Kosten klantenservice uitbesteden

Kosten klantenservice uitbesteden

Vragen of meer informatie? BEL ONS!

+31 (0) 85-8884661

Kosten klantenservice uitbesteden

Kosten klantenservice uitbesteden

Wat zijn de kosten van het uitbesteden van de klantenservice? Deze vraag hebben we vaak gekregen en daarom hebben we besloten om onze (vanaf) tarieven op onze website te zetten. Let op het betreft vanaf tarieven want het tarief is afhankelijk van een aantal variabelen zoals talen, aantallen, complexiteit en afhandeltijden. Onze kosten klantenservice uitbesteden hebben we onderverdeeld in 3 categorieën:

Blended klantenservice support

Al vanaf
€2
/contact

Dedicated klantenservice support

Al vanaf
€32
/uur

Bereikbaarheids-abonnement

Al vanaf
€150
/maand

Altijd dezelfde hoge kwaliteit!

Het maakt niet uit welke oplossing er wordt gekozen; bij SpangenbergGroep is de kwaliteit altijd van hetzelfde hoge niveau. Of het nu gaat om 15 blended calls of 15 FTE dedicated ondersteuning, onze kwaliteit is constant, net als onze aandacht voor jou als klant. Wij beloven en leveren zorgeloos goede klantenservice. Meertalig? Multichannel? 1e en 2e lijn? Drukke en rustige momenten? Geen enkel probleem!

Kosten klantenservice uitbesteden

Hoe wij de tarieven laag en de kwaliteit hoog houden?

Wij zijn een familie bedrijf zonder externe aandeelhouders die geld willen verdienen. Onze focus is altijd op partnerships de lange termijn en niet op marges maken op de korte termijn. We hebben weinig overhead en houden de kosten zo laag mogelijk. Daarom zijn onze klantenservice uitbesteden tarieven lager als die van andere partijen.

De kwaliteit van onze dienstverlening houden we hoog doordat klantenservice het enige is waar wij ons dag in dag uit mee bezig houden. Juist doordat onze focus lange termijn is leveren we iedere dag de kwaliteit die nodig is. Met een team van professionals ontzorgen wij volledig op het gebied van klantenservice. Meertalig, multichannel en flexibel.

Zorgeloos goede klantenservice!

Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen gewoon hele goede klantenservice. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice. Redelijk prijzen en gegarandeerde kwaliteit

Meertalig

Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard!

Multichannel

Alle reelevate kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing. Volledig ontzorgd! We zo handig!

Dedicated

Je eigen klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Gewoon hele goede klantenservice!

Blended

Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice ook voor kleine bedrijven of als het rustig is!

Top kwaliteit

We staan voor kwaliteit in klantcontact. Hoog-waardige en waardevolle klantcontacten

Mega flexibel

Altijd de juiste bezetting ook bij extreme drukte gewoon goed bereikbare klantenservice!

Maatwerk oplossing nodig?

Vraag online een offerte aan!

Met onze online offerte tool kun je makkelijk zelf een offerte aanvragen. Je ontvangt binnen 24 uur maatwerk offerte van ons. Onze maatwerk oplossingen zorgen ervoor dat wij alle vraagstukken rondom klantenservice kunnen oplossen! Heb je een vraagstuk rondom klantenservice en heb je hulp nodig van professional? Daag ons uit!

Waarom klantenservice uitbesteden?

De voordelen van uitbesteden

Het (gedeeltelijk) uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name op schaalvoordelen zorgen ervoor dat het makkelijker is om betere klantenservice te bieden met een externe partner. Een partner biedt meer flexibiliteit en heeft meer ervaring met het effectief, efficiënt én professioneel afhandelen van klantcontacten.

We hebben een uitgebreide blog geschreven over de voordelen van het uitbesteden van de klantenservice.