Blog

Volledig ontzorgd? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen!

Geschreven op: 13 juni 2023
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Wij geloven in de waarde van hoogwaardig klantcontact. Contact met klanten dat waarde toevoegt aan je klantbeleving. Klantbeleving is daarbij de perceptie die jouw klanten hebben over jouw bedrijf, service, merk, product of dienst. Wij geloven in het optimaliseren van bedrijfsprocessen zodat deze afgestemd zijn op de wensen en behoeften van de klant. Klantcontact is daarbij niet alleen een middel om je klanten te helpen maar ook om je interne organisatie doorlopend te verbeteren.

Wij staan voor kwalitatief hoogwaardig klantcontact waarbij de contactmomenten zoveel mogelijk waarde toevoegen in de klantbeleving. Enerzijds door onnodig klantcontact zoveel mogelijk te voorkomen. Dat kan bijvoorbeeld door goed te kijken wat de vragen van klanten zijn en welke procesaanpassingen zouden kunnen zorgen voor het reduceren van het onnodige klantcontact. Anderzijds voegen we waarde toe door het klantcontact zo prettig mogelijk te maken voor de klant. Prettig in de zin van toegankelijk in termen van kanalenkeuze, openingstijden en bereikbaarheid maar ook in de zin van kwalitatief goede contactmomenten. Daarmee zorgen wij ervoor dat een klantcontact een prettige ervaring is en daarmee een positieve bijdrage levert aan de klantbeleving.

Wij regelen jouw klantenservice team maar dan op afstand. Gewoon goede klantenservice zonder zorgen.

Wie zijn wij?

Wij zijn SpangenbergGroep! En wij kunnen je helpen om van jouw klantenservice een goede klantenservice te maken. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. 

Met ruim 25 jaar ervaing op het gebied van het optimaliseren van klantcontact en klantbeleving kan SpangenbergGroep je helpen. De klantenservice optimaliseren of uitbesteden? Gebruik het formulier of bekijk onze contact pagina.

Ook met andere vragen over klantcontact en klantenservice kun je altijd contact met ons opnemen!

Heeft jouw klantenservice lange wachttijden?

Neem contact io. Dan kijken we graag met je mee!

Wellicht ook interessant om te lezen

Chatbots en AI in de Klantenservice

Chatbots en AI in de Klantenservice In de snel veranderende wereld van klantenservice hebben chatbots...

Internationale Klantenservice: 4 Uitdagingen én Oplossingen

Internationaal groeien is de ambitie van veel ondernemers en bedrijven. Jouw producten of diensten over...

Waarom de klant centraal stellen niet achterhaald is?

De Onmisbaarheid van Klantgerichtheid: Waarom 'Klant Centraal Stellen' Verre van Achterhaald Is In een tijdperk...

SpangenbergGroep haalt PCI DDS Certificering

SpangenbergGroep heeft de PCI DSS certificeringstoets met succes doorstaan. Wij voldoen aan alles internationale eisen...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Wat kost uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk!

Wat kost uitbesteden? Alle klantenservice uitbesteden kosten inzichtelijk! Het uitbesteden van de klantenservice is voor...
SpangenbergGroep.nl. Klantenservice uitbesteden | Klantenservice optimaliseren | Klantcontact verbeteren

Klantenservice in de E-commerce Sector: Het Geheim Achter Succesvolle Online Winkels

De e-commercesector is de afgelopen jaren exponentieel gegroeid en heeft een revolutie teweeggebracht in hoe...