Gratis: Handleiding telefoonetiquette. PDF met standaard telefoonetiquette

Snel jouw klantcontact via de telefoon verbeteren?

+31 (0) 85-8884661

Gratis: Handleiding telefoonetiquette. PDF met standaard telefoonetiquette voor klantenservice of KCC

Download gratis onze Handleiding telefoonetiquette

We zien vaak dat bedrijven moeite hebben met het standaardiseren van kwaliteit van telefonische klantcontacten.  Om de kwaliteit te kunnen meten, beoordelen én verbeteren heb je een norm nodig. Wij hebben die norm opgesteld en stellen deze gratis ter beschikking.

We hebben 10 aspecten benoemd waar een goed telefoongesprek aan moet voldoen. Je kunt direct aan de slag met deze aspecten als basis. Je kunt ze natuurlijk ook aanpassen naarj e eigen wensen. Heb je vragen over klantenservice, klantcontact en hoe je de kwaliteit daarvan? Neem contact met ons op, we kijken graag met je mee!

Gratis Handleiding telefoonetiquette aanvragen!

Vraag hier jouw Gratis Handleiding telefoonetiquette PDF aan. Je krijgt hem direct in je mail. Gebruik hem als basis of als inspiratie.
Waarom Spangenberggroep

SpangenbergGroep?

SpangenbergGroep is inmiddels ruim 25 jaar specialist op het gebied van klantenservice. Wij hebben ruime ervaring in het opzetten, aansturen en verbeteren van klantenservice organisaties en afdelingen. 

Wij hebben passie voor het optimaliseren van de klantbeleving waarbij volgens ons klantcontact een centrale rol in neemt. Het is heel makkelijk, zorg dat je je bedrijfsprocessen zo inricht dat klanten geen contact op hoeven nemen als dat gesprek geen waarde heeft! Zorg aan de andere kant dat je je klantenservice zo inricht dat als een klant contact opneemt dat dan dat contactmoment op zich al een positieve bijdrage levert aan de klantbeleving

Geen onnodig klantcontact, wel waardevol klantcontact. Dat is waar wij voor staan en waar wij dagelijks keihard aan werken met onze opdrachtgevers.

Goed klantcontact, optimale processen en positieve klantbeleving

Met deze diensten helpen we je met gewoon hele goede klantenservice

Klantenservice uitbesteden

Zorgeloos goede klantenservice? Meertalige, multichannel en mega flexibele klantenservice? Wij regelen het voor je. Groeien en je klantenservice groeit met je mee. Ook internationaal!

Klantenservice optimaliseren

Wij helpen jou met het verbeteren van je klantenservice. Klantgerichte processen. Minder onnodig en meer waardevol klantcontact + betere klantbeleving. Wij helpen je daar mee!

Klantbeleving optimaliseren

Hoe ervaren jouw klanten jouw dienstverlening? Kun je je klantbeleving beter afstemmen of de behoeften van je klanten? Wij maken het inzichtelijk en helpen je met het verbeteren van de klantbeleving!