Wie zijn wij?

Over SpangenbergGroep

SpangenbergGroep is opgericht in 2001 door Frank Spangenberg. Na veel functies als eindeverantwoordelijke voor customer service bij allerlei verschillende bedrijven is hij SpangenbergGroep begonnen. Eerst als zelfstandige consultant waarin hij grote organisaties adviseerde over het verbeteren van customer service. Een aantal jaar later begon SpangenbergGroep een eigen contactcenter. We hebben in de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met het opzetten, verbeteren en ontwikkelen van klantenservice afdelingen. Deels bij onze opdrachtgevers en deels in ons eigen multichannel, multilingual contactcenter

Waar wij in geloven?

Iedere organisatie én iedere klant verdient gewoon hele goede klantenservice! Klantenservice die aansluit bij de behoeften van klanten en waarin klantcontacten een waardevolle bijdrage leveren aan de klantbeleving. Een cultuur waarin constant gewerkt wordt om onnodig klantcontact zoveel mogelijk te vermijden.

0 +
jaar ervaring
Gewoon hele goede service

We helpen bedrijven graag met het realiseren van gewoon goede klantenservice

SpangenbergGroep nu

SpangenbergGroep richt zich nog steeds op het verbeteren van klantenservice. Dit doen we met een team van 75 klantenservicespecialisten. SpangenbergGroep staat momenteel onder leiding van Floris en Clair Spangenberg. Clair heeft een achtergrond in sport en coaching, terwijl Floris een achtergrond heeft in marketing, communicatie en psychologie. Samen met ons team van klantenserviceprofessionals, teamleiders, coaches en agents werken we elke dag aan het optimaliseren van de klantenservice voor onze opdrachtgevers.

Floris Spangenberg
Floris
Clair Spangenberg
Clair

Wat maakt ons uniek?

No nonsense...

We houden het graag simpel

Geen moeilijke termen, onnodige vergaderingen of onnodige complexe rapporten. We zijn heel pragmatisch en houden de dingen graag zo simpel mogelijk

We zijn extreem Oplossingsgericht

We zoeken altijd naar de oplossing. Vaak is die eenvoudiger als gedacht en zijn de problemen niet zo complex. We denken niet zo graag in problemen, liever in oplossingen

We zijn extreem flexibel

We passen ons altijd aan, aan onze opdrachtgevers. We doen erg ons best om onze opdrachtgevers echt te begrijpen. We werken graag in een "we" samenwerking waarin we gezamenlijke doelen nastreven

Goed klantcontact, optimale processen en positieve klantbeleving

Met deze diensten helpen we je met gewoon hele goede klantenservice

Klantenservice uitbesteden

Zorgeloos goede klantenservice? Meertalige, multichannel en mega flexibele klantenservice? Wij regelen het voor je. Groeien en je klantenservice groeit met je mee. Ook internationaal!

Klantenservice verbeteren

Wij helpen jou met het verbeteren van je klantenservice. Klantgerichte processen. Minder onnodig en meer waardevol klantcontact + betere klantbeleving. Wij helpen je daar mee!

Klantbeleving optimaliseren

Hoe ervaren jouw klanten jouw dienstverlening? Kun je je klantbeleving beter afstemmen of de behoeften van je klanten? Wij maken het inzichtelijk en helpen je met het verbeteren van de klantbeleving!