Waardevol uitbesteden

+31 (0) 85-8884661

Klantenservice - BPO - Klantcontact

Strategisch uitbesteden met meer kwaliteit en controle? Jouw eigen, vaste team in Nederland!

Een vast team met ervaren medewerkers die keihard werken aan jouw klantenservice of andere daaraan gerelateerde werkzaamheden. Flexibel, schaalbaar, meertalig en multichannel. Dat kan bij SpangenbergGroep. Met ruim 25 jaar ervaring ontzorgen we jou volledig!

Enkele van onze klanten

Ook deze bedrijven hebben gekozen voor (gedeeltelijke) uitbesteding van de klantenservice of daaraan gerelateerde werkzaamheden!

★★★★★

AMK
zekerarbo 1
Diebold
Equilin
Foodello
Top Zwembadshop
Confetti Campus
Bbrain
PoliDirect
images 2
53740624 2104718782898378 7160763037182328832 n e1747899187622
309846795 471648554982255 876696953415148201 n e1747900918358
Dominos pizza logo.svg
327173374 1123968321631766 8420424902526278961 n
Heijnen haagplanten
Emma Mattress servizio clienti in outsourcing | migliorare il servizio clienti
gemeentemaastricht
Esternalizzare il servizio clienti KVK | migliorare il servizio clienti
Vtech klantenservice ondersteuning
Outsourcing del servizio clienti Fleurop | migliorare il servizio clienti

Wat kan ik uitbesteden

Welke werkzaamheden zijn geschikt voor uitbesteding?

Wij van SpangenbergGroep zijn gespecialiseerd in alles wat te maken heeft met klantcontact en klantenservice. Wij kunnen je dus helpen met alle werkzaamheden die te maken hebben met klantcontact of die daaraan gerelateerd zijn. We zijn er ook best goed in omdat we ruim 25 jaar ervaing hebben!

Gewoon hele goede klantenservice waarbij het niet uitmaakt of het druk of rustig is. Wij verzorgen jouw klantenservice van begin tot eind. Meertalig, multichannel, schaalbaar én op jouw eigen systemen! Je eigen CS team op afstand!

Order verwerking, contact met klanten of leveranciers? BackOffice werk? Het maakt niet uit wij hebben de mensen, de middelen en de ervaring om jou volledige te ontlasten. Flexibel en professioneel. Jouw team maar dan in Maastricht!

Contatto con il cliente

Contact met klanten is niet altijd planbaar. Wij helpen je met flexibele ondersteuning voor de afhdenling van klantcontacten. Inbound, outbound, mail, KTO? Het maakt niet uit, wij regelen het voor je! Meertalig, multichannel en flexibel!

Wat is uitbesteden?

Uitbesteden?

Uitbesteden betekent dat je bepaalde taken of processen, zoals klantenservice, overdraagt aan een externe specialist. Zo kun je als organisatie focussen op je eigen kernactiviteiten, terwijl experts zorgen voor professioneel klantcontact. Bij SpangenbergGroep nemen wij de volledige klantenservice uit handen of ondersteunen we waar nodig. Dit levert verschillende voordelen op: je profiteert van schaalvoordelen, flexibiliteit en specialistische kennis. Wij kunnen snel opschalen bij drukte en bieden meertalige, multichannel ondersteuning. Bovendien bespaar je kosten omdat je niet zelf hoeft te investeren in personeel, training of technologie. Door uit te besteden aan SpangenbergGroep ben je verzekerd van continuïteit, kwaliteit en een optimale klantbeleving. Zo kun jij je zorgeloos richten op groei en innovatie, terwijl wij zorgen voor tevreden klanten

Wat wij beloven? Zorgeloos uitbesteden doe je met Spangenberggroep

Zorgeloos uitbesteden!

Het maakt niet uit of het om klantenservice ondersteuning, backoffice werkzaamheden, ordermanagement of andere daaraan gerelateerde werkzaamheden gaat. Wij creeren een team dat past bij jouw wensen en dat zich iedere dag inzet om jouw ambities waar te maken.

Wij helpen je met alles! Van het bepalen van de werkzaamheden, het gezamenlijk opzetten van trainingen tot het opzetten en implementeren van maatwerk kwaliteitsmonitoring. We doen dit al een tijdje dus nemen je aan de hand en zorgen ervoor dat je met een gerust gevoel het werk overlaat aan onze specialisten!