Blog

Samen succesvol? Wat bedoelen we daar mee?

Geschreven op: 16 mei 2023
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

We zijn een familiebedrijf met de focus op de lange termijn. Niet op successen of winsten op de korte termijn met mogelijk nadelige effecten op de lange termijn. Samen succesvol staat voor ons voor een relatie met een gezamenlijk doel. Een waardevol gezamenlijk doel waarin we in een partnership dagelijks werken aan het bereiken van dat doel. Vertrouwen, openheid en eerlijkheid zijn daarin voor ons kernwaarden

We helpen met het volledig ontzorgen op het gebied van klantcontact. Daarbij werken we dagelijks keihard aan gewoon hele goede klantenservice. Je klantenservice uitbesteden is spannend en doe je niet zo vaak. Het kiezen voor een partner en niet voor een leverancier zorgt ervoor dat een dergelijk proces goed loopt. Wij werken graag als partner samen aan de toekomst.

Samen succesvol staat voor ons dus samen werken aan de toekomst waarbij wij graag meedenken over de vraagstukken die direct of indirect te maken hebben met klantcontact, klantenservice, klantbeleving, klanttevredenheid en klantgerichtheid.

Wie zijn wij?

Wij zijn SpangenbergGroep! En wij kunnen je helpen om van jouw klantenservice een goede klantenservice te maken. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. 

Met ruim 25 jaar ervaing op het gebied van het optimaliseren van klantcontact en klantbeleving kan SpangenbergGroep je helpen. De klantenservice optimaliseren of uitbesteden? Gebruik het formulier of bekijk onze contact pagina.

Ook met andere vragen over klantcontact en klantenservice kun je altijd contact met ons opnemen!

Gewoon zorgeloos hele goede klantenservice?

Neem contact op, we kijken graag met je mee!

Wellicht ook interessant om te lezen

Het Belang van Goede Telefonische Bereikbaarheid voor MKB Bedrijven?

Het belang van goede telefonische bereikbaarheid voor MKB bedrijven: Waarom uitbesteden een slimme oplossing is

Het belang van goede telefonische bereikbaarheid voor MKB bedrijven MKB, de motor van het het...
Klantenservice uitbesteden webshop: Het belang van goede klantenservice voor webshops en waarom uitbesteden de sleutel tot succes is

Klantenservice uitbesteden webshop: Het belang van goede klantenservice voor webshops en waarom uitbesteden de sleutel tot succes is

Klantenservice uitbesteden webshop: Het belang van goede klantenservice voor webshops en waarom uitbesteden de sleutel...
Klantenservice uitbesteden of zelf doen? De voordelen en nadelen van de klantenservice uitbesteden of de klantenservice zelf doen.

Klantenservice uitbesteden of zelf doen? De voordelen en nadelen van de klantenservice uitbesteden of de klantenservice zelf doen.

Klantenservice uitbesteden of zelf doen? We weten allemaal dat klantenservice een belangrijk onderdeel is van...
Flexibele schil in klantenservice. Het optimaliseren van klantenservice met flexibiliteit wanneer nodig

De kracht van flexibele schil in klantenservice: Het optimaliseren van de flexibele schil

De kracht van flexibele schil in klantenservice: Het optimaliseren van de flexibele schil Eem (externe)...
Deepdive: De Psychologie van Klanttevredenheid. Welke psychologische aspecten spelen een rol bij klanttevredenheid?

Deepdive: De Psychologie van Klanttevredenheid. Welke psychologische aspecten spelen een rol bij klanttevredenheid?

Deepdive: De Psychologie van Klanttevredenheid. Welke psychologische aspecten spelen een rol bij klanttevredenheid? Klanttevredenheid is...
Download Gratis: Klantcontactstrategie voorbeeld​

Download gratis klantcontactstrategie voorbeeld PDF

Download gratis klantcontactstrategie voorbeeld PDF Op veler verzoek hebben we een basis klantcontactstrategie geschreven. Naar...