Klantenservice advies nodig?

De klantenservice, een belangrijke afdeling die niet altijd even makkelijk effectief en efficient te organiseren is. Een klantenservice afdeling kan echter een waardevolle marketingtool zijn op het moment dat deze goed georganiseerd is.

Met klantenservice advies van SpangenbergGroep haal je 25 jaar klantenservice expertise in huis. Met een heldere en open communicatiestijl kunnen we verrassend snel resultaten boeken. Onafhankelijk experts met ruime ervaring die even met je mee kijken en concrete adviezen geven waarmee jouw klantenservice snel verbeterd kan worden. 

We kunnen je daarnaast helpen met verbetertrajecten waarbij we samen de klantenservice verbeteren. Niet alleen klantenservice advies maar ook handson verbeteren van de klantenservice!

Wij kunnen helpen!

Wij kunnen je helpen met de met klantenservice advies om jouw klantenservice te optimaliseren. We hebben inmiddels zeer ruime ervaing met projecten en trajecten zoals:

Kanaalkeuze klantenservice

Welke vraagstukken komen we tegen?

Voorbeelden van vraagstukken waar veel klantenservice organisaties tegenaanlopen en waar onafhankelijk klantenservice advies een oplossing kan bieden:

SpangenbergGroep?

Wij houden de dingen graag simpel. Met onze no-nonsense aanpak kunnen we verassend snel resultaten boeken! Met onafhankelijke klantenservice advies haal je ruime ervaring in huis. SpangenbergGroep SpangenbergGroep staat voor:

Daag ons uit! 

We kijken heel graag mee naar jouw uitdagingen op het gebied van klantenservice!

Bel ons op: 085-8884661 of gebruik onderstaand formulier

    :

    Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

    5/5
    Klantenservice consultants

    Klantenservice marketing: De klantenservice als marketingtool

    Klantenservice martketing: De klantenservice als krachtige marketingtool De klantenservice maakt geen onderdeel uit van de traditionele marketingmix. De vraag is überhaupt in welke...
    Ultieme klantbeleving, klantenservice verbeteren en uitbesteden

    Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes!

    Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes! Eerder schreven we een blog over de voordelen van het uitbesteden van klantenservice (lees hem hier). In...
    Klantenservice uitbesteden: De voordelen

    Klantenservice uitbesteden: De voordelen

    Klantenservice uitbesteden: De voordelen In deze blog over Klantenservice uitbesteden: De voordelen gaan we in op de voordelen die het uitbesteden van de...
    Klantenservice advies

    5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten

    5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten In de klantenservice hebben we helaas wel eens te maken met boze klanten. We...
    Klantenservice advies

    Uitbesteden: De oplossing voor personeelstekorten in de klantenservice

    Uitbesteding: De Oplossing voor Personeelstekorten in de klantenservice Veel bedrijven worden geconfronteerd met een groeiend probleem: personeelstekorten. Het vinden van gekwalificeerd personeel kan...
    Klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep.nl

    10 Tips voor een Betere Klantenservice!

    10 Tips voor een Betere Klantenservice! Goede klantenservice is belangrijk. Wanneer je als organisatie je klantenservice goed op orde hebt dan heeft dat...