Klantcontactcentrum verbeteren

Klantcontactcentrum verbeteren

+31 (0) 85-8884661

Klantcontactcentrum. Klantcontactcentrum verbeteren. Klantcontactcentrum optimaliseren met SpangenbergGroep

Klantcontactcentrum verbeteren

Het Klantcontactcentrum is een belangrijke afdeling. Er vindt doorlopend contact met klanten plaats en is vaak 1 van de laatst overgebleven plekken waar direct contact met klanten plaats vindt. We hebben er een blog over geschreven, die vind je hier. Het Klantcontactcentrum is een complexe afdeling omdat er een vaak onvoorspelbare stroom inkomende klantcontact is effectief, efficient en professioneel afgehandeld moet worden.

Wij zijn gespecialiseerd in het optimaliseren van klantenservice omgevingen. Wij helpen met het optimaliseren van processen om zo middelen effectief en efficient in te zetten. Met onze aanpak kunnen we vaak de klantbeleving sterk verbeteren én kosten verlagen. Het Klantcontactcentrum verbeteren doe je samen met de specialisten van SpangenbergGroep.nl. Van klantcontactstrategie tot handson processen verbeteren.

 

Klantcontactcentrum verbeteren

Wij helpen je jouw klantenservice af te stemmen op de klantbeleving

Hoe wij jouw kunnen helpen met Klantcontactcentrum verbeteren? Wij hebben ruim 25 jaar ervaring met het aansturen van complexe klantenservice organisations. We kijken graag mee naar interne bedrijfsprocessen en in welke mate deze zijn afgestemd op de klantbehoefte. De klantenservice optimaliseren begint bij SpangenbergGroep! Snel resultaat en no nonsens aanpak!

Herkenbare vraagstukken:

Veel van onze klanten komen bij ons terecht omdat ze gewoon goede klantenservice willen maar het niet helemaal lukt om dat zelf voor elkaar te krijgen. Wij helpen ze daarbij! Door interne klantenservice te optimaliseren of door middel van uitbestedeing.

Reviews en vooral slechte reviews over de klantenservice willen we niet! Wij helpen onze opdrachtgevers deze om te zetten in verbeteringen om slechte reviews te voorkomen! Door de basis op orde te brengen en bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Klantenservice, soms is het druk soms is het rustig. Matige flexibiliteit van de klantenservice zorgt voor slechte bereikbaarheid en daarmee ontevreden klanten. Wij helpen met het realiseren van een flexibele, bereikbare klantenservice!

Wij helpen onze opdrachtgevers om vermijdbaar klantcontact te voorkomen! Lagere kosten en betere klantbeleving als resultaat. Daarnaast kan gedeelijkt uitbesteden een aantrekkelijke optie zijn.

Waarom Spangenberggroep

SpangenbergGroep?

SpangenbergGroep is inmiddels ruim 25 jaar specialist op het gebied van klantenservice. Wij hebben ruime ervaring in het opzetten, aansturen en verbeteren van klantenservice organisaties en afdelingen. 

Wij hebben passie voor het optimaliseren van de klantbeleving waarbij volgens ons klantcontact een centrale rol in neemt. Het is heel makkelijk, zorg dat je je bedrijfsprocessen zo inricht dat klanten geen contact op hoeven nemen als dat gesprek geen waarde heeft! Zorg aan de andere kant dat je je klantenservice zo inricht dat als een klant contact opneemt dat dan dat contactmoment op zich al een positieve bijdrage levert aan de klantbeleving

Geen onnodig klantcontact, wel waardevol klantcontact. Dat is waar wij voor staan en waar wij dagelijks keihard aan werken met onze opdrachtgevers.

Direct contact?

Jouw klantenservice optimaliseren? Wij helpen je graag! Neem contact op dan kijken we vrijblijvend mee met jouw probleem. We hebben in onze ruim 25 jaar ervaring veel klantenservice organisaties geholpen. Waarschijnlijk kunnen we jou ook helpen!

Gratis Quickscan

Soms is het handig om iemand te hebben die even met je meekijkt, iemand met jarenlange ervaring die met een frisse blik naar jouw klantenservice kijkt. Met de Klantenservice QuickScan van SpangenbergGroep krijg je inzicht in het functioneren van jouw klantenservice en waar je kunt beginnen met de klantenservice optimaliseren.

We analyseren de belangrijkste thema’s en knelpunten binnen elke klantenservice, evenals specifieke thema’s die gerelateerd zijn aan jouw bedrijf. Het doel van de QuickScan is om de kloof tussen de gewenste situatie en de huidige situatie in kaart te brengen. Na het in kaart brengen geven wij advies over de te nemen stappen om de gewenste situatie te bereiken