+31 (0) 85-8884661
Goede klantenservice is essentieel voor klanttevredenheid, klantbeleving en concurrentievoordeel. Het effectief afhandelen van een onvoorspelbare stroom klantcontacten kan lastig zijn. Esternalizzare il servizio clienti biedt de oplossing.
Wij bieden meertalige, multichannel en flexibele klantenservice die jouw klantbeleving versterkt. Met SpangenbergGroep ben je verzekerd van zorgeloze, professionele en hele flexibele service die waarde toevoegt aan je bedrijf. Wij werken met een lokaal team en werken volledig vanuit ons kantoor in Nederland (Maastricht). Geen dus geen shady outsourcing naar landen of personen elders op de wereld. En Oh ja, wij werken ook nog eens op jouw systemen als je dat fijn vindt. Zorgeloos (internationaal) groeien met de dienstverlening van SpangenbergGroep!
Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen met klantenservice uitbesteden. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice.
Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard! Internationaal ondernemen zonder zorgen. Wel zo makkelijk!
Alle relevante contact kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing etc. Volledig ontzorgd én flexibel! Alles onder 1 dak. Wel zo handig en klantvriendelijk!
Je eigen professionele klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Zorgeloos hele goede klantenservice! Al vanaf Euro 35,- per uur!
Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice en flexibele ook voor kleine bedrijven of als het rustig is! Al vanaf Euro 2,50 per contact!
Hoogwaardige contact-momenten die waarde toevoegen. Optimalisatie van processen en doorlopend verbeteren. Dat is waar wij voor staan.
Altijd de juiste bezetting. ook in het hoogseizoen of laagseizoen gewoon goed bereikbare klantenservice! Wij zorgen dat de bezetting klopt! Wel zo handig.
Domino's staat bekend om haar streven naar continue verbetering en klanttevredenheid. In een tijd waarin klantcontact steeds vaker via verschillende kanalen en in meerdere talen plaatsvindt, is het essentieel om flexibel, schaalbaar en kwalitatief hoogstaand te opereren. De SpangenbergGroep biedt precies dat: meer dan 25 jaar ervaring, een pragmatische aanpak en een bewezen trackrecord in het leveren van uitstekende meertalige, multichannel en schaalbare klantenservice voor uiteenlopende organisaties.
Lagere kosten en hogere flexibiliteit met klantenservice uitbesteden
Klantenservice uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name hogere mate van flexibiliteit en schaalbaarheid, groot aantal mogelijkheden in combinatie met heldere, lagere kosten worden door onze klanten als voordelen gezien! Daarnaast is uitbesteden vaak goedkoper!
Abbiamo scritto un blog che elenca tutti i vantaggi dell'outsourcing.
Aumento, riduzione, lingue aggiuntive o orari di apertura prolungati. Con l'outsourcing, avrete un servizio clienti mega flessibile!
Con il nostro servizio clienti, vi assicurate una maggiore soddisfazione dei clienti. Vi aiutiamo ad adattare i vostri servizi ai vostri clienti!
L'esperienza e le economie di scala riducono i costi del servizio clienti. Più opzioni a costi inferiori!
Momenti di contatto preziosi, buona accessibilità e un servizio clienti distintivo senza preoccupazioni!
Al meer dan 25 jaar is SpangenbergGroep dé specialist in klantenservice. Wij ontzorgen je volledig door een meertalige, multichannel en flexibele service te bieden die jouw klantbeleving versterkt. Zo kun jij je richten op je kernactiviteiten terwijl wij zorgen voor zorgeloze en professionele ondersteuning van jouw klanten.
Naast het beheren van onze klantenservice nemen we ook klantenservice-optimalisatieprojecten voor onze rekening, gericht op het continu verbeteren van processen en klanttevredenheid. Op onze blogs delen we veel kennis over klantcontact, procesoptimalisatie en de invloed van AI op moderne klantenservice. Hierdoor blijf je altijd vooruitlopen met een effectieve klantenservice.
Esternalizzare il servizio clienti, sempre una soluzione adeguata
Ogni reparto di assistenza clienti è diverso. Anche le sfide di ciascun servizio clienti sono diverse. Pertanto, quando si esternalizza il servizio clienti, è importante avere abbastanza opzioni per adattare il modo di esternalizzare alla situazione. Abbiamo diverse opzioni per questo
Non tutte le organizzazioni dispongono di un proprio reparto di assistenza clienti. Allora può essere opportuno esternalizzare l'intero servizio clienti. Abbiamo un reparto di assistenza clienti completamente attrezzato con le persone, i sistemi e le conoscenze giuste. In questo modo, è possibile fornire un ottimo servizio clienti senza un proprio reparto interno di assistenza clienti. Flessibile, multilingue e multicanale!
Le organizzazioni che dispongono di un proprio servizio clienti non sono sempre in grado di fornire il servizio desiderato. Possiamo risolvere questo problema con l'outsourcing parziale. Ad esempio, come struttura flessibile, in overflow o in determinati momenti. Possiamo anche, ad esempio, supportare aree linguistiche che sono difficili o impossibili da supportare internamente. Ci occupiamo di ciò che non può essere fatto internamente (per un po')!
Oltre all'outsourcing totale o parziale, offriamo soluzioni personalizzate di contatto con i clienti. Queste possono spaziare dal supporto temporaneo alle campagne outbound e ai sondaggi. Siamo lieti di affrontare le vostre sfide di contatto con i clienti e siamo esperti in tutti gli aspetti del contatto con i clienti. Sfidateci con i vostri problemi!
Mettetevi in contatto con noi! Saremo lieti di dare un'occhiata. Potete anche utilizzare il nostro strumento di quotazione online. In questo modo avremo subito tutte le informazioni necessarie per fare un preventivo personalizzato per voi. Potete trovarlo qui
Il costo dipendono da ogni tipo di variabile, come le lingue, i canali e gli orari di apertura. Possiamo fatturare a ore o a interazioni. Un servizio clienti davvero eccellente rimane personalizzato per noi.
We kijken graag in elke specifieke situatie naar een passende oplossing. De kosten van onze dienstverlening zijn vaak lager dan de kosten van een interne klantenservice. Zeker als we kijken naar de grote mate van flexibiliteit en de mogelijkheden die we bieden.
Sulla base di un breve incontro introduttivo, possiamo stabilire quale soluzione è adatta al vostro caso e quale sarebbe il costo. Avete già un servizio di assistenza clienti per poche centinaia di euro al mese!
Leggi qui een uitgebreidere blog over de kosten van het uitbesteden van de klantenservice.
Chiedete il vostro offerta su misura a. Lo riceverete nella vostra cassetta della posta entro 48 ore!
Klantenservice standaard in het Nederlands, Frans, Duits en Engels. Zorgeloos internationaal ondernemen en groeien! Klantenservice uitbesteden zorgt voor meer mogelijkheden op het het gebied van talen.
Call, mail, chat, Whatsapp, ticketing, reviews, socials. Multichannel klantenservice met alle kanalen onder 1 dak. De klantenservice uitbesteden zorgt voor meer mogelijkheden op het gebied van kanalen.
Drukke periodes gevolgd door rustige periodes en toch je bzetting altijd goed op orde? Uitbesteden helpt je met de juiste bezetting op het juiste moment zonder dat je zelf je team of te veranderen!
Ook in de avonden en weekeinden je klanten te woord staan? Met klantenservice uitbesteden hoef je zelf niet in extra bezetting te voorzien. Wij regelen het voor je!
Op en afschalen wanneer nodig. Altijd de juiste bezetting zowel in het hoogseizoen als in het laagseizoen. De klantenservice uitbesteden zorgt voor aanzienlijk meer flexibiliteit.
Klantenservice is wat we al 25 jaar doen en waar we goed in zijn. Het uitbesteden van de klantenservice zorgt voor de aanwezigheid van ruime kennis en ervaring in de klantenserice.