Hintergrund
VTech is een bekend speelgoedmerk dat al geruime tijd actief is op de Europese markt en sinds 1976 bestaat. Het merk richt zich op educatief speelgoed en streeft ernaar een positieve bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van kinderen. De producten van VTech worden via retailers verkocht aan consumenten. SpangenbergGroep mag de klantenservice voor VTech verzorgen voor de Benelux markt waarbij telefonie en email ondersteunt worden. Met een hoogseizoen rondom de feestdagen is schaalbaarheid daarbij naast kwaliteit een belangrijk thema.
Naast de klantenservice ondersteuning voorziet SpangenbergGroep in een klein stukje van de fullfilment door het versturen van reserve onderdelen en het verwerken van retouren.
Ondanks de tussenkomst van retailers hecht VTech veel waarde aan direct contact met consumenten. De filosofie hierachter is dat consumenten, wanneer er ook maar iets met een product aan de hand is, op een uitstekende manier worden geholpen. Dit draagt bij aan een positieve klantbeleving. Met zeer goede garantievoorwaarden en een flexibele aanpak bij het oplossen van klachten, geeft VTech een positieve impuls aan de klantbeleving op momenten dat er vragen of problemen zijn.
Johan Dassen, Commercial Director VTech Benelux: “Wij zijn erg goed in het vertalen van de behoeften van onze klanten naar een kwalitatief hoogwaardig aanbod van educatief en duurzaam speelgoed. Daar werkt ons team iedere dag keihard aan. Klantenservice is een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening, maar onze expertise ligt niet in het effectief, efficiënt en professioneel afhandelen van een onvoorspelbare stroom meertalige klantcontacten via diverse kanalen. Juist omdat we de kwaliteit van onze klantenservice zo belangrijk vinden, hebben we ervoor gekozen om deze uit te besteden aan een partij die daarin gespecialiseerd is. Zo kunnen wij ons concentreren op waar wij goed in zijn en tegelijkertijd onze klanten een uitstekende service bieden.”
Johan Dassen, Commercial Director VTech Benelux: “Vanaf het eerste gesprek met SpangenbergGroep hadden we het gevoel dat zij precies begrepen waar wij behoefte aan hadden. We zochten een partner die niet alleen ontzorgt, maar ook actief meedenkt over verbetermogelijkheden. Hoe kunnen we de klantenservice continu verbeteren, zowel in termen van procesoptimalisatie als in de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten? We zijn erg tevreden met onze keuze voor SpangenbergGroep. Ze hebben ons vanaf dag één volledig ontzorgd en werken in volledige transparantie samen met ons interne team. Het voelt echt als ons klantenserviceteam, maar dan op afstand.”
Floris Spangenberg, Eindbaas bij SpangenbergGroep: “De samenwerking met VTech is voor ons een bijzonder prettige samenwerking, waarin we echt als partners opereren met één gezamenlijk doel: uitstekende klantenservice bieden aan de klanten van VTech. VTech faciliteert ons daarbij op alle mogelijke manieren, van snelle reacties op vragen tot producttrainingen, samples en zelfs personeelskortingen voor de medewerkers die de klantenservice verzorgen. Dit zorgt ervoor dat we ons verantwoordelijk voelen voor ons stukje VTech en volledig kunnen functioneren als een verlengstuk van de interne organisatie.”
Wir sind die SpangenbergGruppe! Und wir können Ihnen helfen, Ihren Kundenservice zu einem gute Kundenbetreuung zu machen. Einfach ein guter Kundenservice, bei dem die Grundlagen stimmen. Wo Kundenkontakte einen Mehrwert für den Kunden bedeuten. Wir entlasten Sie in dem Bereich, in dem wir gut sind (Kundenbetreuung), damit Sie sich sorgenfrei auf das konzentrieren können, worin Sie gut sind. Klingt gut? Nehmen Sie Kontakt auf.
Mit über 25 Jahren Erfahrung in der Optimierung von Kundenkontakten und Kundenerlebnis SpangenbergGroup kann Ihnen helfen. Die Optimierung des Kundendienstes oder auslagern? Verwenden Sie das Formular oder besuchen Sie unsere Kontaktseite.
Auch bei anderen Fragen zu Kundenkontakt und Kundenservice können Sie jederzeit Kontakt mit uns!
Melden Sie sich bei uns, wir würden es gerne mit Ihnen zusammen ausprobieren!
SpangenbergGroup.nl
Spezialisten für Kundenkontakt
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
Sie fragen sich, ob wir Ihnen mit einem guten Kundenkontakt helfen können? Auch Ihr Kundenbetreuung auslagern? Nehmen Sie Kontakt mit uns!