Meertalige klantenservice uitbesteden

Meertalige klantenservice uitbesteden

Meertalige klantenservice uitbesteden? Zorgeloos goed bereikbaar voor uw buitenlandse klanten!

Meertalige klantenservice uitbesteden

Internationaal groeien en toch gewoon goede klantenservice blijven bieden? Gewoon goed bereikbaar zijn voor jouw internationale klanten. Dat is een uitdaging voor veel bedrijven met internationale ambities en bedrijven die al in het buitenland actief zijn. Wij kunnen je helpen! Helpen met gewoon hele goede klantenservice in het Nederlands, Frans, Duits en Engels met de optie om naar wens andere talen te ondersteunen. Je meertalige klantenservice uitbesteden is de oplossing. Lees alle voordelen van uitbesteden hier!

Klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep

Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen gewoon hele goede klantenservice. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice.

Meertalige telefoonservice

Meertalig

Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard! Internationaal ondernemen zonder zorgen.

Telefoonservice: bereikbaarheid op relevante kanalen

Multichannel

Alle relevante contact kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing etc. Volledig ontzorgd én flexibel! Alles onder 1 dak. Wel zo handig!

Telefoonservice met persoonlijke aandacht

Dedicated

Je eigen klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Zorgeloos hele goede klantenservice!

Telefoonservice: bereikbaarheid op relevante kanalen

Blended

Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice ook voor kleine bedrijven of als het rustig is!

Telefoonservice met de beste kwaliteit

Top kwaliteit

Wij staan voor hoge kwaliteit in klantcontact. Hoog-waardig en waardevol contact met (potentiële) klanten

Telefoonservice: ruime en flexibele openingstijden

Mega flexibel

Altijd de juiste bezetting. Juist bij extreme drukte of rust gewoon goed bereikbare klantenservice! Wel zo handig.

Lagere kosten en hogere flexibiliteit

Meertalige klantenservice uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name hogere mate van flexibiliteit en schaalbaarheid, groot aantal mogelijkheden in combinatie met heldere, lagere kosten worden door onze klanten als voordelen gezien!

Wij hebben een blog geschreven waarin we alle voordelen van uitbesteden op een rijtje hebben gezet.

Flexibiliteit

Opschalen, afschalen, extra talen of ruimere openingstijden. Met uitbesteden haal je een mega flexibele klantenservice in huis!

Klanten tevreden

Met onze klantenservice zorg je voor hogere klanttevredenheid. Wij je helpen jouw dienstverlening af te stemmen op je klanten!

Lagere kosten

Ervaring en schaalvoordelen zorgen voor lagere kosten van de klantenservice. Meer mogelijkheden tegen lagere kosten!

Interactie

Waardevolle contact-momenten, goede bereikbaarheid en onderscheidende klantenservice zonder zorgen!

Waarom Spangenberggroep

SpangenbergGroep?

SpangenbergGroep is al meer dan 25 jaar dé specialist op het gebied van klantenservice. Maar waarom zou je je klantenservice aan ons uitbesteden?

Wij bieden een unieke combinatie van diensten aan onze opdrachtgevers. Aan de ene kant zorgen we volledig voor ontzorging op het gebied van klantenservice, terwijl we aan de andere kant actief bijdragen aan de voortdurende verbetering van de dienstverlening aan uw klanten.

Naast het beheren van onze eigen klantenserviceorganisatie, ondersteunen we ook met klantenservice-optimalisatieprojecten. Met deze projecten richten we ons op het verbeteren van de klantenservice en de gerelateerde afdelingen. Dit is wat ons echt uniek maakt. Wij bieden niet alleen klantenservice, maar we blijven deze voortdurend verbeteren!

Meertalige klantenservice uitbesteden, welke mogelijkheden zijn er?

Meertalige klantenservice uitbesteden, altijd een passende oplossing

Elke klantenservice is anders. De uitdagingen van elke klantenservice afdeling zijn ook anders. Daarom is het bij het uitbesteden van de klantenservice belangrijk dat er voldoende mogelijkheden zijn om de manier van uitbesteden aan te passen aan de situatie. We hebben daarvoor verschillende mogelijkheden

Klantenservice volledig uitbesteden

Volledige klantenservice uitbesteden

Niet iedere organisatie heeft zijn eigen klantenservice afdeling. Dan kan het zijn om de volledige klantenservice uit te besteden. Wij hebben een volledig ingerichte klantenservice met de juiste mensen, systemen en kennis. Zo kun je wel hele goede klantenservice bieden zonder je eigen interne klantenservice afdeling. Flexibel, meertalig én multichannel!

Klantenservice gedeeltelijk uitbesteden

Gedeeltelijke klantenservice uitbesteden

Organisaties met hun eigen klantenservice zijn niet altijd in staat om de service te bieden die ze willen. Wij kunnen dat oplossen met gedeeltelijke uitbesteding. Bijvoorbeeld als flexibele schil, overflow of op bepaalde tijden. Ook kunnen wij bijvoorbeeld taalgebieden ondersteunen die intern lastig of niet te ondersteunen zijn. Wij pakken op wat intern (even) niet lukt!

Klantenservice uitbesteden maatwerk

Klantenservice uitbesteden maatwerk

Naast volledige of gedeeltelijke uitbesteding bieden wij maatwerk oplossingen op het gebied van klantcontact. Dat kan zijn van tijdelijke ondersteuning tot outbound campagnes en onderzoeken. Wij pakken jouw uitdagingen op het gebied van klantcontact graag voor je op en hebben ervaring met alle aspecten van klantcontact. Daag ons uit met jouw vraagstukken!

Direct contact?

Neem contact met ons op! We kijken graag mee. Je kunt ook onze online offerte tool gebruiken. Dan hebben we direct alle info om voor jou een maatwerk offerte te kunnen maken. Die vind je hier

Meertalige klantenservice uitbesteden: Wat kost dat?

De kosten zijn afhankelijk van allerlei variabelen zoals talen, kanalen en openingstijden. We kunnen per uur of per interactie afrekenen. Gewoon echt hele goede klantenservice blijft voor ons maatwerk.

We kijken graag in elke specifieke situatie naar een passende oplossing. De kosten van onze dienstverlening zijn vaak lager als de de kosten van een interne klantenservice. Helemaal als we kijken naar de grote mate van flexibiliteit en de mogelijkheden die we bieden.

Aan de hand van een kort kennismakingsgesprek kunnen we bepalen welke oplossing in jouw geval passend is en wat de kosten daarvan zouden zijn. Je hebt al klantenservice ondersteuning voor een paar honderd euro per maand!

Lees hier een uitgebreidere blog over de kosten van het uitbesteden van de klantenservice

Vraag hier je maatwerk offerte aan. Die heb je dan binnen 48 uur in je mailbox!