Een kwalitatieve telefoondienst wordt vandaag de dag meer en meer belangrijk.
Toch vormt dit voor vele ondernemers een uitdaging om een goede en professionele telefoondienst in te richten. Het op één lijn zitten met de eisen van de organisatie als van de klant, is vaak erg moelijk, maar zeker niet onhaalbaar!
[dt_gap height=”10″ /]
Als u ervoor kiest om uw telefoondienst uit te besteden aan SpangenbergGroep kan dat u als ondernemer veel opleveren! SpangenbergGroep houdt zich voornamelijk bezig met goed klantcontact voor onze opdrachtgevers. Voor veel externe contactcenters is klantcontact een bijzaak. Voor ons, als facilitair contactcenter is dat juist onze hoofdzaak, en doen we waar we goed in zijn, namelijk uw bedrijf zorgeloos voorzien van een optimale bereikbaarheid en beste telefoondienst.
Enkele voordelen op een rij:
Lees hier onze blog met alle voordelen van het uitbesteden van uw klantenservice op een rijtje: Waarom zou je jouw klantenservice/ klantcontact uitbesteden?
[dt_gap height=”10″ /]
[/vc_cta][dt_vc_list]
[/dt_vc_list]
SpangenbergGroep helpt organisaties bij het realiseren van goede klantenservice. Wij hebben zelf een volledig ingericht contactcenter waarin wij voor verschillende klanten de klantenservice verzorgen. Wij zijn goed in het vertalen van wat u van een klantenservice verwacht naar de praktijk.
Uw klantenservice bij SpangenbergGroep:
Ook als u zelf een klantenservice heeft kunnen wij u helpen met onze flexibele ondersteuning. Wij zijn uw flexibele schil en beantwoorden uw gesprekken als u het daarvoor te druk hebt! Benieuwd naar de manier waarop wij ook uw contact met klanten kunnen optimaliseren? Bel ons eens op 085-8884661 of neem contact met ons via ons contact formulier.
Waarom zou je jouw klantenservice/ klantcontact uitbesteden?
Webshop? Dit is wat je moet weten over bereikbaarheid
Wat kost slechte bereikbaarheid?
Waarom klantbeleving begint bij goed klantcontact.
5 klantbeleving tips om uw callverkeer te verlagen én uw klantbeleving te verbeteren