In vrijwel elk bedrijf ontstaat op een bepaald moment de behoefte aan tijdelijke aansturing van een afdeling, interim management Of het nu gaat om een overbruggingsperiode, een verandertraject of het verbeteren van processen, interim management klantenservice kan de oplossing bieden.
Bij SpangenbergGroep zijn we gespecialiseerd in klantcontact en het aansturen van complexe klantenserviceorganisaties. Met een breed netwerk aan ervaren professionals kunnen we snel schakelen en op interim basis de leiding nemen over jouw klantenservice. Onze interim managers zorgen niet alleen voor continuïteit, maar werken ook actief aan optimalisatie en structurele verbeteringen.
Wil je direct inzicht in de prestaties en verbeterkansen van je klantenservice? Met onze gratis Quickscan brengen we snel en gestructureerd in kaart hoe de afdeling functioneert. Op basis van deze analyse identificeren we concrete optimalisatiekansen waarmee je direct aan de slag kunt.
Op zoek naar interim management klantenservice? Neem contact met ons op en ontdek hoe wij kunnen helpen bij tijdelijke aansturing en duurzame verbeteringen.
Met meer dan 25 jaar ervaring in het optimaliseren van klantenserviceorganisaties weten wij als geen ander hoe je klantbeleving naar een hoger niveau tilt. Waar lopen jouw klanten tegenaan? Welke knelpunten staan een optimale ervaring in de weg? Wij brengen dit niet alleen helder in kaart, maar helpen ook actief bij het oplossen ervan. Onze ervaren business consultants analyseren bedrijfsprocessen en identificeren verbeterpunten. Met een frisse blik en diepgaande expertise zien ze kansen die intern vaak over het hoofd worden gezien. Door dit te combineren met verschillende onderzoeksmethoden – zoals klantenfeedback en klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) – zorgen we niet alleen voor gerichte verbeteringen, maar meten we ook de impact in termen van klanttevredenheid. Dat maakt ons anders. We zorgen niet alleen voor tijdelijke aansturing, maar ook voor structurele verbeteringen die écht het verschil maken.
Een goed functionerende klantenservice is essentieel voor tevreden klanten en een sterk merk. Maar wat als er tijdelijk behoefte is aan ervaren leiderschap? Bijvoorbeeld door een reorganisatie, groei, of het vertrek van een manager? Interim management klantenservice biedt dan de oplossing. Bij SpangenbergGroep zijn we gespecialiseerd in het aansturen en optimaliseren van klantenserviceorganisaties. Onze interim managers zorgen niet alleen voor continuïteit, maar brengen ook verbeteringen aan in processen, teams en klantbeleving. Of het nu gaat om een kleine klantenserviceafdeling met 5 FTE of een grootschalige operatie met 500 FTE, onze experts realiseren snel blijvende resultaten. We kunnen tijdelijk “op de winkel letten” of juist strategische verbeteringen doorvoeren, afhankelijk van de specifieke behoeften van jouw organisatie.
SpangenbergGroup es especialista en atención al cliente desde hace más de 25 años. Pero, ¿por qué pedirnos que le ayudemos a optimizar su experiencia de cliente?
Ofrecemos una combinación única de servicios a nuestros clientes. Por un lado, proporcionamos una completa despreocupación en términos de atención al clientePor otro lado, contribuimos activamente a la mejora continua de los servicios prestados a sus clientes.
Además de gestionar nuestra propia organización de atención al cliente, también apoyamos con proyectos de optimización del servicio al cliente. Con estos proyectos nos centramos en mejorar el servicio al cliente y los departamentos relacionados. Esto es lo que nos hace realmente únicos. No solo ofrecemos un servicio de atención al cliente, sino que lo mejoramos constantemente.
¿Tiene preguntas sobre experiencia del cliente? ¿Quiere optimizar la experiencia de sus clientes pero no sabe por dónde empezar? Póngase en contacto con nosotros y desafíenos. Nos encantaría echar un vistazo con usted. Puede llamarnos al 085-8884661 o utilizar este formulario.
A veces es útil contar con alguien que eche un vistazo con usted, alguien con años de experiencia que eche un vistazo fresco a su servicio de atención al cliente. El servicio de atención al cliente QuickScan de SpangenbergGroep le permite saber cómo funciona su servicio de atención al cliente y por dónde puede empezar a optimizarlo.
Analizamos los principales temas y cuellos de botella dentro de cada área de atención al cliente, así como temas específicos relacionados con su negocio. El objetivo del QuickScan es identificar la brecha entre la situación deseada y la actual. Tras el mapeo, asesoramos sobre los pasos a dar para alcanzar la situación deseada
SpangenbergGroup.es
Especialistas en contacto con el cliente
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
¿Se pregunta si podemos ayudarle simplemente con un buen contacto con el cliente? También su externalizar el servicio de atención al cliente? Tome póngase en contacto con ¡con nosotros!