Blog

Ruim 20 jaar ervaring? Wat hebben we daaraan?

Geschreven op: 31 mei 2023
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Ruim 20 jaar ervaring? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen:

 Gewoon dat we al 20+ jaar actief zijn in de klantenservice. Spangenberggroep is opgericht in 2001. Van oudsher zijn we begonnen als advies en consultancybureau. Wij adviseerde grote organisaties over klantcontact. We hielpen grote organisaties met het herpositioneren van klantcontact en het reorganiseren van de klantenservice. We hebben grote verandertrajecten gedaan bij multinationals waarbij we hele klantenservice organisaties met 1.200 medewerkers hebben gereorganiseerd.

We zijn daarnaast onderzoeken gaan doen. Onderzoeken naar klanttevredenheid om te kijken welke effecten onze advies en consultancy trajecten daarop hadden. We deden marktonderzoek en mystery calling om de kwaliteit van klantenservice organisaties te meten.

Vanuit daar zijn we langzaam begonnen met het afhandelen van inkomende klantcontacten. De kennis en ervaring met het reorganiseren van grote klantenservice organisaties gecombineerd met veel ervaring met het volledig zelfstandig afhandelen van multichannel meertalig klantcontact is best uniek.

Wie zijn wij?

Wij zijn SpangenbergGroep! En wij kunnen je helpen om van jouw klantenservice een goede klantenservice te maken. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. 

Met ruim 25 jaar ervaing op het gebied van het optimaliseren van klantcontact en klantbeleving kan SpangenbergGroep je helpen. De klantenservice optimaliseren of uitbesteden? Gebruik het formulier of bekijk onze contact pagina.

Ook met andere vragen over klantcontact en klantenservice kun je altijd contact met ons opnemen!

Heeft jouw klantenservice lange wachttijden?

Neem contact io. Dan kijken we graag met je mee!

Wellicht ook interessant om te lezen

Chatbots en AI in de Klantenservice

Chatbots en AI in de Klantenservice In de snel veranderende wereld van klantenservice hebben chatbots...

Internationale Klantenservice: 4 Uitdagingen én Oplossingen

Internationaal groeien is de ambitie van veel ondernemers en bedrijven. Jouw producten of diensten over...

Waarom de klant centraal stellen niet achterhaald is?

De Onmisbaarheid van Klantgerichtheid: Waarom 'Klant Centraal Stellen' Verre van Achterhaald Is In een tijdperk...

SpangenbergGroep haalt PCI DDS Certificering

SpangenbergGroep heeft de PCI DSS certificeringstoets met succes doorstaan. Wij voldoen aan alles internationale eisen...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Wat kost uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk!

Wat kost uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk! Het uitbesteden van de klantenservice is voor...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice in de E-commerce Sector: Het Geheim Achter Succesvolle Online Winkels

De e-commercesector is de afgelopen jaren exponentieel gegroeid en heeft een revolutie teweeggebracht in hoe...