Altijd goed bereikbaar met de telefoonservice van SpangenbergGroep
Elke organisatie, ongeacht haar grootte of sector, heeft op een bepaalde manier te maken met bereikbaarheid. Bereikbaarheid is immers de sleutel tot effectieve communicatie en succes in de moderne zakenwereld. Voor klanten, die vragen hebben, feedback willen geven of ondersteuning nodig hebben; voor medewerkers, die informatie of begeleiding zoeken om hun werk optimaal te kunnen uitvoeren; voor leveranciers, die leveringen willen afstemmen of afspraken willen bevestigen; en voor andere belanghebbenden, zoals investeerders of partners, die op de hoogte willen blijven van de laatste ontwikkelingen binnen je organisatie.
Communicatie vindt tegenwoordig plaats via een veelheid aan kanalen: telefoon, e-mail, chat, social media en alle andere beschikbare contactmogelijkheden die de technologische vooruitgang ons heeft gebracht. Elk kanaal heeft zijn eigen unieke voordelen en het is belangrijk om op al deze fronten aanwezig te zijn om aan de verwachtingen van je doelgroep te voldoen.
Met de telefoonservice van SpangenbergGroep ben je altijd goed bereikbaar. Niet alleen via de traditionele telefoon, maar indien nodig zelfs via alle relevante digitale kanalen! Hun professionele team zorgt ervoor dat geen enkel bericht onbeantwoord blijft en dat elke interactie soepel en efficiënt verloopt. Zo verzeker je je ervan dat je organisatie nooit een belangrijke kans mist en altijd klaarstaat om te reageren op wat er ook op je pad komt.
Door te kiezen voor de diensten van SpangenbergGroep, investeer je in een betrouwbare partner die je helpt je bereikbaarheid te optimaliseren. Dit leidt tot hogere klanttevredenheid, betere interne communicatie en een sterker imago van je organisatie. Kortom, met SpangenbergGroep ben je niet alleen bereikbaar, maar blijf je ook relevant in een wereld die voortdurend in beweging is.

Met onze telefoonservice ben je gewoon goed bereikbaar. Geen gemiste gesprekken meer en niet gestoord worden? Wij regelen dat voor je. Wel de lusten maar niet de lasten van gewoon hele goede bereikbaarheid

Van 09:00 tot 17:00 of toch liever van 08:00 tot 20:00 en in het weekend? Onze openingstijden zijn flexibel en we passen ons aan aan jouw behoefte. Gewoon goed bereikbaar op de belangrijke momenten! Dat is wat wij garanderen.

Klanten in meerdere landen? Internationale groeiambities? Met de service van SpangenbergGroep is dat geenprobleem. Nederlands, Frans, Duits en Engels zijn standaard. Goede meertalige bereikbaarheid

Welke organisatie is er nu alleen nog bereikbaar via de telefoon? Wij bieden goede bereikbaarheid op alle relevante kanalen. Zo ben jij zorgeloos goed bereikbaar op alle voor jouw klanten belangrijke kanalen! Wel zo makkelijk
Goede bereikbaarheid als standaard
Geen fratsen, gewoon goede bereikbaar. Of het nu gaat om alleen een antwoordservice of volledige klantenservice ondersteuning, bij SpangenbergGroep zit je altijd goed. Meertalig én multichannel. Wij zorgen dat jouw bedrijf gewoon goed bereikbaar is. Of het nu druk of juist rustig jij bent gewoon altijd goed bereikbaar voor je klanten!

Je krijgt van ons een telefoonnummer. Dat kun je gebruiken of daar kun als je al een nummer hebt naar doorschakelen. Wij richten alles in zoals jij dat wilt. Met welkomsboodschap of zonder, jij hebt de regie!

Contact gaat ook over inhoud. Wij vinden dat welgestelde altijd beantwoordt moeten kunnen worden. Wij zijn een verlengde van onze opdrachtgevers en geen extern bureau dat toevallig de telefoon opneemt. Dat is niet klantgericht

Geen online portals waar je je eigen zaken maar moet regelen. Gewoon mensen die je altijd kunt bellen als je vragen hebt of iets wilt aanpassen. Dat is de dienstverlening van SpangenbergGroep. Persoonlijk, met korte lijnen en direct, zonder fratsen

Wij adviseren multinationals over klantbeleving. Je kunt er dus vanuit gaan de de kwaliteit van onze dienstverlening extreem hoog is. Hoogwaardige klantcontacten, geen anonieme belfabriek zonder aandacht voor kwaliteit.
Altijd goed bereikbaar met de telefoonservice van SpangenbergGroep
Duidelijke, transparante tarieven, ruime (maatwerk) mogelijkheden. Meertalig? Multichannel? Geen probleem.
Telefoonservice ondersteuning
- Perfect bij <500 interacties
- Blended support
- Ruime openingingtijden
- Multichannel
- Zorgeloos goede service
- Meertalige opties
Dedicated klantenservice support
- Perfect bij 500+ interacties
- Dedicated team
- Eigen project manager
- NL - FR - DE - EN
- Call, mail, chat, socials en meer
- Maatwerk
- Custom openingstijden
- Schaalbaar en flexibel
Bereikbaarheids-abonnement
- Ideaal vanaf 50 calls
- Telefoon of receptie
- Doorverbinden
- FAQ
- KAntoortijden +
- Gewoon goed bereikbaar
Enkele van onze klantcases






Direct een offerte?
Neem contact met ons op! We kijken graag mee. Je kunt ook onze online offerte tool gebruiken. Dan hebben we direct alle info om voor jou een maatwerk offerte te kunnen maken. Die vind je hier