloses Muster einer Kundenkontaktstrategie als PDF herunterladen Auf vielfachen Wunsch haben wir eine grundlegende Kundenkontaktstrategie verfasst. Zum...
Schulung des Kundendienstpersonals

Schulung von Kundendienstmitarbeitern: Die Bedeutung einer kontinuierlichen Aus- und Weiterbildung von Mitarbeitern im Kundendienst

Ausbildung von Kundendienstmitarbeitern: Die Bedeutung der kontinuierlichen Schulung und Entwicklung von Kundendienstmitarbeitern Im heutigen Wettbewerb...
Ontdek hoe klantenservice uitbesteden je kosten drastisch kan verlagen! Is uitbesteden goedkoper?

Ontdek hoe klantenservice uitbesteden je kosten drastisch kan verlagen!

Ontdek hoe klantenservice uitbesteden je kosten drastisch kan verlagen! Als je eindverantwoordelijk bent voor een...
Die Beziehung zwischen Kundenzufriedenheit und Mitarbeiterzufriedenheit.

Die Beziehung zwischen Kundenzufriedenheit und Mitarbeiterzufriedenheit. Warum das eine das andere stärkt

Die Beziehung zwischen Kundenzufriedenheit und Mitarbeiterzufriedenheit. Warum das eine das andere stärkt In der Welt...
Warum sind quantitative Berichte im Kundendienst unverzichtbar?

Warum sind quantitative Berichte im Kundenservice unverzichtbar? Anhand von Zahlen steuern und verbessern

Warum sind quantitative Berichte im Kundenservice unverzichtbar? Anhand von Zahlen steuern und verbessern
Wat is blended klantenservice uitbesteden. Blended klantenservice uitbesteden

Outsourcing des Kundendienstes: Was ist Blended Customer Service Outsourcing?

Was ist Blended Customer Service Outsourcing? Um mit unserer Definition von Blended Customer Service Support zu beginnen:...
Die psychologischen Auswirkungen eines schlechten Kundendienstes

Die psychologischen Auswirkungen eines schlechten Kundendienstes

Die psychologischen Auswirkungen von schlechtem Kundenservice Wir sprechen oft über Kundenservice und haben sowohl...
Engagierte Unterstützung des Kundendienstes

Outsourcing des Kundendienstes: Was ist das Outsourcing des engagierten Kundendienstes?

Was ist dedizierter Kundendienstsupport? Beginnen wir mit unserer Definition des dedizierten Kundendienstes:...
Wie baut man einen guten Kundendienst auf?

Wie baut man einen guten Kundendienst auf?

Wie richtet man einen guten Kundendienst ein? Entdecken Sie die Vorteile des Outsourcings Die Einrichtung eines...

Warum in Ihren Kundenservice investieren? 5 Investitionen, die mehr bringen als sie kosten

Warum Investitionen in Ihren Kundenservice zu Kostensenkungen führen In vielen Kundenservice-Umgebungen gibt es immer noch...
Die Psychologie des Erwartungsmanagements im Kundenservice

Die Psychologie des Erwartungsmanagements im Kundenservice

Psychologie: Management von Erwartungen in Kundenbeziehungen (Erwartungsmanagement) In der Welt der Kundenbeziehungen ist eine...
Optimieren Sie die Verfügbarkeit von Informationen und Wissen mit KI-Chatbots

Optimieren Sie die Verfügbarkeit von Informationen und Wissen mit KI

KI-Tools als interne Wissensbasis? In Kundendienstumgebungen ist es wichtig, die richtigen...
externe Beraterin

5 Vorteile eines externen Beraters

Der wahre Vorteil eines externen Beraters: Ein frischer und erfahrener Blick ohne blinde Flecken
Typisch niederländischer Kundenservice

Was erwarten die Niederländer vom Kundendienst? Typische niederländische Erwartungen an den Kundenservice

Typische niederländische Kundenservice-Erwartungen Wir haben einige Blogs über die Unterschiede zwischen dem Kundenservice in...
Kunden-Feedback-Schleife

Die Bedeutung von Kundenfeedback und wie man es umsetzt?

Die Bedeutung von Kundenfeedback? Aber warum? Kundenfeedback ist für jede Art von Unternehmen wichtig. Ihre Kunden fragen...
Hochs und Tiefs im Kundenservice

Wie gehen Sie mit Höhen und Tiefen in der Kundenbetreuung um?

Hochs und Tiefs im Kundenservice? Gleichgewicht im Kundenservice: Wie gehe ich mit...

Trends im Kundenservice 2023: Was können wir für die Zukunft lernen?

Trends im Kundenservice 2023: Was können wir für die Zukunft lernen? Es scheint, als ob wir...

Chatbots und KI im Kundenservice

Chatbots und KI im Kundenservice In der sich schnell verändernden Welt des Kundenservices haben Chatbots...
International Customer Service: 4 Challenges and Solutions

Internationale Kundenbetreuung: 4 Herausforderungen und Lösungen

Internationaler Kundenservice: 4 Herausforderungen und Lösungen International zu wachsen ist das Ziel vieler Unternehmer und...
SpangenbergGroup Kundenservice verbessern | Kundenservice auslagern

Warum Kundenzentrierung nicht veraltet ist.

Die Unverzichtbarkeit der Kundenorientierung: Warum "der Kunde an erster Stelle" noch lange nicht überholt ist In einer Zeit...
SpangenbergGroup ist PCI-zertifiziert

SpangenbergGroup erhält PCI DDS-Zertifizierung

Die SpangenbergGroup hat den PCI DSS Zertifizierungstest erfolgreich bestanden. Wir erfüllen alle internationalen Anforderungen
Was kostet das Outsourcing des Kundendienstes? Alle Outsourcing-Kosten für den Kundenservice sind transparent!

Was kostet das Outsourcing des Kundendienstes? Alle Outsourcing-Kosten für den Kundenservice sind transparent!

Wat kost uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk! Het uitbesteden van de klantenservice is vaak...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Kundenservice im E-Commerce-Sektor: Das Geheimnis erfolgreicher Online-Shops

Der E-Commerce-Sektor ist in den letzten Jahren exponentiell gewachsen und hat die...
Wie das Outsourcing des Kundendienstes funktioniert

Outsourcing des Kundendienstes: Wie funktioniert das Outsourcing?

Outsourcing des Kundendienstes: Wie funktioniert eigentlich das Outsourcing des Kundendienstes? Mit dem Outsourcing von Kunden...
SpangenbergGroup.co.uk Outsourcing des Kundendienstes und Verbesserung des Kundendienstes

Die 10 häufigsten Fehler im Kundendienst? Lesen Sie hier, was oft schief geht.

Die 10 häufigsten Fehler im Kundenservice? Hier erfahren Sie, was oft schief läuft....

Quickwins im Kundenservice! Schnelle Verbesserung mit diesen 6 Quickwins

Quickwins im Kundenservice! Schnelle Verbesserung mit diesen 6 Quickwins Kundenservice Quickwins, wir helfen Ihnen mit 6...
Wachttijden in de klantenservice? 5 tips om wachttijden te minimaliseren en frustratie te voorkomen

Optimierung der Wartezeiten im Kundenservice: Wie kann man Frustration vermeiden? +5 Tipps!

Klantenservice wachttijden optimaliseren: Hoe voorkom je frustratie? +5 tips! Wachttijden vormen een van de meest...
Klantenservice wachttijden optimaliseren: Hoe voorkom je frustratie? SpangenbergGroep.nl klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Optimierung der Wartezeiten im Kundenservice: Wie kann man Frustration vermeiden? +5 Tipps!

Wartezeiten im Kundendienst sind einer der frustrierendsten Aspekte des telefonischen Kundendienstes. Kunden haben in der Regel...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Auslagerung: Die Lösung für den Personalmangel im Kundendienst

Viele Unternehmen stehen vor einem wachsenden Problem: dem Personalmangel. Qualifiziertes Personal zu finden, kann...
5 wirksame Tipps für den Umgang mit verärgerten Kunden

5 wirksame Tipps für den Umgang mit verärgerten Kunden

5 wirksame Tipps für den Umgang mit verärgerten Kunden Im Kundenservice haben wir leider...
10 Klantenservice verbeter tips. 10 klantenservice verbeteren tips

10 Tips voor een betere klantenservice! Klantenservice verbeteren tips op rij.

10 Klantenservice verbeter tips: maak je klantinteracties onvergetelijk Wil je jouw klantenservice naar een hoger...
Die 8 größten Unterschiede im Kundenservice zwischen französischen und niederländischen Kunden!

Die 8 größten Unterschiede im Kundenservice zwischen französischen und niederländischen Kunden!

Die 8 größten Unterschiede im Kundenservice zwischen französischen und niederländischen Kunden! In einer zunehmend...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Das Kundenerlebnis verbessern? Lesen Sie hier, warum Sie das tun sollten

Das Kundenerlebnis verbessern? Was ist Kundenerfahrung: Kurz gesagt, steht Kundenerfahrung für...
De 7 grootste verschillen tussen Nederlandse en Duitse klanten voor de klantenservice! The 7 Biggest Differences Between Dutch and German Customers for Customer Service!

Die 7 größten Unterschiede im Kundenservice zwischen niederländischen und deutschen Kunden!

De 7 grootste verschillen tussen Nederlandse en Duitse klantenservice en klanten in het algemeen? We...

7 Verbindungen zwischen Kundenerfahrung und Kundenservice

7 Verbindungen zwischen Kundenerfahrung und Kundenservice Wir haben viele Blogs über Kundenservice und Kundenerfahrung geschrieben....
Den Kundenservice optimieren/verbessern? Weniger vermeidbare und mehr wertvolle Kundenkontakte?

7 wirksame Kundendienststrategien zur Verbesserung des Kundendienstes in Ihrem Unternehmen

7 wirksame Kundendienststrategien zur Verbesserung des Kundendienstes in Ihrem Unternehmen Kundendienst... Viele haben...
Klantenservice uitbesteden - Klantenservice verbeteren. SpangenbergGroep

6 Merkmale einer guten Kundendienstabteilung!

Eine gute Kundendienstabteilung hat diese 6 Eigenschaften! Welche Eigenschaften hat ein guter Kundendienst?...
8 Fähigkeiten eines guten Kundenbetreuers

8 Fähigkeiten für einen guten Kundenbetreuer

Ein guter Kundenbetreuer hat mindestens diese Fähigkeiten! In den Niederlanden arbeiten sehr viele Menschen...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Globales Outsourcing ist die Norm! 62% lagert aus!

Die Mehrheit der Unternehmen tut es! 62% der Unternehmen lagern den Kundendienst (teilweise) aus....
Slechte klantenservice. Poor customer service

Schlechter Kundenservice: 7 Folgen eines schlechten Kundendienstes

Schlechter Kundenservice... Wir alle haben von Zeit zu Zeit damit zu tun. Schlechter Kundenservice... Aber was...
SpangenbergGroup.co.uk Outsourcing des Kundendienstes und Verbesserung des Kundendienstes

Outsourcing des Kundendienstes: 6 Fallstricke, die Sie vermeiden sollten!

Wir verfügen nun über mehr als 20 Jahre Erfahrung in der Erbringung von Kundendienstleistungen für externe...
Warum den Kundendienst auslagern?

Warum den Kundendienst auslagern? Lesen Sie hier, warum Sie Ihren Kundenservice auslagern sollten!

Warum den Kundendienst auslagern? Die Auslagerung des Kundendienstes schafft in der Regel Synergieeffekte, die es...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Kundenservice-Marketing: Kundenservice als Marketinginstrument

Der Kundendienst ist nicht Teil des traditionellen Marketing-Mix. Die Frage ist überhaupt in...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Alles über Multichannel-Kundenservice + 4 kostenlose Tipps!

Multikanal-Kundenservice, was bedeutet das genau? Im Kundenservice sprechen wir oft von...
wat is inbound klantenservice? Wat is een inbound call?

Wat is een inbound call en wat is inbound klantenservice?

Inbound call en inbound klantenservice: de sleutel tot succesvolle klantinteracties Inbound call en inbound klantenservice...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Völlig unbelastet? Eine kurze Erklärung, was wir darunter verstehen!

Wir glauben an den Wert eines hochwertigen Kundenkontakts. Ein Kundenkontakt, der einen Mehrwert für...
Outsourcing des Kundendienstes für KMU, Webshop oder Start-up? Outsourcing des Kundendienstes auch bei geringem Volumen!

Outsourcing des Kundendienstes für KMU, Webshop oder Start-up? Outsourcing des Kundendienstes auch bei geringem Volumen!

Outsourcing des Kundendienstes für KMU, Webshop oder Start-up? Outsourcing des Kundendienstes auch bei geringem Volumen! Wir haben schon früher darüber geschrieben...
SpangenbergGroup, der Spezialist für die Verbesserung des Kundendienstes und das Outsourcing des Kundendienstes

Mehr als 20 Jahre Erfahrung? Was nützt uns das?

Über 20 Jahre Erfahrung? Eine kurze Erklärung, was wir damit meinen: Genau das...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Gemeinsam erfolgreich? Was verstehen wir darunter?

Wir sind ein Familienunternehmen mit langfristiger Ausrichtung. Nicht auf Erfolge oder...
Klantenservice uitbesteden voordelen op een rijtje! SpangenbergGroep - Specialisten in klantcontact

Outsourcing-Vorteile im Kundenservice auf einen Blick!

Outsourcing des Kundendienstes: Vorteile! In diesem Blog über Outsourcing des Kundendienstes: Die Vorteile, diskutieren wir...
wat is een klantcontactstrategie en waarom is een klantcontactstrategie belangrijk? Download de handleiding klantcontactstrategie op www.spangenberggroep.nl

Wat is een klantcontactstrategie en waarom is dat belangrijk? Definitie, uitleg en voorbeelden!

Wat is een klantcontactstrategie? Een klantcontactstrategie is een cruciaal onderdeel van de algemene bedrijfsstrategie. Wij...
Was ist Kundenfreundlichkeit? Unsere Definition von Kundenfreundlichkeit

Wat is klantvriendelijkheid? Hier Alles over klantvriendelijkheid! + Gratis factsheet

Was ist Kundenfreundlichkeit? Zunächst die Definition von Kundenfreundlichkeit: Kundenfreundlichkeit ist die Berücksichtigung von...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Das ultimative Kundenerlebnis. Was ist das und wie erreichen Sie es?

Das ultimative Kundenerlebnis? Wir haben bereits darüber geschrieben, was ein Kundenerlebnis ist. Was ist das ultimative Kundenerlebnis?...
Kundenkontaktzentrum (CCC): Was ist es und warum ist es eine wichtige Abteilung?

Kundenkontaktzentrum (CCC): Was ist es und warum ist es eine wichtige Abteilung?

Het Klanten Contact Centrum (KCC) Een Klanten Contact Centrum (KCC) is een cruciaal onderdeel van...
Klantcontactcentrum. Klantcontactcentrum verbeteren. Klantcontactcentrum optimaliseren met SpangenbergGroep

Klantcontactcentrum? Wat is het en wat doet het? Lees alles over het klantcontactcentrum

Het Klantcontactcentrum: De centrale schakel tussen organisatie/instelling en klant/ burger Een klantcontactcentrum is het kloppend...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Interview mit einem Online-Händler: Kundenservice als wertvolles Marketinginstrument

Kundenservice als wertvolles Marketinginstrument Der Kundenkontakt wird im Allgemeinen immer noch zu sehr als...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Bis zu 25% Konvertierung im Outbound mit Outbound-Service!

Wir führen laufend ausgehende Serviceanrufe für mehrere Webshops und Versandhäuser durch. Wussten Sie, dass mit...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Kundenfeedback, was ist das und was können Sie damit machen?

Kundenfeedback Was ist das, was kann man damit machen und wie kann man ein kontinuierliches Feedback einrichten...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Kundenzufriedenheit wie und was: Messung der Kundenzufriedenheit

Kundenzufriedenheit wie und was: Messung der Kundenzufriedenheit Wir wissen, was Kundenzufriedenheit ist. Die Frage ist nun...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Kundenzufriedenheit wie und was: Tipps zur Verbesserung der Kundenzufriedenheit (9x)

Tipps zur Verbesserung der Kundenzufriedenheit Wir haben 9 einfache Tipps zur Verbesserung der Kundenzufriedenheit für Sie zusammengestellt....
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Kundenzufriedenheit wie und was: Verbesserung der Kundenzufriedenheit!

Kundenzufriedenheit wie und was: Kundenzufriedenheit verbessern? Viele Organisationen wollen etwas für die Kundenzufriedenheit tun, wissen aber nicht...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Kundenzufriedenheit wie und was: Was ist Kundenzufriedenheit?

Kundenzufriedenheit ist in vielen Organisationen und Institutionen ein wichtiges Thema. Aber was ist Kundenzufriedenheit wirklich...
5 Tipps zum Kundenerlebnis für weniger Kundenkontakt und ein besseres Kundenerlebnis!

5 Tipps zur Kundenerfahrung für weniger Kundenkontakt und bessere Kundenerfahrung!

5 Tipps zur Kundenerfahrung für weniger Kundenkontakt und bessere Kundenerfahrung! Wir führen viele Kundenbefragungen durch. Jedes Mal stellt sich heraus...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Wie funktionieren Outbound-Anrufe?

Wie funktioniert Outbound Calling? Höherer Umsatz durch Service statt Verkauf Callcenter und...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Schlechte Zugänglichkeit ist teurer, als Sie vielleicht denken

Schlechte Zugänglichkeit - was kostet sie? Die Bedeutung einer guten Zugänglichkeit ist allgemein bekannt. Aber was kostet sie...
Warum beginnt eine gute Kundenerfahrung mit einem guten Kundenkontakt? Warum beginnt ein gutes Kundenerlebnis mit einem guten Kundenkontakt?

Waarom klantbeleving begint bij goed klantcontact? Klantbeleving én klantcontact als onderscheidende factor

Waarom klantbeleving begint bij goed klantcontact Het lijkt de nieuwe heilige graal in de marketing:...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Aufruf zum Handeln: Wo Online und Offline zusammenkommen

Aufruf zum Handeln: Wo Online und Offline zusammenkommen Die meisten Online-Trends werden...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Schießen mit Fokus; Wie Inbound- und Outbound-Leadgenerierung effektiv zusammenkommen

Schießen mit Fokus; Wie Inbound- und Outbound-Leadgenerierung effektiv zusammenkommen Praktisch jedes Unternehmen...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Anpassung der Öffnungszeiten: Warum die Öffnungszeiten an die Bedürfnisse der Kunden anpassen

Geänderte Öffnungszeiten: 5 Gründe, um sicherzustellen, dass Sie für Ihre Kunden erreichbar sind,...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Erreichbarkeit von Webshops? Das müssen Sie über Erreichbarkeit wissen

Webshop? Das müssen Sie über die Erreichbarkeit Ihres Webshops und Ihren Webshop-Kundenservice wissen Es...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Alles über Kundenorientierung: Was bringt die Kundenorientierung?

Was bringt kundenzentrierte Arbeit? "Und was kostet das?"... eine gute Frage. Doch kann...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Alles über Kundenorientierung: Kundenorientierung in der Praxis! Kundenfokus in der Praxis

Alles über Kundenzentrierung: Praktische Kundenzentrierung. Der Kunde steht an erster Stelle, der Kunde ist König, der Kunde ist...
SpangenbergGroup.co.uk Outsourcing des Kundendienstes und Verbesserung des Kundendienstes

Alles über Kundenorientierung: Die Bedeutung von Kundenorientierung?

Die Bedeutung der Kundenzentrierung Warum ist sie also wichtig? Was ist die Bedeutung der Kundenzentrierung? ....
Was ist Kundenzentrierung. Unsere Definition von Kundenzentriertheit

Alles über Kundenorientierung: Was ist Kundenorientierung?

Was ist Kundenzentrierung? Unsere Definition von Kundenzentrierung: Kundenzentrierung ist das Ausmaß, in dem eine Organisation die...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Tipps zur Kundengewinnung: 6 Tipps, um selbst erfolgreich Kunden zu akquirieren

Tipps zur Kundengewinnung! Jedes Unternehmen kämpft manchmal mit der Gewinnung neuer Kunden....
Tipps zur Verbesserung der Kundenfreundlichkeit

Tipps zur Verbesserung der Kundenfreundlichkeit? Mit diesen 8 Tipps können Sie sofort loslegen

8 Tipps zur einfachen Verbesserung Ihrer Kundenfreundlichkeit Kundenfreundlichkeit ist wichtig. Wir haben schon früher einen...
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Kunden binden? Lesen Sie hier, wie man das macht!

Kunden binden? Lesen Sie hier, wie man es macht! Marketing-Lektion 1: Kundenbindung ist viel...
Verbesserung des Kundenkontakts: Warum und wie?

Verbesserung des Kundenkontakts: Warum und wie?

Den Kundenkontakt verbessern? Warum Sie das tun sollten und wie Sie damit beginnen können. Jedes Unternehmen bekommt...
Was ist Kundenerfahrung. Die Definition von Kundenerfahrung

Was ist Kundenerfahrung? Die Definition von Kundenerfahrung und warum sie wichtig ist!

Wat is klantbeleving? De definitie van klantbeleving: Wat is klantbeleving?  Laten we beginnen met onze...
Die Bedeutung einer guten Erreichbarkeit? 7 Gründe, warum Sie sicherstellen sollten, dass Sie eine gute Erreichbarkeit bieten, wenn Ihre Kunden dies wünschen.

Die Bedeutung einer guten Zugänglichkeit

Die Bedeutung einer guten Zugänglichkeit? 7 Gründe, warum Sie gute Zugänglichkeit bieten sollten
SpangenbergGroup.co.uk. Outsourcing des Kundenservice | Optimierung des Kundenservice | Verbesserung des Kundenkontakts

Warum rufen meine Kunden so oft an?

Warum rufen meine Kunden so oft an? 5 Tipps, um Ihre Anrufe zu reduzieren UND Ihre...