Kundenservice auslagern oder verbessern?

Gewoon echt goede (internationale) klantenservice met SpangenbergGroep

Wij begrijpen dat niet iedere organisatie in staat is om haar klantenservice optimaal en efficiënt te organiseren. Hoe zorg je ervoor dat je bereikbaarheid en kwaliteit voldoen aan de wensen van jouw klanten? Zet je je middelen effectief en efficiënt in? Besteed je de klantenservice uit of optimaliseer je je eigen klantenservice? SpangenbergGroep is de specialist op het gebied van Kundenbetreuung auslagern en klantenservice verbeteren!

SpangenbergGroup Kundenservice verbessern | Kundenservice auslagern

Gewoon hele goede meertalige én multichannel klantenservice. Flexibel met de juiste bezetting op het juiste moment. Altijd goede klantenservice! Klantenservice ondersteuning al vanaf Euro 2.50 per contact of Euro 35 per uur!

-> Meertalig <-
-> Multichannel <-
-> Schaalbaar <-
-> Hoge kwaliteit <-

Betere interne klantenservice? Wij helpen jouw klantenservice beter functioneren. Met ruim 25 jaar ervaring zorgen wij voor waardevol klantcontact! Vraag een gratis Quickscan aan dan brengen wij verbeterpotentieel snel in kaart!

-> No nonsense <-
-> 25+ jaar ervaring <-
-> Pragmatisch <-
-> Gratis Quickscan <-

Enkele van onze klanten

★★★★★

Heijnen haagplanten
Emma Mattress: Outsourcing des Kundendienstes | Verbesserung des Kundendienstes
Auslagerung des KVK-Kundendienstes | Verbesserung des Kundendienstes
Vtech klantenservice ondersteuning
Fleurop Kundenservice Outsourcing | Kundenservice verbessern
Outsourcing des Kundendienstes bei Ziggo | Verbesserung des Kundendienstes
Speedcomfort klantenservice ondersteuning
Moowy klantenservice ondersteuning
Pro-Idee Kundenservice-Outsourcing | Verbesserung des Kundenservices
Tastea Kundenservice-Outsourcing | Kundenservice verbessern
Essent Kundenservice-Outsourcing | Kundenservice verbessern
Eventgoose Kundenservice-Outsourcing | Kundenservice verbessern
Goldner Fashion Kundenservice Outsourcing | Verbesserung des Kundenservices
Maxaro Outsourcing des Kundendienstes | Verbesserung des Kundendienstes
Zibber Outsourcing des Kundendienstes | Verbesserung des Kundendienstes
Diebold Nixdorf Outsourcing des Kundendienstes | Verbesserung des Kundendienstes

Kostenloser Quickscan!

Klantenservice of KCC optimaliseren maar geen idee waar te beginnen?

Met ruim 25 jaar ervaring in klantenservice weten we precies wat er nodig is om klantcontact te managen, op te zetten én te optimaliseren. We brengen snel kansen in kaart om klanttevredenheid en klantbeleving te verbeteren. Daarbij kijken we naar alle cruciale factoren binnen het klantcontactcentrum: van de kwaliteit en kwantiteit van gesprekken tot processen, medewerkers en systemen.

Das bietet die SpangenbergGroup.

Einfach guter Kundenservice...

Kontakt zum Kunden ist ein Thema, mit dem sich jede Organisation auseinandersetzen muss. Es spielt eine immer wichtigere Rolle bei der Differenzierung. Möchten Sie mit einem wirklich guten Kundenservice die Extrameile gehen? Wir können Ihrem Unternehmen helfen Verbesserung des Kundendienstesoder Sie können den Kundendienst anrufen ausgegliedert werden. Was auch immer Ihre Herausforderung im Kundenservice ist, wir werden Ihnen helfen!

Outsourcing des Kundendienstes

Maßgeschneiderte mehrsprachige, mehrkanalige und flexible Kundenservice-Lösungen. Wollen Sie ein sorgenfreies (internationales) Wachstum? Eine flexible Hülle oder vollständig ausgelagert?

Met de flexibele klantenservice ondersteuning van SpangenbergGroep ben jij altijd zeker van gewoon goede klantenservice!

Verbesserung des Kundendienstes

Jemanden mit viel Erfahrung, der Ihren Kundenservice unter die Lupe nehmen und verbessern kann? Optimierung des Kundendienstes? Wir können helfen.

Jouw klantenservice afdeling verbeteren doe je met de klantenservice specialisten van SpangenbergGroep

Verbesserung der Kundenerfahrung

Wie erleben Ihre Kunden Ihre Dienstleistungen? Welche Prozesse könnten besser auf die Erfahrungen Ihrer Kunden zugeschnitten werden? Wir helfen Ihnen, sich zu verbessern!

Gestroomlijnde processen, tevreden klanten, hogere klanttevredenheid, wij helpen je met snel en blijvend verbeteren!

0
langjährige Erfahrung
Verbesserung des Kundendienstes?

Weniger unnötige Kundenkontakte (Verschwendung) und mehr hochwertige Kundeninteraktionen (Wert). Wir helfen Ihnen!

Sorglos guter Kundenservice

Wat heb jij vandaag nodig om morgen je klantenservice te verbeteren? Heb je behoefte aan advies en expertise op het gebied van klantcontact, klantenservice of procesoptimalisatie? Of is het uitbesteden van je klantenservice (meertalig, multichannel en flexibel) dé oplossing voor jouw uitdagingen? Wij helpen je graag met een klantenservice die niet alleen uitblinkt in kwaliteit, maar ook echt waarde toevoegt aan de klantbeleving. Lagere kosten én een betere klantbeleving? Het kan. Wij laten het je graag zien.

Geringere Kosten und weniger Sorgen

Ein gut organisierter Kundendienst senkt die Kosten, da die Ressourcen effektiv und effizient genutzt werden.

Bessere Erfahrung und höhere Qualität

Ein gut organisierter Kundendienst sorgt für ein hohes Maß an Flexibilität, höhere Qualität und eine bessere Kundenerfahrung

Warum SpangenbergGruppe

Wir sind stolz auf unser Familienunternehmen ohne externe Aktionäre. Unser Fokus liegt immer auf langfristiger Wertschöpfung und nicht auf kurzfristigen Gewinnen. Gemeinsam Chancen schaffen und damit Wachstum, dafür tun wir es!

Individuelles Angebot?

Klantenservice uibtesteden

Gewoon hele goede klantenservice zonder zorgen

Wij bieden gewoon uitstekende klantenservice. Ons team van ervaren professionals ondersteunt diverse organisaties bij hun klantenservice, of het nu gaat om technische ondersteuning, eerstelijns contact of volledige support – wij regelen het!

Schaalbaar, flexibel en meertalig, met ruime openingstijden. We werken naadloos samen met interne klantenteams of nemen de volledige klantenservice uit handen. Jouw flexibele klantenserviceteam, maar dan op afstand!

Verbesserung des Kundendienstes?

Je eigen klantenservice of klantcontactcentrum verbeteren?

Het kan enorm waardevol zijn om een ervaren partner mee te laten kijken bij specifieke uitdagingen. SpangenbergGroep beschikt over meer dan 25 jaar expertise in het optimaliseren van klantcontact. Met onze diepgaande kennis helpen wij organisaties bij het verbeteren van hun klantenserviceafdeling, het versterken van klantgerichtheid en het optimaliseren van de klantbeleving. Wij hanteren een no-nonsense aanpak: pragmatisch, resultaatgericht en altijd op zoek naar de meest efficiënte oplossing. Sta jij voor uitdagingen binnen je klantenservice of klantcontactcentrum? Daag ons uit!

Unsere neuesten Blogs

Klantenservice uitbesteden: Hoe haal je voordeel met AI bij het uitbesteden van de klantenservice?

Klantenservice uitbesteden: Hoe haal je voordeel met AI bij het uitbesteden van de klantenservice?

Klantenservice uitbesteden: Hoe haal je voordeel met AI bij het uitbesteden van de klantenservice? Klantenservice...
Hoe zorg je voor de juiste bezetting op de klantenservice? Uitdagingen en oplossingen lees je hier! SpangenbergGroep klantenservice verbeteren en klantenservice uitbesteden

Hoe zorg je voor de juiste bezetting op de klantenservice? Uitdagingen en oplossingen lees je hier!

De juiste bezetting op de klantenservice op het juiste moment: Een stevige uitdaging! Bezettingsproblematiek in...
Klantenservice uitbesteden: Kan ik de klanttevredenheid behouden of verbeteren bij uitbesteding?

Klantenservice uitbesteden: Kan ik de klanttevredenheid behouden of verbeteren bij uitbesteding?

Klantenservice uitbesteden: Kan ik de klanttevredenheid behouden of verbeteren bij uitbesteding? Steeds meer organisaties kiezen...
Offshore vs nearshore vs uitbesteden in Nederland. Waarom dat laatste de beste keuze is. SpangenbergGroep - klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Offshore vs nearshore vs uitbesteden in Nederland. Waarom dat laatste de beste keuze is

Offshore vs nearshore vs uitbesteden in Nederland. Waarom dat laatste de beste keuze is In...
Klantenservice uitbesteden: Wat zijn de nadelen of risico’s van klantenservice uitbesteden? SpangenbergGroep klantenservice uitbesteden en klantenservice verbeteren

Klantenservice uitbesteden: Wat zijn de nadelen of risico’s van klantenservice uitbesteden?

Klantenservice uitbesteden, wat zijn de risicos en hoe kun je daar mee omgaan? Het uitbesteden...
Teamleider klantenservice, cruciaal voor operationalisering van strategische CS doelen! SpangenbergGroep. Cs specialisten. Klantenservice verbeteren en klantenservice uitbesteden

Teamleider klantenservice: De schakel tussen strategie en operatie

Teamleider klantenservice, cruciaal voor operationalisering van strategische CS doelen! De rol van teamleider klantenservice is...