Bello da leggere...

Blog

+31 (0) 85-8884661

Filter

Blog Filter
Klantenservice uitbesteden: hoe uitbesteden internationale groei versnelt

Klantenservice uitbesteden: (internationale) groeiversneller!

Complete Gids voor Klantenservice KPI’s: Formules, Benchmarks en Implementatietips! SpangenbergGroep. Klantenservice verbeteren en klantenservice uitbesteden

Complete gids voor klantenservice KPI’s: formules, benchmarks en implementatietips

Hoe kan je goede klantenservice bieden zonder hoge kosten?

Hoe kan je goede klantenservice bieden zonder hoge kosten?

Klantcontactcentrum (KCC) in het ziekenhuis: Het belang van goed patiëntencontact

Klantcontactcentrum (KCC) in het ziekenhuis: Het belang van goed patiëntencontact

Hoe werkt een klantenservice consultant van SpangenbergGroep? Klantenservice consultant inhuren

Klantenservice consultant inhuren: zo realiseer je blijvende verbetering in klantbeleving

Ziekteverzuim in klantenservice: hoe SpangenbergGroep helpt!

Ziekteverzuim in klantenservice: hoe SpangenbergGroep je verder helpt

Klantbeleving verbeteren: waarom dat van buiten naar binnen moet en niet andersom

Klantbeleving verbeteren: waarom dat van buiten naar binnen moet en niet andersom

klantenservice uitbesteden uurtarief: wat kost een klantenservice uitbesteden per uur?

klantenservice uitbesteden uurtarief: wat kost een klantenservice uitbesteden per uur?

Klantenservice uitbesteden: gedeeltelijk uitbesteden tijdens piekuren. SpangenbergGroep

Klantenservice uitbesteden: gedeeltelijk uitbesteden tijdens piekuren

Klantenservice uitbesteden: Nooit meer lange wachtrijen en gemiste calls - SpangenbergGroep

Klantenservice uitbesteden: Nooit meer lange wachtrijen en gemiste calls

Uitzendbureau of uitbesteden? Waarom klantenservice uitbesteden vaak goedkoper is

Uitzendbureau of uitbesteden? Waarom klantenservice uitbesteden vaak goedkoper is!

Het KCC (Klantcontactcentrum) voor woningcorporaties: Hoe zorg je voor optimaal klantcontact?

Het KCC (Klantcontactcentrum) voor woningcorporaties: Hoe zorg je voor optimaal klantcontact?