Zorgeloos goede schaalbare klantenservice?
Jouw klantenservice verzorgd door professionals? Wij verzorgen jouw klantenservice volledig zoals jij dat wilt. Meertalig? Multichannel? Ruime openingstijden? Geen enkel probleem. Wij verzorgen jouw klantenservice zoals jij dat wilt en jouw klanten dat verwachten.
Waarom je klantenservice uitbesteden? Lees het hier


Het inrichten van de klantenservice is een uitdaging. Een klantenservice afdeling effectief, efficient en professioneel laten functioneren al helemaal. Goed klantcontact voegt waarde toe aan de klantbeleving. Daarom is het belangrijk de klantenservice op orde te hebben!
De klantenservice verbeteren vergt soms inzichten van experts. Wij kunnen daarbij helpen. Inzicht in de wijze waarop de klantenservice functioneert en waar verbeter kansen liggen. Verbeter kansen in interne procesverbeteringen maar ook om de klantenservice naadloos aan te laten sluiten bij de klantbehoefte. Minder waste en meer waardevol klantcontact.
Soms is het handig als er iemand even meekijkt. Iemand met jarenlange ervaring die met een frisse blik kijkt naar jouw klantenservice. Met de klantenservice QuickScan van SpangenbergGroep krijg je inzicht in het functioneren van jouw klantenservice. We kijken naar de belangrijkste thema’s en knelpunten binnen iedere klantenservice maar ook naar bedrijf specifieke thema’s. Het doel van de QuickScan is de delta tussen de gewenste en huidige situatie in kaart brengen.


Multilangual
Meer dan acht talen, dat is pas meertalig!

Multichannel
Wij ondersteunen alle relevante kanalen.

Volledig ontzorgd
Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

Ruim 20 jaar ervaring
Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

Kwalitatief personeel
Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Samen succesvol
Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships