Customer support outsourcen?
Goede Customer support is een waardevolle marketingtool. Het effectief, efficiënt én professioneel afhandelen van klantcontacten is toch best lastig.
De Customer support outsourcen kan dé oplossing zijn voor zorgeloos goede Customer service. SpangenbergGroep biedt flexibele klantenservice oplossingen gebaseerd op maatwerk. Altijd de juiste oplossing voor jouw klantenservice vraagstukken.
Lees hier onze blog over hoe je customer service een marketintool kan zijn.
Wij kunnen helpen!
Wij kunnen je helpen gewoon hele goede Customer support . We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen.
- Dedicated ondersteuning: Jouw eigen Customer support team maar dan op afstand
- Blended ondersteuning voor een grote mate van flexibiliteit
- Hybride ondersteuning, een mix tussen blenden en dedicated ondersteuning
- Maatwerk. Jouw eigen op maat gemaakte klantenservice oplossing
Customer support outsourcen?
Daarom Customer support outsourcen!
- Grote mate van flexibiliteit
- Ruime ervaring met klantenservice
- Meertalig: NL, FR, DE, EN
- Ruime openingstijden
- Zorgeloos goede klantenservice
Contact opnemen?
Neem contact met ons op! We kijken graag mee. Je kunt ook onze online offerte tool gebruiken. Dan hebben we direct alle info om voor jou een maatwerk offerte te kunnen maken. Die vind je hier
SpangenbergGroep?
- Wij zijn er heel er goed in. Het is onze corebusiness!
- De schaalvoordelen van lopende klantenservice organisatie
- Ruim 20 jaar ervaring met het optimaliseren en inrichten van klantenservice
- Meertalig, multichannel én volledig ontzorgd
- Flexibilteit door grotere flexibele teams met ervaren klantenservice medewerkers
- Wel de lusten maar niet de lasten van gewoon goede klantenservice!

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening






Wat kost Customer support outsourcen?
De kosten zijn afhankelijk van allerlei variabelen zoals talen, kanalen en openingstijden. We kunnen per uur of per interactie afrekenen. Gewoon echt hele goede klantenservice blijft voor ons maatwerk.
- Dedicated multichannel ondersteuning vanaf Euro 31,- per uur.
- Meertalige dedicated ondersteuning al vanf Euro 32,- per uur
- Blended multichannel ondersteuning al vanaf Euro 2,- euro per interactie
- Meertalige blended multichannel ondersteuning al vanaf Euro 2,50 euro per interactie
Vraag hier je maatwerk offerte aan. Die heb je dan binnen 48 uur in je mailbox!
Customer support outsourcen?
Neem contact met ons op! We kijken graag mee


Multilangual
Meer dan acht talen, dat is pas meertalig!

Multichannel
Wij ondersteunen alle relevante kanalen.

Volledig ontzorgd
Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

Ruim 20 jaar ervaring
Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

Kwalitatief personeel
Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Samen succesvol
Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships

Klantenservice marketing: De klantenservice als marketingtool

Klantenservice uitbesteden ook voor lage volumes!

Klantenservice uitbesteden: De voordelen

5 Effectieve Tips voor Het Omgaan met Boze Klanten

Uitbesteden: De oplossing voor personeelstekorten in de klantenservice
