Interim Management

Interim management klantenservice – binnen 5 werkdagen gestart

Continuïteit vandaag, prestatieverbetering deze maand met gratis Quickscan

Landelijk | On-site & remote | 2–12 maanden inzet

Bij vertrek van een manager, snelle groei, piekdrukte of verandering is tijdelijke aansturing vaak nodig. Interim management klantenservice levert direct leiderschap én verbeterkracht, zodat de operatie doordraait en prestaties snel stabiliseren of verbeteren.

  • Continuïteit in dagelijkse aansturing

  • Snel knelpunten oplossen en quick wins realiseren

  • Verbetering van processen, systemen en teamcoaching

  • Flexibele inzet zonder lange inwerktijd

Resultaat: kortere wachttijden, hogere klanttevredenheid en een team dat staat—ook tijdens transitie.

interim manager KCC - interim manager klantcontactcentrum

Enkele van onze klanten

★★★★★

AMK
zekerarbo 1
Diebold
Equilin
Foodello
Top Zwembadshop
Confetti Campus
Bbrain
PoliDirect
images 2
53740624 2104718782898378 7160763037182328832 n e1747899187622
309846795 471648554982255 876696953415148201 n e1747900918358
Dominos pizza logo.svg
327173374 1123968321631766 8420424902526278961 n
Heijnen haagplanten
Emma Mattress servizio clienti in outsourcing | migliorare il servizio clienti
gemeentemaastricht
Esternalizzare il servizio clienti KVK | migliorare il servizio clienti
Vtech klantenservice ondersteuning
Outsourcing del servizio clienti Fleurop | migliorare il servizio clienti

Het blijft lastig om klantenservice écht strak te organiseren. Vaak spelen tegelijk: hoge piekdrukte, kanaalversnippering en krappe bezetting. Met interim aansturing brengen we focus, rust en resultaat door heldere prioriteiten, data-gedreven sturing en pragmatische uitvoering.

  • Piekdrukte en onvoorspelbare volumes drukken servicelevels.
  • Kanaalversnippering (chat, mail, telefonie, social) belemmert regie.
  • Verouderde processen en tooling veroorzaken fouten en vertraging.
  • Krappe bezetting en verloop ondermijnen continuïteit en kwaliteit.
  • Onvoldoende datasturing en KPI’s bemoeilijken verbeteren.

Zoekt de organisatie naar een stevige oplossing voor hardnekkige klantenservice-uitdagingen? Met interim management leveren we snel resultaat: analyse, prioritering en uitvoering in één. Dat betekent rust in de operatie, schaalbare capaciteit en blijvende verbetering van performance en klantbeleving.

  • Snelle diagnose van piekdrukte, kanaalversnippering en procesfouten, met concrete verbeteracties.

  • Data-gedreven sturing met heldere KPI’s voor responstijden, kwaliteit en doorlooptijd.

  • Teamcoaching en borging in processen en tooling, zodat resultaten standhouden

Vervanging ziekte, verlof of verzuim?
Pieken, seizoen drukte of projecten?
Transformaties of reorganisaties

Onze ervaren interim managers zijn heel goed in staat om tijdelijke een team aan te sturen op het moment dat er bijvoorbeeld sprake is van tijdelijke (geplande of ongeplande) afwezigheid. Tijdelijk aansturing van het team en waar nodig/ mogelijk optimalisaties doorvoeren. Dat doen we!

Soms is het gewoon handig om tijdelijk een heel ervaren interim manager in te zetten. Een interim manager die onafhankelijk is en veel ervaring heeft en daarmee van sneller blijvende resultaten kan boeken en veranderingen kan doorvoeren. 

Tijdelijk extra ondersteuning als het druk is of omdat er intern te weinig capaciteit beschikbaar is? Onze ervaren interim managers helpen je met jouw uitdagingen. Ze kunnen snel starten en zijn beschikbaar voor klussen van 3 tot zelfs 12 maanden. 

Waarom een interim manager van Spangenberggroep?

Gruppo Spangenberg?

SpangenbergGroup è lo specialista del servizio clienti da oltre 25 anni. Ma perché chiederci di aiutarvi a ottimizzare la vostra customer experience?

  • “25+ jaar ervaring in klantcontact”

  • “Netwerk van interim teamleads, managers en transitiemanagers”

  • “Focus op ASA, FCR, CSAT/NPS en medewerkerbetrokkenheid”

Offriamo ai nostri clienti una combinazione unica di servizi. Da un lato, forniamo un'assistenza completa in termini di servizio clientimentre, dall'altro lato, contribuiamo attivamente al continuo miglioramento dei servizi offerti ai vostri clienti.

Waarom kiezen voor interim management via SpangenbergGroep?

  • Snel inzetbaar: Binnen enkele dagen een ervaren interim manager op locatie.

  • Ruime ervaring: Meer dan 25 jaar specialist in klantcontact en klantenservice.

  • Resultaatgericht: Focus op continuïteit én duurzame verbetering.

  • Maatwerk: Onze aanpak sluit altijd aan op jouw organisatie en uitdagingen.

  • Gratis Quickscan: Direct inzicht in verbeterpunten en kansen.

Contatto diretto?

Avete domande su esperienza del cliente? Volete ottimizzare la vostra esperienza cliente ma non sapete da dove cominciare? Mettetevi in contatto con noi e sfidateci. Saremo lieti di dare un'occhiata insieme a voi. Potete chiamarci al numero 085-8884661 o utilizzare questo modulo.

Met de Klantenservice QuickScan van SpangenbergGroep krijg je snel en objectief inzicht in hoe de klantenservice presteert en waar je het beste kunt optimaliseren. Een ervaren consultant kijkt onafhankelijk mee, analyseert processen, systemen en klantinteracties, en vertaalt bevindingen naar concrete quick wins en een heldere roadmap.

  • Snel inzicht in performance en verbeterpotentieel
  • Analyse van processen, systemen, data en vaardigheden
  • Duidelijke prioriteiten, quick wins en roadmap
  • Praktisch advies met draagvlak in het team

 

De QuickScan brengt de kloof tussen huidige en gewenste situatie in kaart en levert direct toepasbare vervolgstappen op. Vraag de QuickScan aan en zet de eerste stap naar duurzaam beter klantcontact.

Succesverhalen

We hebben best veel bereikt voor onze opdrachtgevers. Niet alles is natuurlijk in bullits te vangen. Zoals het gewoon zorgen dat de basis op orde is. Toch hebben we een paar milestones onder elkaar gezet

  • Klanttevredenheid van een 5.4 naar een 7.6 in 3 maanden!
  • De gemiddelde afhandeltijd van calls met ruim 25% verkort!
  • De bezetting volledig afgestemd op een realistische forecast in plaats van een vast rooster
  • Standaard rapportages ten aanzien van kwalitatieve sturing
  • Kwaliteitsmetingen en beoordelingen geïmplementeerd
  • Waste (vermijdbare) klantcontacten met 18% verminderd
  • Planning aangepast aan het hoogseizoen en het laagseizoen