Klantenservice advies nodig?
De klantenservice, een belangrijke afdeling die niet altijd even makkelijk effectief en efficient te organiseren is. Een klantenservice afdeling kan echter een waardevolle marketingtool zijn op het moment dat deze goed georganiseerd is.
Met klantenservice advies van SpangenbergGroep haal je 25 jaar klantenservice expertise in huis. Met een heldere en open communicatiestijl kunnen we verrassend snel resultaten boeken. Onafhankelijk experts met ruime ervaring die even met je mee kijken en concrete adviezen geven waarmee jouw klantenservice snel verbeterd kan worden.
We kunnen je daarnaast helpen met verbetertrajecten waarbij we samen de klantenservice verbeteren. Niet alleen klantenservice advies maar ook handson verbeteren van de klantenservice!
Wij kunnen helpen!
Wij kunnen je helpen met de met klantenservice advies om jouw klantenservice te optimaliseren. We hebben inmiddels zeer ruime ervaing met projecten en trajecten zoals:
- Verbeteren van de klantgerichtheid
- Optimaliseren van interne bedrijfsprocessen
- Herstructureren van de klantenservice
- Inventariseren én verbeteren van de klanttevredenheid
- Efficiëntie van de klantenservice verbeteren
- Bedrijfsprocessen beter afstemmen op de klantbeleving
- Vermijdbare klantcontacten (waste) verminderen.

Welke vraagstukken komen we tegen?
Voorbeelden van vraagstukken waar veel klantenservice organisaties tegenaanlopen en waar onafhankelijk klantenservice advies een oplossing kan bieden:
- Wij hebben het gevoel dat onze klantenservice een stuk beter kan maar we weten niet waar we moeten beginnen...
- Wij hebben het te druk, daardoor missen we veel gesprekken met onze klanten en hebben onze medewerkers het te druk...
- Onze klanten nemen vaak contact op met dezelfde problemen/vragen, daar willen we wat aan doen...
- Wij hebben onvoldoende ervaring met het optimaliseren van de klantenservice en hebben daar hulp bij nodig...
- Wij moeten/willen intern reorganiseren en willen daarmee ook de klantenservice opnieuw vormgeven...
SpangenbergGroep?
Wij houden de dingen graag simpel. Met onze no-nonsense aanpak kunnen we verassend snel resultaten boeken! Met onafhankelijke klantenservice advies haal je ruime ervaring in huis. SpangenbergGroep SpangenbergGroep staat voor:
- Recht door zee, no-nonsense aanpak
- Ruime ervaring met klantenservice optimaliseren
- Snel resultaten en verbeteringen
- Ervaring met het aansturen van ons eigen contactcenter
- Grote mate van flexibiltiet, altijd de juiste mensen beschikbaar.
Daag ons uit!
We kijken heel graag mee naar jouw uitdagingen op het gebied van klantenservice!
Bel ons op: 085-8884661 of gebruik onderstaand formulier
:
Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening






Klantenservice marketing: De klantenservice als marketingtool

Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes!

Klantenservice uitbesteden: De voordelen

5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten

Uitbesteden: De oplossing voor personeelstekorten in de klantenservice
