Qui sommes-nous ?

Over SpangenbergGroep

SpangenbergGroep is opgericht in 2001 door Frank Spangenberg. Na veel functies als eindeverantwoordelijke voor customer service bij allerlei verschillende bedrijven is hij SpangenbergGroep begonnen. Eerst als zelfstandige consultant waarin hij grote organisaties adviseerde over het verbeteren van customer service. Een aantal jaar later begon SpangenbergGroep een eigen contactcenter. We hebben in de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met het opzetten, verbeteren en ontwikkelen van klantenservice afdelingen. Deels bij onze opdrachtgevers en deels in ons eigen multichannel, multilingual contactcenter

Waar wij in geloven?

Iedere organisatie én iedere klant verdient gewoon hele goede klantenservice! Klantenservice die aansluit bij de behoeften van klanten en waarin klantcontacten een waardevolle bijdrage leveren aan de klantbeleving. Een cultuur waarin constant gewerkt wordt om onnodig klantcontact zoveel mogelijk te vermijden.

0 +
années d'expérience
Gewoon hele goede service

We helpen bedrijven graag met het realiseren van gewoon goede klantenservice

SpangenbergGroep nu

SpangenbergGroep richt zich nog steeds op het verbeteren van klantenservice. Dit doen we met een team van 75 klantenservicespecialisten. SpangenbergGroep staat momenteel onder leiding van Floris en Clair Spangenberg. Clair heeft een achtergrond in sport en coaching, terwijl Floris een achtergrond heeft in marketing, communicatie en psychologie. Samen met ons team van klantenserviceprofessionals, teamleiders, coaches en agents werken we elke dag aan het optimaliseren van de klantenservice voor onze opdrachtgevers.

Floris Spangenberg
Floris
Clair Spangenberg
Clair

Wat maakt ons uniek?

No nonsense...

We houden het graag simpel

Geen moeilijke termen, onnodige vergaderingen of onnodige complexe rapporten. We zijn heel pragmatisch en houden de dingen graag zo simpel mogelijk

We zijn extreem Oplossingsgericht

We zoeken altijd naar de oplossing. Vaak is die eenvoudiger als gedacht en zijn de problemen niet zo complex. We denken niet zo graag in problemen, liever in oplossingen

We zijn extreem flexibel

We passen ons altijd aan, aan onze opdrachtgevers. We doen erg ons best om onze opdrachtgevers echt te begrijpen. We werken graag in een "we" samenwerking waarin we gezamenlijke doelen nastreven

Un bon contact avec les clients, des processus optimaux et une expérience positive pour les clients

Avec ces services, nous vous aidons à bénéficier d'un très bon service à la clientèle.

Externaliser le service clientèle

Un service à la clientèle exceptionnel et sans souci ? Un service clientèle multilingue, multicanal et méga flexible ? Nous nous en chargeons pour vous. Grandissez et votre service clientèle grandira avec vous. Même à l'international !

Améliorer le service à la clientèle

Nous vous aidons à améliorer votre service à la clientèle. Des processus centrés sur le client. Moins de contacts inutiles et plus précieux avec les clients + une meilleure expérience client. Nous vous y aidons !

Optimiser l'expérience des clients

Comment vos clients perçoivent-ils vos services ? Pouvez-vous mieux adapter votre expérience client ou les besoins de vos clients ? Nous rendons les choses transparentes et vous aidons à améliorer l'expérience de vos clients !