Klantenservice als strategische motor voor bedrijfsgroei en concurrentievoordeel!

Samen naar waardevol klantcontact

Wij begrijpen dat niet iedere organisatie in staat is om haar klantenservice optimaal en efficiënt te organiseren. Hoe zorg je ervoor dat je bereikbaarheid en kwaliteit voldoen aan de wensen van jouw klanten? Zet je je middelen effectief en efficiënt in? Besteed je de klantenservice uit of optimaliseer je je eigen klantenservice? SpangenbergGroep is de specialist op het gebied van esternalizzare il servizio clienti en klantenservice verbeteren!

SpangenbergGroup migliorare il servizio clienti | esternalizzare il servizio clienti

Betere interne klantenservice? Wij helpen jouw klantenservice beter functioneren. Met ruim 25 jaar ervaring zorgen wij voor waardevol klantcontact! Vraag een gratis Quickscan aan, dan brengen wij verbeterpotentieel snel in kaart.

No nonsense
25+ jr ervaring
Pragmatisch
Quickscan gratuito

Gewoon hele goede meertalige én multichannel klantenservice. Flexibel met de juiste bezetting op het juiste moment. Altijd goede klantenservice! Klantenservice ondersteuning al vanaf €2,50 per contact of €35 per uur.

Multilingua
Multicanale
Schaalbaar
Hoge kwaliteit

Enkele van onze klanten

★★★★★

AMK
zekerarbo 1
Diebold
Equilin
Foodello
Top Zwembadshop
Confetti Campus
Bbrain
PoliDirect
images 2
53740624 2104718782898378 7160763037182328832 n e1747899187622
309846795 471648554982255 876696953415148201 n e1747900918358
Dominos pizza logo.svg
327173374 1123968321631766 8420424902526278961 n
Heijnen haagplanten
Emma Mattress servizio clienti in outsourcing | migliorare il servizio clienti
gemeentemaastricht
Esternalizzare il servizio clienti KVK | migliorare il servizio clienti
Vtech klantenservice ondersteuning
Outsourcing del servizio clienti Fleurop | migliorare il servizio clienti
Ziggo esternalizza il servizio clienti e migliora il servizio clienti
Speedcomfort klantenservice ondersteuning
Moowy klantenservice ondersteuning
Pro-idea servizio clienti in outsourcing | migliorare il servizio clienti

Quickscan gratuito!

Klantenservice of KCC optimaliseren maar geen idee waar te beginnen?

Met ruim 25 jaar ervaring in klantenservice weten we precies wat er nodig is om klantcontact te managen, op te zetten én te optimaliseren. We brengen snel kansen in kaart om klanttevredenheid en klantbeleving te verbeteren. Daarbij kijken we naar alle cruciale factoren binnen het klantcontactcentrum: van de kwaliteit en kwantiteit van gesprekken tot processen, medewerkers en systemen.

Cosa offre SpangenbergGroup.

Binnen 30 dagen! Wij bouwen én runnen je (meertalige) klantenservice.

Klantcontact, elke organisatie heeft te maken met klantcontact. Het speelt een steeds grotere rol in het onderscheidend vermogen. Wil je dat extra stapje zetten met gewoon hele goede klantenservice? Wij kunnen jouw migliorare il servizio clientioppure potete scegliere di chiamare il servizio clienti da esternalizzare. Qualunque sia la sfida del servizio clienti, vi aiuteremo!

Esternalizzare il servizio clienti

Soluzioni su misura per il servizio clienti multilingue, multicanale e flessibile. Volete una crescita spensierata (internazionale)? Un guscio flessibile o completamente in outsourcing?

Met de flexibele klantenservice ondersteuning van SpangenbergGroep ben jij altijd zeker van gewoon goede klantenservice!

Migliorare il servizio clienti

Qualcuno con molta esperienza che esamini il vostro servizio clienti e vi aiuti a migliorarlo? Ottimizzare il servizio clienti? Noi possiamo aiutarvi.

Jouw klantenservice afdeling verbeteren doe je met de klantenservice specialisten van SpangenbergGroep

Migliorare l'esperienza del cliente

Come i vostri clienti vivono i vostri servizi? Quali processi potrebbero essere meglio adattati all'esperienza dei vostri clienti? Vi aiutiamo a migliorare!

Gestroomlijnde processen, tevreden klanten, hogere klanttevredenheid, wij helpen je met snel en blijvend verbeteren!

0
anni di esperienza
Migliorare il servizio clienti?

Meno contatti inutili con i clienti (sprechi) e più interazioni di alta qualità con i clienti (valore). Noi vi aiutiamo!

Spensieratezza e buon servizio clienti

Wat heb jij vandaag nodig om morgen je klantenservice te verbeteren? Heb je behoefte aan advies en expertise op het gebied van klantcontact, klantenservice of procesoptimalisatie? Of is het uitbesteden van je klantenservice (meertalig, multichannel en flexibel) dé oplossing voor jouw uitdagingen? Wij helpen je graag met een klantenservice die niet alleen uitblinkt in kwaliteit, maar ook echt waarde toevoegt aan de klantbeleving. Lagere kosten én een betere klantbeleving? Het kan. Wij laten het je graag zien.

Costi più bassi e meno preoccupazioni

Un servizio clienti ben organizzato riduce i costi perché le risorse vengono utilizzate in modo efficace ed efficiente.

Migliore esperienza e maggiore qualità

Un servizio clienti ben organizzato garantisce un alto grado di flessibilità, una maggiore qualità e una migliore esperienza del cliente.

Wat onze klanten zeggen

Vtech klantenservice ondersteuning
SpangenbergGroep heeft onze verwachtingen overtroffen! Ze ontzorgen ons volledig op het gebied van multichannel klantenservice
Johan Dassen
Genenral Managers Benelux
Outsourcing del servizio clienti Fleurop | migliorare il servizio clienti
SpangenbergGroep verzorgt voor ons flexibele klantenservice bezetting als onderdeel van ons eigen team. Dat werkt top!
Cocky Vermaat
Responsabile servizio clienti
heijnen
Dankzij SpangenbergGroep hebben wij flexibele meertalige en multichannel klantenservice! En dat zonder zorgen!
Katja van Gaal
Manager Customer service
Maxaro outsourcing del servizio clienti | migliorare il servizio clienti
Inmiddels loopt onze samenwerking al een paar jaar en ik moet zeggen dat het mijn verwachtingen heeft overtroffen.
Stefan
Manager Customer service
Heijnen haagplanten
Wij hebben hele drukke periodes gevolgd door hele rustige. Dankzij SpangenbergGroep hebben we hele flexibele bezetting op de klantenservice
Ramon
Manager Customer service
Speedcomfort klantenservice ondersteuning
We hebben onze meertalige klantenservice uitbesteedt naar SpangenbergGroep. Daar zijn we erg tevreden over
Joep van den Heuvel
Sales manager
ESNW klantenservice optimalisatie
Dankzij de flexibele inzet van SpangenbergGroep zijn we in het ook in het hoogseizoen gewoon heel goed bereikbaar!
Aart van Grootheest
Manager backoffice and support

Perché SpangenbergGroup

Siamo orgogliosi della nostra azienda familiare senza azionisti esterni. Il nostro obiettivo è sempre quello di aggiungere valore a lungo termine, piuttosto che realizzare profitti a breve termine. Creare insieme opportunità e quindi crescita, questo è il nostro scopo!

Vragen?

Meertalige Klantenservice uitbesteden

Waarom Domino’s Pizza kiest voor SpangenbergGroep

Domino's staat bekend om haar streven naar continue verbetering en klanttevredenheid. In een tijd waarin klantcontact steeds vaker via verschillende kanalen en in meerdere talen plaatsvindt, is het essentieel om flexibel, schaalbaar en kwalitatief hoogstaand te opereren. De SpangenbergGroep biedt precies dat: meer dan 25 jaar ervaring, een pragmatische aanpak en een bewezen trackrecord in het leveren van uitstekende meertalige, multichannel en schaalbare klantenservice voor uiteenlopende organisaties.

Migliorare il servizio clienti?

Je eigen klantenservice of klantcontactcentrum verbeteren?

Het kan enorm waardevol zijn om een ervaren partner mee te laten kijken bij specifieke uitdagingen. SpangenbergGroep beschikt over meer dan 25 jaar expertise in het optimaliseren van klantcontact. Met onze diepgaande kennis helpen wij organisaties bij het verbeteren van hun klantenserviceafdeling, het versterken van klantgerichtheid en het optimaliseren van de klantbeleving. Wij hanteren een no-nonsense aanpak: pragmatisch, resultaatgericht en altijd op zoek naar de meest efficiënte oplossing. Sta jij voor uitdagingen binnen je klantenservice of klantcontactcentrum? Daag ons uit!

Schaalbaar Klantenservice uitbesteden

Gewoon hele goede klantenservice zonder zorgen

Wij bieden gewoon uitstekende klantenservice. Ons team van ervaren professionals ondersteunt diverse organisaties bij hun klantenservice, of het nu gaat om technische ondersteuning, eerstelijns contact of volledige support – wij regelen het!

Schaalbaar, flexibel en meertalig, met ruime openingstijden. We werken naadloos samen met interne klantenteams of nemen de volledige klantenservice uit handen. Jouw flexibele klantenserviceteam, maar dan op afstand!

I nostri ultimi blog

Complete Gids voor Klantenservice KPI’s: Formules, Benchmarks en Implementatietips! SpangenbergGroep. Klantenservice verbeteren en klantenservice uitbesteden

Complete gids voor klantenservice KPI’s: formules, benchmarks en implementatietips

Hoe kan je goede klantenservice bieden zonder hoge kosten?

Hoe kan je goede klantenservice bieden zonder hoge kosten?

Klantcontactcentrum (KCC) in het ziekenhuis: Het belang van goed patiëntencontact

Klantcontactcentrum (KCC) in het ziekenhuis: Het belang van goed patiëntencontact

Hoe werkt een klantenservice consultant van SpangenbergGroep? Klantenservice consultant inhuren

Klantenservice consultant inhuren: zo realiseer je blijvende verbetering in klantbeleving

Ziekteverzuim in klantenservice: hoe SpangenbergGroep helpt!

Ziekteverzuim in klantenservice: hoe SpangenbergGroep je verder helpt

Klantbeleving verbeteren: waarom dat van buiten naar binnen moet en niet andersom

Klantbeleving verbeteren: waarom dat van buiten naar binnen moet en niet andersom