kLANTENSERVICE BASICS

Downloads

Hulp nodig bij jouw klantenservice of KCC. Bel ons:

+31 (0) 85-8884661

Gratis downloads

We delen graag onze kennis

In de afgelopen jaren hebben we veel kennis opgebouwd op het gebied van klantenservice en de optimalisatie daarvan. We merken dat veel organisaties behoefte hebben aan basisinstrumenten om hun klantenservice zelfstandig te verbeteren. Op basis van vragen uit de markt hebben we daarom een aantal standaarddocumenten opgesteld. Deze kunnen dienen als uitgangspunt of als basis om zelf aan de slag te gaan. We helpen je hier natuurlijk graag bij! De documenten stellen we gratis beschikbaar op deze pagina. Heb je extra hulp nodig bij het verbeteren van je klantenservice? Neem dan gerust contact met ons op!

Gratis

Strategie Kanaalsturing

Gratis

Whitepaper Klantgerichtheid

Gratis

Factsheet klantvriendelijkheid

Gratis

Handleiding Klantcontactstrategie

Gratis

Handleiding telefoonetiquette

Gratis

Handleiding E-mailetiquette

Gratis Quickscan

Soms is het handig om iemand te hebben die even met je meekijkt, iemand met jarenlange ervaring die met een frisse blik naar jouw klantenservice kijkt. Met de Klantenservice QuickScan van SpangenbergGroep krijg je inzicht in het functioneren van jouw klantenservice en waar je kunt beginnen met de klantenservice verbeteren.

We analyseren de belangrijkste thema’s en knelpunten binnen elke klantenservice, evenals specifieke thema’s die gerelateerd zijn aan jouw bedrijf. Het doel van de QuickScan is om de kloof tussen de gewenste situatie en de huidige situatie in kaart te brengen. Na het in kaart brengen geven wij advies over de te nemen stappen om de gewenste situatie te bereiken