Klantenservice Uitbesteden: Flexibel & Meertalig

Flexibele en schaalbare klantenservice!
SpangenbergGroep - Klantenservice uitbesteden. Flexibel, Schaalbaar, multichannel, meertalig, lokaal en 25 jaar ervaring

Klantenservice als strategische motor voor bedrijfsgroei en concurrentievoordeel.

Goede klantenservice is essentieel voor klanttevredenheid, klantbeleving en concurrentievoordeel. Het effectief afhandelen van een onvoorspelbare stroom  klantcontacten kan lastig zijn. Outsource customer service biedt de oplossing.

Wij bieden meertalige, multichannel en flexibele klantenservice die jouw klantbeleving versterkt. Met SpangenbergGroep ben je verzekerd van zorgeloze, professionele en hele flexibele service die waarde toevoegt aan je bedrijf. Wij werken met een lokaal team en werken volledig vanuit ons kantoor in Nederland (Maastricht). Geen dus geen shady outsourcing naar landen of personen elders op de wereld. En Oh ja, wij werken ook nog eens op jouw systemen als je dat fijn vindt. Zorgeloos (internationaal) groeien met de dienstverlening van SpangenbergGroep!

Voordelen van klantenservice uitbesteden

Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen met klantenservice uitbesteden. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice.

Outsource kan al vanaf 
Euro 35,- per uur!
 2,50 per contact!
Outsource multilingual customer service

Meertalige Support voor Internationale Groei

Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard! Internationaal ondernemen zonder zorgen. Wel zo makkelijk!

blended klantenservice uitbesteden

Multichannel: Telefoon, Chat, Mail en Meer

Alle relevante contact kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing etc. Volledig ontzorgd én flexibel! Alles onder 1 dak. Wel zo handig en klantvriendelijk!

Dedicated klantenservice uitbesteden

Lokaal eigen team!

Je eigen professionele klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Zorgeloos hele goede klantenservice! Al vanaf Euro 35,- per uur!

blended klantenservice uitbesteden

Blended mogelijkheden!

Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice en flexibele ook voor kleine bedrijven of als het rustig is! Al vanaf Euro 2,50 per contact!

klantenservice uitbesteden met de beste kwaliteit

Altijd hoge kwaliteit!

Hoogwaardige contact-momenten die waarde toevoegen. Optimalisatie van processen en doorlopend verbeteren. Dat is waar wij voor staan.

Klantenservice uitbesteden met grote mate van flexibiliteit

Flexibel en schaalbaar!

Altijd de juiste bezetting. ook in het hoogseizoen of laagseizoen gewoon goed bereikbare klantenservice! Wij zorgen dat de bezetting klopt! Wel zo handig.

Outsource multilingual customer service

Why Domino's Pizza chose Spangenberg Group

Domino's is known for its commitment to continuous improvement and customer satisfaction. At a time when customer contact is increasingly taking place via multiple channels and in multiple languages, it is essential to operate flexibly, scalably and with high quality. The Spangenberg Group offers just that: more than 25 years of experience, a pragmatic approach and a proven track record in delivering excellent multilingual, multichannel and scalable customer service for a variety of organisations.

Onze klanten:

Ook deze bedrijven kozen voor (gedeeltelijke) uitbesteding bij SpangenbergGroep De specialist in klantcontact!

5/5
AMK
zekerarbo 1
Diebold
Equilin
Foodello
Top Swimming pool shop
Confetti Campus
Bbrain
PoliDirect
images 2
53740624 2104718782898378 7160763037182328832 n e1747899187622
309846795 471648554982255 876696953415148201 n e1747900918358
Dominos pizza logo.svg
327173374 1123968321631766 8420424902526278961 n
Heijnen hedge plants
Emma Mattress customer service outsourcing | improve customer service
municipality ofastricht
Outsource KVK customer service | improve customer service
Vtech customer service support
Fleurop customer service outsourcing | improve customer service

Lagere kosten en hogere flexibiliteit met klantenservice uitbesteden

Klantenservice uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name hogere mate van flexibiliteit en schaalbaarheid, groot aantal mogelijkheden in combinatie met heldere, lagere kosten worden door onze klanten als voordelen gezien! Daarnaast is uitbesteden vaak goedkoper!


We have written a blog listing all the advantages of outsourcing.

flexibele klantenservice met klantenservice uitbesteden

Scale up, scale down, additional languages or extended opening hours. With outsourcing, you get a mega flexible customer service!

hogere klanttevredenheid met klantenservice uitbesteden

With our customer service, you ensure higher customer satisfaction. We help you tailor your services to your customers!

Lagere en transparante kosten met klantenservice uitbesteden

Experience and economies of scale reduce customer service costs. More options at lower costs!

Meer klantcontact met klantenservice uitbesteden

Valuable contact moments, good accessibility and distinctive customer service without worries!

Waarom klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep?

Waarom SpangenbergGroep jouw klantenservicepartner is

Al meer dan 25 jaar is SpangenbergGroep dé specialist in klantenservice. Wij ontzorgen je volledig door een meertalige, multichannel en flexibele service te bieden die jouw klantbeleving versterkt. Zo kun jij je richten op je kernactiviteiten terwijl wij zorgen voor zorgeloze en professionele ondersteuning van jouw klanten.

Klantenservice verbeteren en optimaliseren

Naast het beheren van onze klantenservice nemen we ook klantenservice-optimalisatieprojecten voor onze rekening, gericht op het continu verbeteren van processen en klanttevredenheid. Op onze blogs delen we veel kennis over klantcontact, procesoptimalisatie en de invloed van AI op moderne klantenservice. Hierdoor blijf je altijd vooruitlopen met een effectieve klantenservice.

Outsource customer service, what options are available?

Outsource customer service, always a suitable solution

Every customer service department is different. The challenges of each customer service department are also different. Therefore, when outsourcing customer service, it is important to have enough options to adapt the way of outsourcing to the situation. We have several options for this

Outsource kan al vanaf 
Euro 35,- per uur!
 2,50 per contact!
Fully outsource customer service

Outsource complete customer service

Not every organisation has its own customer service department. Then it may be to outsource full customer service. We have a fully equipped customer service department with the right people, systems and knowledge. This way, you can provide very good customer service without your own internal customer service department. Flexible, multilingual and multichannel!

Partially outsource customer service

Outsourcing partial customer service

Organisations with their own customer service are not always able to provide the service they want. We can solve that with partial outsourcing. For example, as a flexible shell, overflow or at certain times. We can also, for example, support language areas that are difficult or impossible to support internally. We take on what cannot be done internally (for a while)!

Customer service outsourcing made-to-measure

Customer service outsourcing made-to-measure

Besides full or partial outsourcing, we offer customised customer contact solutions. These can range from temporary support to outbound campaigns and surveys. We will gladly take up your customer contact challenges for you and are experienced in all aspects of customer contact. Challenge us with your issues!

Direct contact?

Get in touch with us! We are happy to take a look. You can also use our online quotation tool. Then we immediately have all the info we need to make a customised quote for you. You can find it here

Outsource customer service: What does it cost?

The cost depend on all kinds of variables such as languages, channels and opening hours. We can bill by the hour or by interaction. Just really great customer service remains customised for us.

We kijken graag in elke specifieke situatie naar een passende oplossing. De kosten van onze dienstverlening zijn vaak lager dan de kosten van een interne klantenservice. Zeker als we kijken naar de grote mate van flexibiliteit en de mogelijkheden die we bieden.

Based on a short introductory meeting, we can determine which solution is appropriate in your case and what the cost would be. You already have customer service support for a few hundred euros a month!

Read here een uitgebreidere blog over de kosten van het uitbesteden van de klantenservice.

Ask for your tailor-made offer to. You will then have it in your mailbox within 48 hours!

Wanneer is klantenservice uitbesteden een goede oplossing?

het uitbesteden van de klantenservice heeft een aantal voordelen. Met name de voordelen die het gevolg zijn van schaalvoordelen zijn voordelen die met een interne klantenservice lastig te realiseren zijn. We hebben een uitgebreide blog geschreven over de voordelen van klantenservice uitbesteden, You can find it here

Internationale groei ambities?

Klantenservice standaard in het Nederlands, Frans, Duits en Engels. Zorgeloos internationaal ondernemen en groeien! Klantenservice uitbesteden zorgt voor meer mogelijkheden op het het gebied van talen.

Alle kanelen ondersteunen?

Call, mail, chat, Whatsapp, ticketing, reviews, socials. Multichannel klantenservice met alle kanalen onder 1 dak. De klantenservice uitbesteden zorgt voor meer mogelijkheden op het gebied van kanalen.

Extreme pieken en dalen in het aanbod?

Drukke periodes gevolgd door rustige periodes en toch je bzetting altijd goed op orde? Uitbesteden helpt je met de juiste bezetting op het juiste moment zonder dat je zelf je team of te veranderen!

Ruime openingstijden en mogelijkheden!

Ook in de avonden en weekeinden je klanten te woord staan? Met klantenservice uitbesteden hoef je zelf niet in extra bezetting te voorzien. Wij regelen het voor je!

Weinig interne flexibiliteit?

Op en afschalen wanneer nodig. Altijd de juiste bezetting zowel in het hoogseizoen als in het laagseizoen. De klantenservice uitbesteden zorgt voor aanzienlijk meer flexibiliteit.

Weining expertise op gebied van CS?

Klantenservice is wat we al 25 jaar doen en waar we goed in zijn. Het uitbesteden van de klantenservice zorgt voor de aanwezigheid van ruime kennis en ervaring in de klantenserice.