+31 (0) 85-8884661
De kosten van klantenservice uitbesteden verschillen afhankelijk van het gekozen model. De kosten van uitbesteden variëren van tussen Euro 2,- tot 3,- per call of rond de Euro 32,- tot 37,- per uur. de De klantenservice uitbesteden kan een goede oplossing zijn die zorgt voor flexibiliteit, goede bereikbaarheid en schaalvoordelen. Daarnaast zijn de volledig transparante tarieven duidelijk en weet je dus precies wat je klantenservice kost. Anders dan bij interne klantenservice waarbij een groot deel van de kosten onzichtbaar zijn, denk aan systemen, werkplekken, verzuim etc. Wij hebben de kosten van de klantenservice op een rijtje gezet en geven daarmee direct antwoord op de vraag: Wat kost klantenservice uitbesteden?
Het maakt niet uit welke oplossing er wordt gekozen; bij SpangenbergGroep is de kwaliteit altijd van hetzelfde hoge niveau. Of het nu gaat om 15 blended calls of 15 FTE dedicated ondersteuning, onze kwaliteit is constant, net als onze aandacht voor jou als klant. Wij beloven en leveren zorgeloos goede klantenservice. Meertalig? Multichannel? 1e en 2e lijn? Drukke en rustige momenten? Geen enkel probleem!
Wij zijn een familie bedrijf zonder externe aandeelhouders die geld willen verdienen. Onze focus is altijd op partnerships de lange termijn en niet op marges maken op de korte termijn. We hebben weinig overhead en houden de kosten zo laag mogelijk. Daarom zijn onze klantenservice uitbesteden tarieven lager als die van andere partijen.
De kwaliteit van onze dienstverlening houden we hoog doordat klantenservice het enige is waar wij ons dag in dag uit mee bezig houden. Juist doordat onze focus lange termijn is leveren we iedere dag de kwaliteit die nodig is. Met een team van professionals ontzorgen wij volledig op het gebied van klantenservice. Meertalig, multichannel en flexibel.
Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen gewoon hele goede klantenservice. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice. Redelijk prijzen en gegarandeerde kwaliteit
Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard!
Alle reelevate kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing. Volledig ontzorgd! We zo handig!
Je eigen klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Gewoon hele goede klantenservice!
Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice ook voor kleine bedrijven of als het rustig is!
We staan voor kwaliteit in klantcontact. Hoog-waardige en waardevolle klantcontacten
Altijd de juiste bezetting ook bij extreme drukte gewoon goed bereikbare klantenservice!
Met onze online offerte tool kun je makkelijk zelf een offerte aanvragen. Je ontvangt binnen 24 uur maatwerk offerte van ons. Onze maatwerk oplossingen zorgen ervoor dat wij alle vraagstukken rondom klantenservice kunnen oplossen! Heb je een vraagstuk rondom klantenservice en heb je hulp nodig van professional? Daag ons uit!
Het (gedeeltelijk) uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name op schaalvoordelen zorgen ervoor dat het makkelijker is om betere klantenservice te bieden met een externe partner. Een partner biedt meer flexibiliteit en heeft meer ervaring met het effectief, efficiënt én professioneel afhandelen van klantcontacten.
We hebben een uitgebreide blog geschreven over de voordelen van het uitbesteden van de klantenservice.
SpangenbergGroep.nl
Specialisten in klantcontact
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
Benieuwd of we jou kunnen helpen met gewoon goed klantcontact? Ook jouw klantenservice uitbesteden? Neem eens contact met ons op!