Externalizar el servicio de atención al cliente

Flexibele en schaalbare klantenservice!

SpangenbergGroep - Klantenservice uitbesteden. Flexibel, Schaalbaar, multichannel, meertalig, lokaal en 25 jaar ervaring

Klantenservice uitbesteden?

Goede klantenservice is essentieel voor klanttevredenheid, klantbeleving en concurrentievoordeel. Het effectief afhandelen van een onvoorspelbare stroom  klantcontacten kan lastig zijn. Externalizar el servicio de atención al cliente biedt de oplossing.

Wij bieden meertalige, multichannel en flexibele klantenservice die jouw klantbeleving versterkt. Met SpangenbergGroep ben je verzekerd van zorgeloze, professionele en hele flexibele service die waarde toevoegt aan je bedrijf. Zorgeloos (internationaal) groeien met de dienstverlening van SpangenbergGroep!

Voordelen van Klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep?

Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen met klantenservice uitbesteden. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice.

Uitbesteden kan al vanaf 
Euro 35,- per uur!
 2,50 per contact!
Externalizar el servicio multilingüe de atención al cliente

Andere talen? Geen probleem!

Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard! Internationaal ondernemen zonder zorgen. Wel zo makkelijk!

blended klantenservice uitbesteden

Call, mail, chat? Geen probleem!

Alle relevante contact kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing etc. Volledig ontzorgd én flexibel! Alles onder 1 dak. Wel zo handig en klantvriendelijk!

Dedicated klantenservice uitbesteden

Lokaal eigen team!

Je eigen klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Zorgeloos hele goede klantenservice! Al vanaf Euro 35,- per uur!

blended klantenservice uitbesteden

Blended mogelijkheden!

Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice en flexibele ook voor kleine bedrijven of als het rustig is! Al vanaf Euro 2,50 per contact!

klantenservice uitbesteden met de beste kwaliteit

Altijd hoge kwaliteit!

Hoogwaardige contact-momenten die waarde toevoegen. Optimalisatie van processen en doorlopend verbeteren. Dat is waar wij voor staan.

Klantenservice uitbesteden met grote mate van flexibiliteit

Flexibel en schaalbaar!

Altijd de juiste bezetting. ook in het hoogseizoen of laagseizoen gewoon goed bereikbare klantenservice! Wij zorgen dat de bezetting klopt! Wel zo handig.

Onze klanten:

Ook deze bedrijven kozen voor (gedeeltelijke) uitbesteding bij SpangenbergGroep De specialist in klantcontact!

5/5
Heijnen haagplanten
Externalización del servicio de atención al cliente de Colchones Emma | mejorar la atención al cliente
Externalizar el servicio de atención al cliente de KVK | mejorar la atención al cliente
Vtech klantenservice ondersteuning
Fleurop externalización del servicio al cliente | mejorar el servicio al cliente
Ziggo externaliza el servicio de atención al cliente | mejorar la atención al cliente
Speedcomfort klantenservice ondersteuning
Moowy klantenservice ondersteuning
Pro-idea externalización del servicio de atención al cliente | mejorar la atención al cliente
Tastea externalización del servicio al cliente | mejorar el servicio al cliente
Essent externalización del servicio de atención al cliente | mejorar la atención al cliente
Eventgoose externalización del servicio de atención al cliente | mejorar la atención al cliente
Goldner Fashion externalización del servicio al cliente | mejorar el servicio al cliente
Maxaro externalización del servicio de atención al cliente | mejorar la atención al cliente
Zibber externalización del servicio de atención al cliente | mejorar la atención al cliente
Subcontratación del servicio de atención al cliente de Diebold Nixdorf | mejorar la atención al cliente

Lagere kosten en hogere flexibiliteit met klantenservice uitbesteden

Klantenservice uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name hogere mate van flexibiliteit en schaalbaarheid, groot aantal mogelijkheden in combinatie met heldere, lagere kosten worden door onze klanten als voordelen gezien! Daarnaast is uitbesteden vaak goedkoper! Wij hebben een blog geschreven waarin we alle voordelen van uitbesteden op een rijtje hebben gezet.

flexibele klantenservice met klantenservice uitbesteden
Klantenservice uitbesteden ➜
Flexibilidad

Amplíe, reduzca, añada idiomas o amplíe el horario de apertura. Con la externalización, obtendrá un servicio de atención al cliente ultraflexible.

hogere klanttevredenheid met klantenservice uitbesteden
Klantenservice uitbesteden ➜
Clientes satisfechos

Con nuestro servicio de atención al cliente, se asegura una mayor satisfacción de sus clientes. Le ayudamos a adaptar sus servicios a sus clientes.

Lagere en transparante kosten met klantenservice uitbesteden
Klantenservice uitbesteden ➜
Costes más bajos

La experiencia y las economías de escala reducen los costes de atención al cliente. Más opciones a menor coste

Meer klantcontact met klantenservice uitbesteden
Klantenservice uitbesteden ➜
Interacción

Valiosos momentos de contacto, buena accesibilidad y un distintivo servicio de atención al cliente ¡sin preocupaciones!

Waarom klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep?

¿Grupo Spangenberg?

Grupo Spangenberg is al meer dan 25 jaar dé specialist op het gebied van klantenservice. Maar waarom zou je je klantenservice aan ons uitbesteden?

Ofrecemos una combinación única de servicios a nuestros clientes. Por un lado, nos ocupamos por completo de las cuestiones de atención al cliente y, por otro, contribuimos activamente a la mejora continua de los servicios prestados a sus clientes.

Además de gestionar nuestra propia organización de atención al cliente, también prestamos apoyo con proyectos de optimización del servicio al cliente. Con estos proyectos, nos centramos en mejorar el servicio al cliente y los departamentos relacionados. Esto es lo que nos hace realmente únicos. No sólo ofrecemos servicio al cliente, sino que lo mejoramos constantemente.!

Kijk eens bij onze blogs. We hebben veel geschreven over de waarde van klantcontact. Hoe procesoptimalisatie een klantenservice afdeling kan helpen en wat de gevolgen zijn van de toenemende mogelijkheden van AI voor de klantenservice.

Externalizar el servicio de atención al cliente, ¿qué opciones hay?

Externalizar el servicio de atención al cliente, siempre una solución adecuada

Cada departamento de atención al cliente es diferente. Los retos de cada departamento de atención al cliente también son diferentes. Por lo tanto, a la hora de externalizar el servicio de atención al cliente, es importante disponer de suficientes opciones para adaptar la forma de externalización a la situación. Tenemos varias opciones para ello

Uitbesteden kan al vanaf 
Euro 35,- per uur!
 2,50 per contact!
Externalizar totalmente el servicio de atención al cliente

Externalizar todo el servicio de atención al cliente

No todas las organizaciones tienen su propio departamento de atención al cliente. Entonces puede ser conveniente externalizar por completo el servicio de atención al cliente. Disponemos de un departamento de atención al cliente totalmente equipado con las personas, los sistemas y los conocimientos adecuados. De este modo, puede ofrecer un servicio de atención al cliente muy bueno sin necesidad de disponer de un departamento interno de atención al cliente. Flexible, multilingüe y multicanal.

Externalizar parcialmente el servicio de atención al cliente

Externalización parcial del servicio de atención al cliente

Las organizaciones que cuentan con su propio servicio de atención al cliente no siempre son capaces de prestar el servicio que desean. Podemos solucionarlo con la externalización parcial. Por ejemplo, como una cáscara flexible, desbordamiento o en determinados momentos. También podemos, por ejemplo, apoyar áreas lingüísticas que son difíciles o imposibles de apoyar internamente. Nos encargamos de lo que no se puede hacer internamente (durante un tiempo).

Externalización del servicio al cliente a medida

Externalización del servicio al cliente a medida

Además de la externalización total o parcial, ofrecemos soluciones personalizadas de contacto con el cliente. Éstas pueden ir desde apoyo temporal hasta campañas y encuestas salientes. Estamos encantados de asumir sus retos de contacto con el cliente y tenemos experiencia en todos los aspectos del contacto con el cliente. ¡Desafíenos con sus problemas!

¿Contacto directo?

Póngase en contacto con nosotros. Estaremos encantados de echarle un vistazo. También puede utilizar nuestra herramienta de presupuesto en línea. Así dispondremos inmediatamente de toda la información necesaria para hacerle un presupuesto personalizado. Puede encontrarlo aquí

Externalizar el servicio de atención al cliente: ¿Cuánto cuesta?

En coste dependen de todo tipo de variables, como idiomas, canales y horarios. Podemos facturar por horas o por interacción. Un servicio de atención al cliente realmente excelente y personalizado para nosotros.

Estaremos encantados de buscar una solución adecuada a cada situación concreta. El coste de nuestros servicios suele ser inferior al de un servicio de atención al cliente interno. Sobre todo teniendo en cuenta el alto grado de flexibilidad y las opciones que ofrecemos.

A partir de una breve reunión introductoria, podemos determinar qué solución es la adecuada en su caso y cuál sería el coste. Ya dispone de un servicio de atención al cliente por unos cientos de euros al mes.

Leer aquí un blog más completo sobre el coste de externalizar el servicio de atención al cliente

Pida su oferta a medida a. En 48 horas lo tendrá en su buzón.

Wanneer is klantenservice uibesteden een goede oplossing?

het uitbesteden van de klantenservice heeft een aantal voordelen. Met name de voordelen die het gevolg zijn van schaalvoordelen zijn voordelen die met een interne klantenservice lastig te realiseren zijn. We hebben een uitgebreide blog geschreven over de voordelen van klantenservice uitbesteden, Puede encontrarlo aquí

Internationale groei ambities?

Klantenservice standaard in het Nederlands, Frans, Duits en Engels. Zorgeloos internationaal ondernemen en groeien! Klantenservice uitbesteden zorgt voor meer mogelijkheden op het het gebied van talen.

Alle kanelen ondersteunen?

Call, mail, chat, Whatsapp, ticketing, reviews, socials. Multichannel klantenservice met alle kanalen onder 1 dak. De klantenservice uitbesteden zorgt voor meer mogelijkheden op het gebied van kanalen.

Extreme pieken en dalen in het aanbod?

Drukke periodes gevolgd door rustige periodes en toch je bzetting altijd goed op orde? Uitbesteden helpt je met de juiste bezetting op het juiste moment zonder dat je zelf je team of te veranderen!

Ruime openingstijden en mogelijkheden!

Ook in de avonden en weekeinden je klanten te woord staan? Met klantenservice uitbesteden hoef je zelf niet in extra bezetting te voorzien. Wij regelen het voor je!

Weinig interne flexibiliteit?

Op en afschalen wanneer nodig. Altijd de juiste bezetting zowel in het hoogseizoen als in het laagseizoen. De klantenservice uitbesteden zorgt voor aanzienlijk meer flexibiliteit.

Weining expertise op gebied van CS?

Klantenservice is wat we al 25 jaar doen en waar we goed in zijn. Het uitbesteden van de klantenservice zorgt voor de aanwezigheid van ruime kennis en ervaring in de klantenserice.