Customer service outsourcen? 

Goede Customer service  is een waardevolle marketingtool. Het effectief, efficiënt én professioneel afhandelen van klantcontacten is toch best lastig. 

De Customer service outsourcen kan dé oplossing zijn voor zorgeloos goede Customer service. SpangenbergGroep biedt flexibele klantenservice oplossingen gebaseerd op maatwerk. Altijd de juiste oplossing voor jouw klantenservice vraagstukken.

Lees hier onze blog over hoe je customer service een marketintool kan zijn.

Wij kunnen helpen!

Wij kunnen je helpen gewoon hele goede customer service afhandeling . We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen.

 

Customer service outsourcen?

Daarom Customer service outsourcen!

Het uitbesteden van je customer service heeft een aantal voordelen. De belangrijkste op een rijte

Contact opnemen?

Neem contact met ons op! We kijken graag mee. Je kunt ook onze online offerte tool gebruiken. Dan hebben we direct alle info om voor jou een maatwerk offerte te kunnen maken. Die vind je hier

SpangenbergGroep?

 
SpangenbergGroep is inmiddels ruim 25 jaar specialist op het gebied van klantenservice. Waarom de email bij SpangenbergGroep?
Klantenservice Quickscan

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

5/5
Klantbeleving verbeteren

Wat kost Customer service outsourcen?

De kosten zijn afhankelijk van allerlei variabelen zoals talen, kanalen en openingstijden. We kunnen per uur of per interactie afrekenen. Gewoon echt hele goede klantenservice blijft voor ons maatwerk.

Vraag hier je maatwerk offerte aan. Die heb je dan binnen 48 uur in je mailbox!

Customer service outsourcen?

Neem contact met ons op! We kijken graag mee

Kanaalkeuze klantenservice
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multilangual

Meer dan acht talen, dat is pas meertalig!

Klant centraal

Multichannel

Wij ondersteunen alle relevante kanalen.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Volledig ontzorgd

Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

wat is klantbeleving

Ruim 20 jaar ervaring

Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

klanten behouden

Kwalitatief personeel

Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Klantenservice uitbesteden valkuilen

Samen succesvol

Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships

Klantenservice consultants

Klantenservice marketing: De klantenservice als marketingtool

Klantenservice martketing: De klantenservice als krachtige marketingtool De klantenservice maakt geen onderdeel uit van de traditionele marketingmix. De vraag is überhaupt in welke...
Ultieme klantbeleving, klantenservice verbeteren en uitbesteden

Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes!

Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes! Eerder schreven we een blog over de voordelen van het uitbesteden van klantenservice (lees hem hier). In...
Klantenservice uitbesteden: De voordelen

Klantenservice uitbesteden: De voordelen

Klantenservice uitbesteden: De voordelen In deze blog over Klantenservice uitbesteden: De voordelen gaan we in op de voordelen die het uitbesteden van de...
Klantenservice advies

5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten

5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten In de klantenservice hebben we helaas wel eens te maken met boze klanten. We...
Klantenservice advies

Uitbesteden: De oplossing voor personeelstekorten in de klantenservice

Uitbesteding: De Oplossing voor Personeelstekorten in de klantenservice Veel bedrijven worden geconfronteerd met een groeiend probleem: personeelstekorten. Het vinden van gekwalificeerd personeel kan...
Klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep.nl

10 Tips voor een Betere Klantenservice!

10 Tips voor een Betere Klantenservice! Goede klantenservice is belangrijk. Wanneer je als organisatie je klantenservice goed op orde hebt dan heeft dat...