Diensten

Onze diensten

onze missie?

Gewoon hele goede klantenservice...

No nonsens gewoon heel werken aan steeds betere klantenservice. Door de klantenservice voor onze opdrachtgevers volledig te verzorgen of onze opdrachtgevers te helpen met het verbeteren van hun eigen klantenservice.

Heb jij vraagstukken ten aanzien van je klantenservice? Lukt het niet om de klantenservice echt helemaal op orde te krijgen? Wil je internationaal groeien maar krijg je de meertalige klantenservice niet voor elkaar?

Geen zorgen, neem contact met ons op. We helpen je graag met onze ruime ervaring op het gebied van klantenservice en klantbeleving

Goed klantcontact, optimale processen en positieve klantbeleving

Met deze diensten helpen we je met gewoon hele goede klantenservice

Klantenservice uitbesteden

Zorgeloos goede klantenservice? Meertalige, multichannel en mega flexibele klantenservice? Wij regelen het voor je. Groeien en je klantenservice groeit met je mee. Ook internationaal! Ook ideaal bij hoogseizoenen of sterke pieken/dalen!

Klantenservice verbeteren

Wij helpen jou met het verbeteren van je klantenservice. Klantgerichte processen. Minder onnodig en meer waardevol klantcontact + betere klantbeleving. Wij helpen je daar mee! Da basis op orde en constant werken aan verbetering!

Klantbeleving optimaliseren

Hoe ervaren jouw klanten jouw dienstverlening? Kun je je klantbeleving beter afstemmen of de behoeften van je klanten? Wij maken het inzichtelijk en helpen je met het verbeteren van de klantbeleving! Klantgerichte processen en onderscheidende klantbeleving!

Gratis Quickscan

Soms is het handig om iemand te hebben die even met je meekijkt, iemand met jarenlange ervaring die met een frisse blik naar jouw klantenservice kijkt. Met de Klantenservice QuickScan van SpangenbergGroep krijg je inzicht in het functioneren van jouw klantenservice en waar je kunt beginnen met de klantenservice optimaliseren.

We analyseren de belangrijkste thema’s en knelpunten binnen elke klantenservice, evenals specifieke thema’s die gerelateerd zijn aan jouw bedrijf. Het doel van de QuickScan is om de kloof tussen de gewenste situatie en de huidige situatie in kaart te brengen. Na het in kaart brengen geven wij advies over de te nemen stappen om de gewenste situatie te bereiken