Slimme BPO-oplossingen voor efficiënte groei
Een uitstekende klantbeleving, hoge klanttevredenheid en onderscheidend vermogen vragen om soepel lopende processen. Maar het beheren van een onvoorspelbare stroom werkzaamheden—zoals klantcontact, administratie of backofficeprocessen—kan behoorlijk complex zijn. Business Process Outsourcing (BPO) biedt de uitkomst.
SpangenbergGroep levert meertalige, multichannel en uiterst flexibele BPO-diensten die direct bijdragen aan jouw klantgerichtheid en bedrijfsresultaat. Of het nu gaat om klantcontact, orderverwerking of ondersteunende processen: met ons ben je verzekerd van een zorgeloze, professionele en schaalbare oplossing. Zorgeloos (internationaal) groeien? Het begint met de BPO-dienstverlening van SpangenbergGroep.
Klaar voor meer efficiëntie en minder zorgen? Kies voor BPO. Lukt het niet altijd om processen af te handelen zoals je dat eigenlijk zou willen—bijvoorbeeld in klantcontact, administratie of orderverwerking? Met Business Process Outsourcing (BPO) nemen wij het werk uit handen, precies op de manier die bij jouw organisatie past. Bij SpangenbergGroep kijken we naar wat jij nodig hebt en stemmen onze ondersteuning daarop af. Of het nu gaat om het verbeteren van klantinteractie of het efficiënter maken van backofficeprocessen: wij zorgen dat het geregeld is. BPO via SpangenbergGroep betekent gewoon dat het goed komt—professioneel, flexibel en zonder zorgen.
Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard! Internationaal ondernemen zonder zorgen. Wel zo makkelijk!
Alle relevante contact kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing etc. Volledig ontzorgd én flexibel! Alles onder 1 dak. Wel zo handig en klantvriendelijk!
Your own customer-service team but remotely. Flexible and experienced. Carefree very good customer service!
A permanent team with several employees. Good customer service and flexible also for small businesses or when it is quiet!
High-quality contact moments. Process optimisation and continuous improvement. That is what we stand for.
Always the right staffing. Even in high season or low season just easily accessible customer service! Very convenient.
BPO biedt talloze voordelen voor jouw organisatie
Business Process Outsourcing (BPO) levert meer op dan alleen ontzorging. Onze klanten ervaren vooral de hoge mate van flexibiliteit en schaalbaarheid, het brede scala aan mogelijkheden en de transparante, lagere kosten als grote pluspunten.
We hebben de voordelen van BPO voor je op een rij gezet in een blog—ontdek hoe uitbesteden jouw organisatie slimmer en wendbaarder maakt!
We have written a blog listing all the advantages of outsourcing.
Opschalen, afschalen, extra talen of ruimere openingstijden. Met uitbesteden haal je een mega flexibele ondersteuning in huis!
Met onze dienstverlening zorg je voor hogere klanttevredenheid. Wij je helpen jouw dienstverlening af te stemmen op je klanten!
Ervaring en schaalvoordelen zorgen voor lagere kosten van de de werkzaamheden. Meer mogelijkheden tegen lagere kosten!
Waardevolle contact-momenten, goede bereikbaarheid en onderscheidende ondersteuning zonder zorgen!
SpangenbergGroep: al meer dan 25 jaar specialist in BPO voor klantcontact
Waarom zou je jouw klantgerichte processen aan ons uitbesteden? Omdat wij méér doen dan alleen uitvoeren. SpangenbergGroep biedt een unieke combinatie van diensten: aan de ene kant zorgen we voor volledige ontzorging via BPO, aan de andere kant werken we actief mee aan de structurele verbetering van jouw klantprocessen.
Naast het beheren van onze eigen hoogwaardige klantcontactorganisatie, ondersteunen we organisaties ook met optimalisatieprojecten. Hierbij richten we ons op het verbeteren van klantgerichte processen en gerelateerde afdelingen zoals sales, marketing en operations. Dát maakt ons uniek: wij leveren niet alleen BPO-diensten, we verbeteren deze continu en bouwen mee aan duurzame groei.
Nieuwsgierig geworden?
Bekijk onze blogs, waarin we onder andere schrijven over de strategische waarde van klantcontact, hoe procesoptimalisatie het verschil maakt én wat AI betekent voor de toekomst van klantinteractie.
Elke organisatie is anders. De uitdagingen van elke afdeling zijn ook anders. Daarom is het bij het uitbesteden van de bedrijfsprocesse belangrijk dat er voldoende mogelijkheden zijn om de manier van uitbesteden aan te passen aan de situatie. We hebben daarvoor verschillende mogelijkheden
Not every organisation has its own customer service department. Then it may be to outsource full customer service. We have a fully equipped customer service department with the right people, systems and knowledge. This way, you can provide very good customer service without your own internal customer service department. Flexible, multilingual and multichannel!
Organisations with their own customer service are not always able to provide the service they want. We can solve that with partial outsourcing. For example, as a flexible shell, overflow or at certain times. We can also, for example, support language areas that are difficult or impossible to support internally. We take on what cannot be done internally (for a while)!
Besides full or partial outsourcing, we offer customised customer contact solutions. These can range from temporary support to outbound campaigns and surveys. We will gladly take up your customer contact challenges for you and are experienced in all aspects of customer contact. Challenge us with your issues!
The biggest advantages of outsourcing customer service are economies of scale, greater flexibility, expertise and cost savings. We have written a comprehensive blog detailing all the benefits. You can read those here.
For every company, the benefits are different because the challenges for every customer service organisation are also different. We provide tailor-made services so we are happy to look at the challenges and how we can add value to them with our services. You can always contact contact us with your specific questions or challenges. Maybe we can help you!
There are several ways to outsource customer service. Which one fits best depends on factors such as volumes, channels, complexity and languages. It can be full or partial outsourcing. In doing so, we typically work in three different ways:
More on how outsourcing works read here!
Curious about what options are available? Please visit contact on, we will be happy to discuss the possibilities!
Fast! Usually already within 2 weeks. Of course, this depends a bit on the complexity and quantity. We can generally get basic support in place quickly. We are pragmatic and prefer to look at possibilities and solutions.
The cost of outsourcing customer service depends heavily on variables such as numbers, opening hours, channels, service levels, languages and complexity. It also depends on the form chosen, blended, dedicated or hybrid. On our rates page guide prices are listed.
We have also written a comprehensive blog on the cost of outsourcing customer service. You can read those here.
Any questions about what the cost would be in your specific situation, we will be happy to discuss! Please take contact with us!
Yes you can. We work for almost all our clients on their own systems. We therefore have experience with the most common systems. That makes it so easy to work together. Of course, we also have our own contact centre system. This allows us to handle customer contacts effectively and efficiently. A combination of working on our system and our clients' systems is also possible.
We want our services to fit seamlessly with internal departments. We therefore adapt our way of working as much as possible to the situation. That's easy.
Because we provide customer service for all kinds of different companies, we always have enough staff available to scale up quickly. We can often provide additional staffing on the same day. Our services can be of great value in case of highly fluctuating numbers. We can also help with the right staffing at the right time during high and low seasons.
We have written an interesting blog on how to deal with peaks and troughs in customer service. Read it here!
Get in touch with us! We are happy to take a look. You can also use our online quotation tool. Then we immediately have all the info we need to make a customised quote for you. You can find it here
Wat kost BPO? Dat hangt af van jouw situatie—en die bekijken we graag samen.
De kosten van Business Process Outsourcing (BPO) zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals de gewenste talen, gebruikte communicatiekanalen en openingstijden. Wij werken zowel met uurtarieven als met tarieven per interactie. Wat vooropstaat: onze dienstverlening is altijd maatwerk, afgestemd op jouw wensen en doelen.
In veel gevallen liggen de kosten van onze BPO-dienstverlening lager dan die van een interne organisatie—zeker als je kijkt naar de hoge mate van flexibiliteit, schaalbaarheid en de extra mogelijkheden die wij bieden.
In een kort kennismakingsgesprek brengen we samen de behoefte in kaart, zodat we een passende oplossing én een transparante kosteninschatting kunnen geven. Je hebt al ondersteuning vanaf een paar honderd euro per maand.
📘 Lees onze blog voor een uitgebreidere toelichting op de kosten van het uitbesteden van klantgerichte processen.
Ask for your tailor-made offer to. You will then have it in your mailbox within 48 hours!
SpangenbergGroup.nl
Specialists in customer contact
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
Wondering if we can help you with just good customer contact? Also your outsource customer service? Take contact with us!