Blog

Ruim 20 jaar ervaring? Wat hebben we daaraan?

Geschreven op: 31 mei 2023
SpangenbergGroep de specialist in klantenservice verbeteren en klantenservice uitbesteden

Ruim 20 jaar ervaring? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen:

 Gewoon dat we al 20+ jaar actief zijn in de klantenservice. Spangenberggroep is opgericht in 2001. Van oudsher zijn we begonnen als advies en consultancybureau. Wij adviseerde grote organisaties over klantcontact. We hielpen grote organisaties met het herpositioneren van klantcontact en het reorganiseren van de klantenservice. We hebben grote verandertrajecten gedaan bij multinationals waarbij we hele klantenservice organisaties met 1.200 medewerkers hebben gereorganiseerd.

We zijn daarnaast onderzoeken gaan doen. Onderzoeken naar klanttevredenheid om te kijken welke effecten onze advies en consultancy trajecten daarop hadden. We deden marktonderzoek en mystery calling om de kwaliteit van klantenservice organisaties te meten.

Vanuit daar zijn we langzaam begonnen met het afhandelen van inkomende klantcontacten. De kennis en ervaring met het reorganiseren van grote klantenservice organisaties gecombineerd met veel ervaring met het volledig zelfstandig afhandelen van multichannel meertalig klantcontact is best uniek.

Wie zijn wij?

Wij zijn SpangenbergGroep! En wij kunnen je helpen om van jouw klantenservice een goede klantenservice te maken. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. 

Met ruim 25 jaar ervaing op het gebied van het optimaliseren van klantcontact en klantbeleving kan SpangenbergGroep je helpen. De klantenservice optimaliseren of uitbesteden? Gebruik het formulier of bekijk onze contact pagina.

Ook met andere vragen over klantcontact en klantenservice kun je altijd contact met ons opnemen!

Gewoon zorgeloos hele goede klantenservice?

Neem contact op, we kijken graag met je mee!

Wellicht ook interessant om te lezen

Hybride Outsourcingmodellen: De Slimme Weg naar Klantenserviceoptimalisatie

Hybride outsourcingmodellen: De slimme weg naar klantenserviceoptimalisatie

Wat is een Hybride Outsourcingmodel? Een hybride outsourcingmodel is een strategische aanpak waarbij bedrijven interne...
Een manager klantenservice leidt het team, ontwikkelt beleid voor een consistente klantervaring, analyseert data om prestaties te verbeteren en beheert escalaties bij complexe klantkwesties. Daarnaast implementeert hij of zij innovatieve technologieën en bewaakt operationele efficiëntie. Het personeelsbeheer en het waarborgen van klanttevredenheid staan centraal in deze veelzijdige en strategische rol.

De rol van een manager klantenservice: Taken, verantwoordelijkheden en uitdagingen

Manager klantenservice, wat zijn de belangrijkste verantwoordelijkheden van een manager klantenservice? Een manager klantenservice is...
De relatie tussen klantcontact, KCC en een communicatieadviseur binnen een organisatie

Communicatie adviseur en het KCC/klantenservice – Hand in hand voor optimale communicatie

Communicatie adviseur en de relatie met het KCC In een wereld waarin klantbeleving steeds belangrijker...
Klantenservice uitbesteden klantcase. Spangenberggroep specialist in klantcontact en klantenservice

Klantcase – Casestudy: Klantcase CV-ketel en verwarmingsspecialist ESNW

Klantcase: ESNW X SpangenbergGroep In een wereld waar klanttevredenheid en snelle service cruciaal zijn, is...
Waarom AI agent in klantenservice nog wel even op zich laat wachten

Waarom AI agent in klantenservice nog wel even op zich laat wachten

AI, AI, AI... alles is AI tegenwoordig maar een AI agent in klantenservice duurt nog...
Hoe AI klantbeleving en klantcontact blijvend veranderd

De toekomst van AI in de klantenservice: Een revolutie in klantbeleving

De toekomst van AI in de klantenservice: Een revolutie in klantbeleving AI transformeert de klantenservice in...