Op veler verzoek hebben we een basis klantcontactstrategie geschreven. Naar aanleiding van een aantal blogs over klantcontactstrategie, Klantcontactcentrum en klantbeleving in relatie tot klantcontact kregen we steeds vaker de vraag: “Joh, hebben jullie geen voorbeeld van een klantcontactstrategie?”. Die hadden we niet maar die hebben we nu wel.
Handig als inspirate voor jouw strategische uitgangspunten ten aanzien van klantcontact. Met alle vragen over klantcontactstrategie en hoe je dat in de praktijk toepast kun je natuurlijk contact met ons opnemen. Wij kijken graag met je mee. Elk bedrijf dat zich op strategisch niveau bezig gaat houden met klantcontact krijgt van ons support.
Wij zijn SpangenbergGroep! En wij kunnen je helpen om van jouw klantenservice een goede klantenservice te maken. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op.
Met ruim 25 jaar ervaing op het gebied van het optimaliseren van klantcontact en klantbeleving kan SpangenbergGroep je helpen. De klantenservice optimaliseren of uitbesteden? Gebruik het formulier of bekijk onze contact pagina.
Ook met andere vragen over klantcontact en klantenservice kun je altijd contact met ons opnemen!
Neem contact op, we kijken graag met je mee!
SpangenbergGroep.nl
Specialisten in klantcontact
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
Benieuwd of we jou kunnen helpen met gewoon goed klantcontact? Ook jouw klantenservice uitbesteden? Neem eens contact met ons op!