Handleiding Klantcontactstrategie. Alles wat je wilt weten over klantcontactstrategie!

De complete klantcontactstrategie gids... gratis...​

+31 (0) 85-8884661

wat is een klantcontactstrategie en waarom is een klantcontactstrategie belangrijk? Download de handleiding klantcontactstrategie op www.spangenberggroep.nl

Download gratis onze Handleiding Klantcontactstrategie

We hebben veel geschreven over customer contact strategy. Een blog over wat een klantcontactstrategie is. We hebben zelfs een basic voorbeeld klantcontactstrategie op onze website beschikbaar. Een klantcontactstrategie is enorm belangrijk en toch ontbreekt deze vaak bij bedrijven.

Om tactische en operationele beslissingen te verankeren in een strategie die aansluit bij de bedrijfsstrategie is een klantcontactstrategie gewoon echt heel erg belangrijk. Onze handeling helpt je op weg. Hebe je hulp nodig bij het formuleren of implementeren van een klantcontactstrategie? Neem contact met ons op, dat vinden wel leuk!

Gratis Handleiding Klantcontactstrategie aanvragen!

Vraag hier jouw Gratis Handleiding Klantcontactstrategie PDF aan. Je krijgt hem direct in je mail. Gebruik hem als basis of als inspiratie.
Why Spangenberg Group

Spangenberg Group?

SpangenbergGroup has now been a customer service specialist for over 25 years. We have extensive experience in setting up, managing and improving customer service organisations and departments. 

We are passionate about optimising the customer experience where we believe customer contact plays a central role. It's very easy, make sure you design your business processes so that customers don't need to contact you if that conversation has no value! On the other hand, make sure you design your customer service so that if a customer contacts you, that that contact moment in itself makes a positive contribution to the customer experience

No unnecessary customer contact, but valuable customer contact. That is what we stand for and what we work hard on every day with our clients.

Good customer contact, optimal processes and positive customer experience

With these services, we help you with just really good customer service

Outsource customer service

Carefree great customer service? Multilingual, multichannel and mega flexible customer service? We arrange it for you. Grow and your customer service grows with you. Even internationally!

Optimising customer service

We help you improve your customer service. Customer-centric processes. Less unnecessary and more valuable customer contact + better customer experience. We help you with that!

Optimising customer experience

How do your customers experience your services? Can you better tune your customer experience or your customers' needs? We make it transparent and help you improve the customer experience!