Blog

Ruim 20 jaar ervaring? Wat hebben we daaraan?

Geschreven op: 31 mei 2023
SpangenbergGroep de specialist in klantenservice verbeteren en klantenservice uitbesteden

Ruim 20 jaar ervaring? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen:

 Gewoon dat we al 20+ jaar actief zijn in de klantenservice. Spangenberggroep is opgericht in 2001. Van oudsher zijn we begonnen als advies en consultancybureau. Wij adviseerde grote organisaties over klantcontact. We hielpen grote organisaties met het herpositioneren van klantcontact en het reorganiseren van de klantenservice. We hebben grote verandertrajecten gedaan bij multinationals waarbij we hele klantenservice organisaties met 1.200 medewerkers hebben gereorganiseerd.

We zijn daarnaast onderzoeken gaan doen. Onderzoeken naar klanttevredenheid om te kijken welke effecten onze advies en consultancy trajecten daarop hadden. We deden marktonderzoek en mystery calling om de kwaliteit van klantenservice organisaties te meten.

Vanuit daar zijn we langzaam begonnen met het afhandelen van inkomende klantcontacten. De kennis en ervaring met het reorganiseren van grote klantenservice organisaties gecombineerd met veel ervaring met het volledig zelfstandig afhandelen van multichannel meertalig klantcontact is best uniek.

Wie zijn wij?

Wij zijn SpangenbergGroep! En wij kunnen je helpen om van jouw klantenservice een goede klantenservice te maken. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. 

Met ruim 25 jaar ervaing op het gebied van het optimaliseren van klantcontact en klantbeleving kan SpangenbergGroep je helpen. De klantenservice optimaliseren of uitbesteden? Gebruik het formulier of bekijk onze contact pagina.

Ook met andere vragen over klantcontact en klantenservice kun je altijd contact met ons opnemen!

Gewoon zorgeloos hele goede klantenservice?

Neem contact op, we kijken graag met je mee!

Wellicht ook interessant om te lezen

Klantenservice verbeteren? Betere service én lagere kosten met de klantenservice experts van SpangenbergGroep

Hoe verbeter je de klantenservice? Een uitgebreide gids op basis van 25 jaar ervaing in klantenservice

Hoe verbeter je de klantenservice? Een uitgebreide gids Klantenservice is vaak het eerste en meest...
De toekomst van klantenservice: Kanaalvoorkeuren. Wat willen klanten en wat betekent dat voor jou als bedrijf?

De toekomst van klantenservice: Kanaalvoorkeuren. Wat willen klanten en wat betekent dat voor jou als bedrijf?

Meer kanalen, meer mogelijkheden. Maar wat wil de klant nou eigenlijk, wat zijn de kanaalvoorkeuren?...
The Pitfalls of Offshore Outsourcing for Customer Service: Why Lower Costs Are Not Always the Best Choice

De valkuilen van offshore outsourcing van klantenservice: Waarom lagere kosten niet altijd de beste keuze zijn

Offshore outsourcing van de klantenservice, goed idee of niet? In de afgelopen decennia is offshore...
Study: De impact van klachtafhandeling op tevredenheid!

Study: De impact van klachtafhandeling op tevredenheid!

We kwamen een interessante studie tegen, de belangrijkste punten uit deze studie hebben we voor...
De 10 kernbegrippen die elke klantenservice professional moet kennen. Klantenservice kernbegrippen

De 10 kernbegrippen die elke klantenservice professional moet kennen

Ben jij bezig met klantenservice? Deze begrippen moet je in ieder geval kennen! Bij SpangenbergGroep...
Wat is het Belang van (Goede) Klantenservice?

Wat is het Belang van (Goede) Klantenservice?

Wat is het belang van (goede) klantenservice? In het kort: Het belang van klantenservice is...