About us

Klantenservice

Gewoon goede klantenservice
De klantenservice wordt een steeds belangrijker onderdeel van de dienstverlening. Het goed bereikbaar zijn voor je (potentiële) klanten zorgt voor onderscheidend vermogen en concurrentievoordeel. Wij hebben de mensen, techniek en drive om voor elke organisatie gewoon goede klantenservice te verzorgen. Meertalig, multichannel en ruime openingstijden? Met onze mega flexibele maatwerk oplossingen creëren wij samen de klantenservice die bij jouw klanten past!
 
Kijk hier maar eens voor meer info!

Klantbeleving

Positieve ervaringen met loyaliteit als gevolg
 
In de basis is het simpel: zorg dat jouw klanten jouw dienstverlening als positief ervaren en ze komen terug of worden zelf jouw ambassadeur. Maar hoe doe je het? Hoe weet je hoe jouw klanten jouw dienstverlening ervaren en dus ook hoe je die moet verbeteren? Nou daar kunnen wij jou mee helpen. Wij kunnen in kaart brengen hoe jouw klanten jouw dienstverlening ervaren maar ook hoe je die snel, eenvoudig en blijvend kunt verbeteren.
 
Op deze pagina vind je daar meer info over

Start-up

Schaalbare, meertalige en multichannel CS
Internationale groei zonder zorgen over Customer Service. Hoe doe je dat? Hoe organiseer je CS als je niet de middelen, tijd en of energie hebt om zelf een internationaal team van CS specialisten op te zetten? Wij helpen jou Start-up met het vanaf het begin goed opzetten van de Customer support. Als start-up kun je je concentreren op door ontwikkelen, groeien start-uppen. Wij regelen jouw CS. Super handig.