Met onze telefoonservice bent u gegarandeerd bereikbaar voor uw (potentiële) klanten op de momenten dat dat het er toe doet en dat al vanaf €1,95 per contact! Wij verzorgen de opvang van uw telefoongesprekken en beantwoorden op de momenten dat u hier niet (of niet direct) toe in staat bent.
.
Geen gemiste gesprekken meer, geen onderbrekingen tijdens uw werk en toch gegarandeerd goed bereikbaar!
.
Wij beantwoorden uw gesprekken snel, professioneel en met hoogopgeleide en goed getrainde medewerkers. U bent met onze telefoonservice gegarandeerd bereikbaar en dat al vanaf €1,95 per contact!
100 gesprekken
200 gesprekken
400 gesprekken
1.000 gesprekken
Uniek aanbod op maat
Hoe wij uw klant te woord staan is maatwerk. Wij kunnen het gesprek naar u doorschakelen of een terugbel verzoek sturen naar een van te voren afgesproken persoon of afdeling binnen uw organisatie. Daarnaast beantwoorden wij veel gestelde vragen en filteren wij de inkomende gesprekken, zodat uw niet onnodig uw tijd hoeft te verdoen precies wat u van uw eigen receptie verwacht.
Onze dienstverlening en de wijze waarop wij uw contacten te woord staan met onze telefoonservice, wordt volledig afgestemd op uw werkwijze en visie. Hierbij maken wij gebruik van onze scripting tool. Onze medewerkers worden volledig opgeleid en worden dagelijks onderworpen aan kwaliteitscontroles. Daarnaast garanderen wij met de telefoon antwoord service goede bereikbaarheid: uw klanten worden altijd snel en direct telefonisch te woord gestaan, waarbij zij niet te maken krijgen met onnodige of lange wachttijden. Gewoon goede, directe bereikbaarheid!
Met de telefoonservice van SpangenbergGroep bent u ook bereikbaar als u zelf niet in staat bent om de telefoon te beantwoorden. Onze telefoonservice beantwoordt uw gesprekken precies zoals u dat van uw eigen receptie mag verwachten. U bent écht zorgeloos bereikbaar en straalt daarmee professionaliteit uit.
Naast de standaard telefoonservice kunt u ook kiezen voor maatwerk. Heeft u speciale wensen of eisen ten aanzien van de opleidingen van onze medewerkers? Is er voor uw klantcontact specifieke kennis en ervaring wenselijk? Wij kijken graag samen met u hoe wij uw telefonische bereikbaarheid inrichten. Voor meer informatie over de tarieven bij speciale wensen kunt u het beste contact met ons opnemen.