Waarom Domino’s Pizza kiest voor SpangenbergGroep
Domino's staat bekend om haar streven naar continue verbetering en klanttevredenheid. In een tijd waarin klantcontact steeds vaker via verschillende kanalen en in meerdere talen plaatsvindt, is het essentieel om flexibel, schaalbaar en kwalitatief hoogstaand te opereren. De SpangenbergGroep biedt precies dat: meer dan 25 jaar ervaring, een pragmatische aanpak en een bewezen trackrecord in het leveren van uitstekende meertalige, multichannel en schaalbare klantenservice voor uiteenlopende organisaties.
Responsabile servizio clienti
Begin 2019 kwam geldtransporteur SecureCash in zwaar weer terecht, wat uiteindelijk leidde tot een faillissement. Dit had grote gevolgen voor de vele klanten van SecureCash, waaronder banken, retailers en andere organisaties die afhankelijk waren van veilig en tijdig geldtransport. In deze hectische periode was het essentieel dat klantcontacten professioneel, empathisch en efficiënt werden afgehandeld om het vertrouwen van klanten te behouden en reputatieschade te voorkomen.
Responsabile servizio clienti
Nel frattempo, non lavoriamo più per il materasso di Emma.
Responsabile servizio clienti
Consiglio di amministrazione
Amministratore delegato Goldner
Responsabile post-vendita
Manager Servizio clienti Paesi Bassi
Responsabile servizio clienti
A volte è utile avere qualcuno che dia un'occhiata insieme a voi, qualcuno con anni di esperienza che dia un'occhiata nuova al vostro servizio clienti. Il Customer Service QuickScan di SpangenbergGroep vi dà un'idea di come funziona il vostro servizio clienti e dove potete iniziare a ottimizzarlo.
Analizziamo i temi principali e i colli di bottiglia all'interno di ogni area del servizio clienti, oltre a temi specifici legati alla vostra attività. L'obiettivo del QuickScan è identificare il divario tra la situazione desiderata e quella attuale. Dopo la mappatura, forniamo consigli sui passi da compiere per raggiungere la situazione desiderata.